Monitorul Oficial, Partea 2, mai 1933 (nr. 99-122)

1933-05-02 / nr. 99

3254 2 MONITORUL OFICIAL Nr. 992 Mai 1933 în cazuri de schimbare, completare sau adăugire a fabricii, în conformitate cu prevederile art. 3. alin. c din lege. 2. Reducere de transport pe C. F. R. conform dispozițiunilor referitoare din lege, art. 3, punctul d și art. 11 pt. a. 3. Impozitul va fi cel ce rezultă din ■vlegile actualmente în vigoare și cele ce vor mai interveni pe viitor. 4. Și de celelalte foloase ce rezultă din lege. Foloasele specificate la punctele 1, 2 și 4 se acordă cu începere de la data acestui jurnal și până la modificarea actualei legi pentru încurajarea industriei naționale și a tarifelor vamale și cel mult până la 1 Aprilie 1933, statul nerecunoscând nicio obligațiune decurgând din această limitare de termen. Toate foloasele enumărate mai sus se acordă cu condiții fie ca zisa fabrică să îndeplinească prevederile art. 21 și 31 și a celorlalte condițiuni cerute de lege. Ele se vor acorda în mod definitiv după completa instalare a fabricii și de la data constatării făcută de delegatul Ministerului de Industrie și Comerț că se găsește în stare de funcționare, îndeplinind condițiunile legii industriale prevăzute la art. 2. Pentru fabrica prevăzută în acest jurnal se va ține contabilitate separată, încehindu-se și bilanțul tot în mod separat Art. II. Aceste avantaje se acordă sub rezerva modificării ulterioare a legii pentru încurajarea industriei naționale și a legilor vamale. Art. III. D. ministru al industriei și comerțului este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor din prezentul jurnal: Dr. A. Vaida-Voevod, G. G. Mironescu, dl. Voicu Nițescu, general de divizie N. Samsonovici, D. Gusti, I. Lugoșianu, T. Sauciuc-Saveanu, Emil Hațieganu. Nr. 137. DECIZIUNI MINISTERIALE MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DOMENIILOR Noi, ministru secretar de stat la Departamentul Agriculturii și Domeniilor, Asupra raportului d-lui director al Regimului silvic; Având în vedere art. 2 din codul silvic ; Având în vedere art. 2 din legea modificatoare la codul silvic, publicată în Monitorul Oficial Nr. 131 din 1920, Decidem: Art. I. Se aprobă de noi: a) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Cuciurul-Mare, județul Cernăuți, proprietatea composesoratului Cuciurul-Mare, în suprafață de 125 ha, 7.700 mp. Regim și tratament cadru cu tăieri succesive. Revoluția normală 80 ani, exploatarea în 80 ani. Ъ) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Leșile Teiul, județul Argeș, proprietatea Șerban Iardache, în suprafață de 61 ha, 2.500 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 23 ani, exploatarea în 2 ani; e) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Băjești, județul Muscel, proprietatea Elena Nicolau, în suprafață de 129 ha, 4.600 mp. Regim și tratament două serii de crâng simplu. Revoluția normală 20 ani seria șleau, 10 ani zăvoiul, exploatarea în 3 ani, seria I și un un an seria a doua; d) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Pol-Rahotin, județul Hotin, proprietatea Ana Davidov, în suprafață de 4 ha, 4.400 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 25 ani, exploatarea un ha în un an; e) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Pol-Ruhotin, județul Hotin, proprietatea Petre Davidov, în suprafață de 4 ha, 4.400 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 25 ani, exploatarea a un ha în un an; f) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Pol-Ruhotin, județul Hotin, proprietatea Evghenia Davidov, în suprafață de 4 ha, 4.400 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală .25 ani, exploatarea a un ha în un an; g) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Pol-Ruhotin, județul Hotin, proprietatea Feodor Davidov, în suprafață de 4 ha, 4.400 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 25 ani, exploatarea a un ha în un an, Ji) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Vâlceana-Preoci, județul Muscel, proprietatea Maria Nic. Ștefan, jud. Muscel, în suprafață de 7.000 mp. Regim și tratament crâng cu 100 rezerve la ha. Revoluția normală 20 ani, exploatarea în un an; i) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Ruginoasa, județul Muscel, proprietatea Ion Gheorghe Stănescu, în suprafață de 5.000 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 25 ani, exploatarea în un an; j) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Purcăreața, județul Muscel, proprietatea N. Tomescu și alții, în suprafață de 1 ha, 5.444 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 20 ani, exploatarea în un an; l) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Aninoasa, județul Muscel, proprietatea N. M. Vlădoi, în suprafață de 2 ha. 4.600 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 25 ani, exploatarea în un an. m) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Arianca Strigoiu, județul Muscel, proprietatea Ion M. M. Vlaicu, în suprafață de 1 ha, 640 mp. Regim și tratament crâng simplu: Revoluția normală 25 ani, exploatarea un an.Art. II. Revizuirea regulamentelor de exploatare de mai sus se va face după 10 ani. Art. III. Aceste regulamente de exploatare se aprobă numai din punct de vedere tehnic silvic, luându-se drept definitivă situația comunicată de organele de aplicare a legii pentru reforma agrară. Constatându-se însă în urmă că arătările din aceste regulamente, referitoare la suprafața pădurii, la numele proprietarului, etc., au fost date eronat sau între timp au suferit schimbări din cauza reformei agrare, sau orice alte cauze, regulamentul se va revizui imediat, fie din punct de vedere tehnic silvic, fie asupra proprietății, etc. Art. IV. Toate celelalte dispozițiuni prevăzute în studiile respective și articolul adițional anexat fiecăruia sunt executorii. Art. V. D. director al Regimului silvic este însărcinat cu executarea prezentei deciziuni. Dată la 19 Aprilie 1933. p. Ministru, M. Ghelmegeanibi Nr. 86.312. Noi, ministru secretar de stat la Departamentul Agriculturii și Domeniilor. Asupra raportului d-lui director al Regimului silvic; Având în vedere art. 2 din codul silvic ; Având în vedere art. 2 din legea modificatoare la codul silvic, publicată în Monitorul Oficial Nr. 131 din 1920, Decidem: Art. 1. Se aprobă de noi: a) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Boghicea, județul Roman, proprietatea P. L. Babulene și Frații Moritz și Mateiaș Rabinovici, în suprafață de 105 ha, 8.800 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 30 ani ,exploatarea în 2 ani, cu tăieri principale, la parcelele В și C; b) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Fundul Elanului, lot Nr. 5, județul Fălciu, proprietatea Adam A. Mitnchi, în suprafață de 19 ha. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 20 ani, exploatarea în 2 ani; c) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Fundul Elenaului, lot Nr. 4, județul Fălciu, proprietatea Mihail A. Mitnchi, în suprafață de 22 ha, 9.400 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 20 ani, exploatarea în 3 ani. d) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Botești, județul Roman, proprietatea Iancu Fălticrneanu, în suprafață de 99 ha, 8.300 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 20 ani, exploatarea în 5 ani, conform planului special. e) Regulamentul pentru exploatare al pădurii Hilișeu-Vrânceanu, județul