Monitorul Oficial, Partea 2, iunie 1938 (nr. 124-147)

1938-06-10 / nr. 130

2 130 1986 10 iunie 1938 o vafață de 17 ha, 300 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 30 ani. Revizuirea după 10 ani. c) Amenajamentul pădurii Izvor, jud. Rădăuți, proprietatea Vasile Daneliuc, în suprafață de 11 ha, 6.900 mp. Regim și tratament codru grădinărit. Termenul exploatabilității 90 ani. Revizuirea după 20 ani; d) Amenajamentul pădurii Valea Urdei, jud. Sălaj, proprietatea Iosif Iacob, în suprafață de 8 ha, 9.100 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 20 ani. Revizuirea după 10 ani; e) Amenajamentul pădurii Verbăuți, jud. Cernăuți, proprietatea Olimpia Pădure, în suprafață de 8 ha, 3.700 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 30 ani. Revizuirea după 20 ani. f) Regulamentul de exploatare al pădurii Valea Caracalului ș. a., jud. Muscel, proprietatea Nicolae Gh. Mitu, în suprafață de 4 ha, 4.300 mp. Regim și tratament crâng simplu; Revoluția normală 20 ani. Revizuirea după 20 ani: g) Regulamentul de exploatare al pădurii Zăvoiul Răstoaca, jud. Ilfov, proprietatea V. Butculescu, în suprafață de 4 ha, 1.448 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 7 ani. Revizuirea după 10 ani; h) Amenajamentul pădurii Catena, jud. Rădăuți, proprietatea Semen Halița, în suprafață de 2 ha, 900 mp. Regim și tratament codru grădinărit. Termenul exploatabilității 90 ani. Revizuirea după 20 ani; i) Regulamentul de exploatare al pădurii Boereasca, jud. Muscel, proprietatea Ioana Gh. I. Mihăiță, în suprafață de 2 ha, 5.792 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 20 ani. Revizuirea după 10 ani. j) Amenajamentul pădurii Gonaș Borgău, jiul. Sălaj, proprietatea Oancea Ciobanu, în suprafață de 8 ha, 9.500 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 20 ani; Revizuirea după 10 ani. Art. II. Revizuirea amenajamentelor și regulamentelor de exploatare mai susmenționate se va face la epoca arătată în dreptul fiecăruia. Dacă vreuna din păduri în total sau in parte intră în dispozițiunile legilor, pentru protecția monumentelor naturii, pădurilor necesare apărării naționale, pădurilor de protecție, revizuirea se va face și mai înainte de acest termen. Art. III. Aceste regulamente de exploatare, amenajamente, etc., se aprobă numai din punct de vedere termic silvic, luându-se drept definitivă situația comunicată de organele de aplicare a legii pentru reforma agrară. Constatându-se, însă, în urmă că arătările din acest amenajament (regulament de exploatare), referitoare la suprafața pădurii, la numele proprietarului, etc., au fost date eronat sau între timp au suferit schimbări fortuite, el se va revizui imediat, fie din punct de vedere tehnic silvic, fie asupra proprietății, etc. Amenajementul (regulamentul de exploatare) nerevizuit la termen de parte, este nul și neavenit. Art. IV. Toate celelalte dispozițiuni prevăzute în studiile respective și articolul adițional anexat fiecăruia simt executorii. Art. V. Dl director al Regimului Silvic este Însărcinat cu executarea prezentei deciziuni. Dată la 28 Mai 1938. Ministru: G. Ionescu-Sisești Nr. 142.682. 1938, Mai 28. MINISTERUL ECONOMIEI NAȚIONALE Noi, ministru secretar de Stat la Departamentul Industriei și Comerțului. Având în vedere cererea înreg.la Nr. 111.227 din 1937. Având în vedere jurnalul Consiliului tehnic superior cu Nr. 65 E. din 1938; Având în vedere dispozițiile legii asupra energiei, Decidem: Art. I. Se concesionează locuitorilor: Marian Moise și soția Marian Marița, din com. Vorța, jud. Hunedoara, dreptul de a înființa și exploata o moară în hotarul com. Valea Lungă, jud. Hunedoara, pe un iaz derivat din apa Valea Lungă, folosind un debit de 168 litri/ sec. și o înălțime de cădere de 4 m, cu o putere folositoare de 5.4 C. P. Lucrările vor fi executate în conformiiate cu proiectul aprobat de minister și în condițiile fixate de Serviciul apelor, prin procesul-verbal din 1 Decemvrie 1936. Concesiunea se acordă pe termen de 30 ani, cu începere de la data publicării prezentei decizii în Monitorul Oficial, urmând ca fixarea despăgubirilor, instituirea servituților și executarea exproprierilor să se facă ulterior. Totdeodată, se acordă un termen de un an pentru începere și doi ani pentru terminarea lucrărilor, socotiți dela aceeași dată. Art. II. D-l director al Energiei, este însărcinat cu excutarea deciziei de față, care se va publica în Monitorul Oficial. Dată la 5 Aprilie 1938. p. Ministru, E. Marian Nr. 1.917/938. — Noi, ministru secretar de Stat la Departamentul Economiei Naționale; Având în vedere cererea înreg.la Nr. 117.846 din 1938; Având în vedere jurnalul Consiliului tehnic superior cu Nr. 92 E. din 1938; Având în vedere dispozițiile legii asupra energiei, Decidem; Art. I. Se acordă Societății Comunale de Electricitate din Iași concesiunea instalării și exploatării unui grup electrogen, cu motor Diesel de 1.000 С. P., la uzina sa electrică, pentru nevoi publice de energie. Această concesiune se acordă pe termen de 20 ani, socotiți de la data publicării prezentei decizii de concesiune în Monitorul Oficial și în condițiunile generale de executare și exploatare ale caietului de sarcini tip, ce se va publica în Monitorul Oficial de Ministerul Economiei Naționale. Totdeodată, se acordă un termen de un an pentru începere și doi ani pentru terminarea lucrărilor, socotiți dela aceeași dată. Art. II. D-l director al Energiei este însărcinat cu excutarea deciziei de față, care va fi publicată în Monitorul Oficial. Dată la 13 Mai 1938. p. Ministru, E. Marian Nr. 18.204/938. ■— Noi, ministru secretar de Stat la Departamentul Economiei Naționale. Având în vedere cererea înreg. la Nr. 102.684 din 1938. Având în vedere, jurnalul Consiliului tehnic superior cu Nr. 90 E. din 1938. Având în vedere dispozițiile legii asupra energiei, Decidem: Art. I. Se concesionează d-lui Cottas Petru lui Grigore, din com. Subcetate, jud. Mureș, dreptul de a înființa și exploata o moară țărănească în acea comună, pe malul drept al parcului Calmari, folosind un debit de 277 litri/sec. și o înălțime de cădere de 2 m, cu o putere folositoare de 4,2 m. P. Lucrările vor fi executate în conformitate cu proiectul aprobat de minister. Concesiunea se acordă pe termen de 30 ani, cu începere de la data publicării prezentei decizii în Monitorul Oficial, urmând ca fixarea despăgubirilor, instituirea servituților și executarea exproprierilor ,să se facă ulterior. Totdeodată se acordă un termen de un an pentru începere și doi ani pentru terminarea lucrărilor, socotiți dela aceeași dată. Art. II. D-l director al Energiei este însărcinat cu excutarea deciziei de față, care se va publica în Monitorul Oficial. Dată la 26 Mai 1938. p. Ministru, E. Marian Nr. 24.268/938. ANUNȚURI MINISTERIALE MINISTERUL EDUCAȚIUNII NAȚIONALE Ministerul Educațiunii Naționale, Direcțiunea învățământului particular, în baza art. 15 și 16 din legea învățământului particular și art. 118 din legea în