Monitorul Oficial, Partea 2, decembrie 1939 (nr. 279-301)

1939-12-01 / nr. 279

10134 MONITORUL OFICIAL Nr. 279 a • • 1 Decemvrie 1939 c) Regulamentul de exploatare al pădurii Dealul de Mijloc, jud. Trei- Scaune, proprietatea Irina Fejer, căsătorită Mariaș Francisc, în suprafață de 42 ha, 1.000 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 30 ani. Revizuirea după 20 ani; d) Regulamentul de exploatare al pădurii Zăvoiul Ionești ș. a., jud. Dâmbovița, proprietatea Zoe V. Atanasovici, în suprafață de 3 ha, 8.500 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 8 ani. Revizuirea după 10 ani; e) Regulamentul de exploatare al pădurii Gligovele, jud. Dâmbovița, proprietatea Marin I. Gh. Zaharia ș. a., în suprafață de 3 ha. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 20 ani. Revizuirea după 20 ani. f) Regulamentul de exploatare al pădurii Bogați, jud. Dâmbovița, proprietatea Ioana M. Gh. Călin, în supr. de 2 ha, 4.948 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 20 ani. Revizuirea după 20 ani. Art. II. Revizuirea amenajamentelor, regulamentelor de exploatare mai sus menționate, se va face la epoca stabilită în dreptul fiecăruia. Dacă vreuna din păduri, în total sau în parte, intră în dispozițiunile legilor, pentru protecția monumentelor naturii, pădurilor necesare apărării naționale, pădurilor de protecție, revizuirea se va face și mai înainte de acest termen. Art. III. Aceste regulamente de exploatare, amenajamente, etc., se aprobă numai din punct de vedere tehnic silvic, luându-se drept definitivă situația comunicată de organele de aplicare a legii pentru reforma agrară. Constatându-se însă în urmă că arătările din acest amenajament (regulament de exploatare), referitoare la suprafața pădurii, la numele proprietarului, etc., au fost date eronat sau între timp au suferit schimbări fortuite, el se va revizui imediat, fie din punct de vedere tehnic silvic, fie asupra proprietății, etc. Amenajamentul (regulament de exploatare), nerevizuit la termen de parte, este nul și neavenit. Art. IV. Toate celelalte dispozițiuni prevăzute în studiile respective și articolul adițional anexat fiecăruia, sunt executorii. Art. V. D-l director al Direcției silvice este însărcinat cu executarea prezentei deciziuni. Dată la 24 Noemvrie 1939. . p. Ministru, M. Șerban Nr. 11.213. ■ Noi, ministru secretar de Stat la Departamentul Agriculturii și Domeniilor, Asupra raportului d-lui director al Direcției silvice; Având în vedere art. 2 din codul silvic ;Având în vedere art. V din legea modificatoare la codul silvic, publicată în Monitorul Oficial Nr. 131 din 1920. Decidem: Art. I. Se aprobă de noi: a) Amenajamentul pădurii Rosetti- Volnași, jud. Ialomița, proprietatea Ecaterina Em. Krețulescu, în suprafață de 435 ha, 8.200 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 8 ani. Revizuirea după 8 ani; b) Amenajamentul pădurii Ghertea, jud. Sibiu, proprietatea com. Doștat, în suprafață de 58 ha, 7.100 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 30 ani. Revizuirea după 10 ani; c) Regulamentul de exploatare al pădurii Plosca, jud. Rădăuți, proprietatea Gureș Zaharia, în suprafață de 28 ha, 2.200 mp. Regim și tratament codru cu tăieri succesive. Revoluția normală 90 ani. Revizuirea după 10 ani. d) Regulamentul de exploatare al pădurii Lapis, jud. Sălaj, proprietatea Dr. Simion Petri și soția, în suprafață de 27 ha, 5.500 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 25 ani. Revizuirea după 10 ani. г Amenajamentul pădurii Viezuina- Coasta Hidișului, jud. Alba, proprietatea Milea Vasile, ș. a., în suprafață de 25 ha, 6.900 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 15 ani. Revizuirea după 10 ani; f) Regulamentul de exploatare al pădurii Zăvoiul de la Argeș, jud. Dâmbovița, proprietatea Sofia Bălescu, în suprafață de 25 ha, 6.616 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 6 ani. Revizuirea după 6 ani; g) Amenajamentul pădurii Vrăbiuța, jud. Someș, proprietatea Telcean Andrei, ș. a., în suprafață de 18 ha, 7.700 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 20 ani. Revizuirea după 10 ani. h) Regulamentul de exploatare al pădurii Popeștii la Față, jud. Buzău, proprietatea: Rica C. Zaharia, în suprafață de 2 ha, 500 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 12 ani. Revizuirea după 12 ani. i) Regulamentul de exploatare al pădurii Jidomița jud. Argeș, proprietatea Filofteia Stănciulescu, în suprafață de 1 ha, 3.900 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 30 ani. Revizuirea după 20 ani. j) Regulamentul de exploatare al pădurii Bunii Rădulești și Ciripitu, jud. Buzău, proprietatea Maria D. Barbu, în suprafață de 1 ha, 400 mp. Regim și tratament crâng simplu. Revoluția normală 20 ani. Revizuirea după 20 ani. Art. II. Revizuirea amenajamentelor, regulamentelor de exploatare mai susmenționate, se va face la epoca stabilită în dreptul fiecăruia. Dacă vreuna din păduri, în total sau în parte, intră în dispozițiunile legilor, pentru protecția monumentelor naturii, pădurilor necesare apărării naționale, pădurilor de protecție, revizuirea se va face și mai înainte în acest termen. Art. III. Aceste regulamente de exploatare, amenajamente, etc., se aprobă numai din punct de vedere termic silvic, luându-se drept definitivă situația comunicată de organele de aplicare a legii pentru reforma agrară. Constatându-se însă în urmă că arătările din acest amenajament (regulament de exploatare), referitoare la suprafața pădurii, la numele proprietarului, etc., au fost date eronat sau între timp au suferit schimbări fortuite, el se va revizui imediat fie din punct de vedere tehnic-silvic, fie asupra proprietății, etc. Amenajamentul (regulamentul de exploatare), nerevizuit la termen de parte, este nul și neavenit. Art. IV. Toate celelalte dispozițiuni prevăzute în studiile respective și articolul adițional anexat fiecăruia, sunt executorii. Art. V. D-l director al Direcției silvice este însărcinat cu executarea prezentei deciziuni. Dată la 10 Noemvrie 1939. p. Ministru, M. Șerban Nr. 9.987. 2 ANUNȚURI MINISTERIALE MINISTERUL ECONOMIEI NAȚIONALE Autorizate In baza cererii înregistrată la Nr. 125.968 din 1939. Având în vedere jurnalul Consiliului tehnic superior Nr. 29 din 1939. In conformitate cu dispozițiile legii asupra energiei, Se autorizăm D-l Marin Iliescu din com. Chirnogi, jud. Ilfov, să instaleze și să exploateze un motor Diesel de 100 C. P. la moara se posedă în acea comună, în vederea satisfacerii nevoilor proprii de energie. Această autorizare se acordă pe termen de 20 ani, socotiți de la data publicării prezentei autorizări în Monitorul Oficial și în condițiunile generale de executare și exploatare ale caietului de sarcini tip, ce se va publica în Monii»torul Oficial de Ministerul EconomieiNaționale. Totdeodată, se acordă un termen de un an pentru începere și doi ani pentru terminarea lucrărilor, socotiți dela aceeași dată. p. Ministru, M. Ionescu Nr. 139.957/939.