Monitorul Oficial, Partea 2, iulie 1943 (Anul 111, 150-177)

1943-07-27 / nr. 173

5198 / MONITORUL OFICIAL(Partea II) Nr. 173. 27 Iulie 1943 fivera de Comerț de Industrie ’București Oficiul registrului comerțului Sa vizează de noi spre publicare în foonazorul Oficial. Secretar general, (Indescifrabil) Nr. 16.752. 1943, Iulie 23. „SAJOMAT” Societate anonimă română pentru comercializarea materialelor de construcție, cherestea, materiale fieroase și altele Proces-verbal Nr. 1 al ședinței adunării generale extraordinare ținută la sediul societății din Orhei în ziua de 8 Februarie 1943. Prezează d-l Grigore Cazacliu. Scrutator <1-1 Gheorghe Steviei. Secretar d-1 Dumitru Iorgulescu. Iau parte la această adunare generală extraordinară dinii acționari mai jos enumăraț , întrunnd un număr de una mie acțiuni a lei 1.000 valoarea nominală fiecare, în total iei. 1.000.000, reprezentând întregul capital social» și «anume: Grigore Cazacliu, 100 acțiuni, în valoare de 100.000 lei ; Gheorghe Samaran, 200 acțiuni, în valoare de lei 200.900; Gheorghe Sinovici, 200 acțiuni, in valoare de 200.000 lei; Ana Roșca, 200 acțiuni, în valoare de 200.000 lei ; Dumitru Iorgulescu, 100 acțiuni, în valoare de 100.000 lei; Ni eolae Lihomschi-Antor u, 100 acțiuni, în valoare de 100.000 lei; Artemie Bagdasar, 100 acțiuni, în valoare de 100.000 lei. D-1 președinte aduce la cunoștință adunării, că în conformitate cu articolul. .. alineatul... din statute, adunarea generală poate a avea loc și se pot lua dec zi in' valabile, avându-se in vedere că unanimitatea capitalului social este reprezentat direct prin proprietarii drepturilor așa cum se constată din procesul-verbal încheiat. Se supune adunări generale următoarele ordine de zi : 1. Ratificarea deciziunii luate de conslul de administrație prin care d-1 Grigore Cazacliu este desemnat președintele consiliului de administrație, d-1 Gheorghe Sinevici, administrator delegat și d-1 Artemie Bagdasar, admnistrator. 2. Ratificarea deciziunilor luate de Consiliul de administrație în privința semnăturii sociale și a delegațiunilor acordate. 3. Infințarea și organizarea sucursalelor societății în târgul Șoldănești și Cinisați, jud. Orhei. 4. Diverse. După discuțiunile urmate, adunarea generală extraordinară, în unanimitate, decide: Adunarea generală, în unanimitate, ratifică deciziunile de mai jos ale consiliului de administrație: 1. Alegerea d-lui Grigore Cazacliu ca președinte al consiliului de administrație, d-l Gheorghi C Sinevici, administartor delegat și d-l Artemie Bagdasar, administrator. 2. Societatea »,Salernat”, S. A. R. este valabil angajată, pentru orice valoare, prin semnătura colectivă a doi membri din consilul de administrație. D-nii administartori fiecare în parte, independent, vor putea lua dispozițiunii de organzare și de administrație în interesul societății, precum și a face fiecare în parte, angajamente valabile pentru societate, până la concurența sumei de lei un milion, semnând fiecare în acest scop valabil pentru societate. De asemenea vor putea semna fiecare în parte, corespondența curentă. 3. înființarea și organizarea sucursalelor societății în târgul Șoldănești și Ciniscuți, jud. Orhei. 4. Diverse. Ne mai fiind nimic la ordinea zilei, ședința adunării generale se ridică: Președinte, (Indescifrabil) Scrutător, (îndescifrabil) Secretar, (Indescifrabil) N. Antonin Liliomsehi, A. Bogdasar, Ana It osca Tribunalul Orhei Prezenta copie fiind conformă cu originalul act, procesul-verbal Nr. 1 di 8 Februarie 1943, a adunării generale extraordinaie a Societății anonime române „Saromat” din Orhei, prezentat nouă de Societatea anonimă română ,»Saroman • din Orhei, prin petiția înregistrată la Nr. 14.993 de astăzi, se legalizează ■de noi, conform art. 31 din legea autentificării actelor, vizându-se originalul și oprndu-se o copie identică după acest act. < S’a anulat timbru de 40 lei fiscal și 5 lei judiciar pentru legalizare. Președinte, (Indescifrabil) Grefier, (Indescifrabil) Nr. 242. 1943, Iulie 1. 1 „DEJUWEX” Societate anonimă română Convocare D-nii acționari a societății sunt convocați în adunare generală ordinară pentru ziua de Vineri, 13 August 1943, ora 12» la sediul societății în București, strada G. G. Assan Nr. 3, etajul 6, spre a se pronunța asupra următoarei ordine de zi : 1. Darea de seamă a consiliului de administrație ș raportul hunsorilor pe exercițiul 1 1942. 2. Aprobarea bilanțului și« a contului de profit și perdere pe exercitul 1942. 3. Descărcarea consiliului de administrație și a comitetului de censor de gestiunea lor pe anul 1942. 4.Alegerea unui nou consiliu de administrație, cu copromite cu prt. £ al statutelor. *' * 5. Alegerea unui censor ș a unui censor supleant, conform,1 art. 7 al statutelor. 6» Eventuale. In conformitate cu art. 8, alin b, al statutelor, acționari doritori a lua parte la această adunare, vor depune acțiuni te la sediul societății până în ziua de 8 August 1943, inclusiv, primând în schimb o legitimație dând dreptul de acces și vot la adunare. Consiliul de administrație „EMINESCU” Institut de arte grafice, editură și librării Societate anonimă Extras din procesul-verbal al adunării generale extraordinare din 29 ianuarie 1943. Adunarea generală, în umanuitate, aprobă: 1. Demisia d-lor: Ț. Grajdăriescu, M. Roman, av. Al. Illesen și D. Ghera si foști membri în consiliul de admninistrație. 2. Adunarea aprobă numirea d-lu C. Jipa ca director al socetății, având semnătura socială. 3. In urma demisiilor ce au avut loc, descompletându-se consiliul de adminstrație, cum și comitetul de censort, adunarea generală în unanimitate: a) Ratifică cooptarea și alege ca membru în consiul de administrație pe d-l N. Georgescu-Cocoș, rămânând administrațior unite până la o noua adunare generală; b) Alege, în unanimitate, pe d-nt V. Jipa., censor și pe V. Slăvescu, ca censor supleant. Conform cu originalul, „Eminescu“ Institut de arte grafice, editură și librărie Societate anonimă (Urmează două semnături) Camera de Comerț ți de Industrie București Oficiul registrului comerțului Se vizează de noi spre publicare in Montorul Oficial. Secretar general, (Indescifrabil) Nr. 16.729. 3943, Iulie 23. „EMINESCU” Institut de arte grafice, editură și librărie Societate anonimă Extras din procesul-verbal al adunării generale extraordinare din 30 iunie 1943. 1. Se dă citire dărei de seamă a d-lui C. Jipa, directorul societății, și adunarea, în unaniamitate, ratifcă și dă descărcare de gestuiue d-lui C. Jipa, pentru toate faptele și actele de dispoziție și administrare ce le-a făcut dela 1 Ianuarie a. c., până la 30 Mai a.?. 2. Alege ca membru în consiliul de adminisrație pe d-l Th. Buzescu. 3.St ® stabilește că societatea va fi an- 22