Obiectiv, mai 2003 (Anul 2, nr. 156-180)

2003-05-02 / nr. 156

Cotidian independent ♦ Apare la Sibiu ♦ Anul II ♦ Nr. 156, vineri, 2 mai ♦ Preț 4.000 lei Editat de trustul de presă Super Media Group Drumurile județene rămân pe mâna SC Drumuri și Poduri SA PAGINA3 De la alergie, la astm bronșic ______________________________PAGINA 6 Parlament, Proconsul și Direcția 5 vor cânta la Sibiu pAG|N41t IMPORTANT Următorul număr al ziarului nostru va apărea Luni, 5 mai. Aboneaza-te la un «1”« *•» Ziarul. * \ Jmeetiv ! Cu 60.400 de lei (taxă poștală inclusă) pe lună primești în fiecare zi toate informațiile de care ai nevoie. Mai mult, în fiecare număr găsești unadon gratuit pentru mica publicitate! Cere factorilor poștali publicația cu numărul 15526. NOI DEFINIM CALITATEA SC SAFA SRL SIBIU, str. Eduard Bictz nr. 82 tel. 229216. e-mail safa. rdslink.ro. www.safa.ro Emil Cioran în atenția românilor și a străinilor între 8-11 mai la Sibiu și la Rășinari se desfășoară Colocviul Internațional „Emil Cioran”_______________PAGINA 3 Interese în jurul „ Ruinei” Soarta construcției abandonate de Primărie a scăpat de sub control. ______________________PAGINA 3 Credite fără destinație Foarte mulți sibieni au nevoie de bani pentru a face diverse cumpărături. Cum salariile nu sunt foarte mari, cei care doresc să achiziționeze bunuri mai scumpe, pot solicita credite bancare fără să precizeze destinația acestora sau pot lua împrumuturi care intră în categoria nevoilor personale. ______________________PAGINA 5 Gripa se teme de săpun Virusurile care produc gripa se transmit cu ușurință: le poți lua din aerul pe care îl respiri, din hrana pe care o mănânci, de la colegii cu care lucrezi. ______________________PAGINA 6 Cintean zis „Corbul” Fiecare sportiv, antrenor sau conducător de club are câte o poreclă primită „cadou” de la colegii de școală sau de serviciu____________PAGINA 13 Curs Valutar Vineri Sâmbătă 36.800 36.600 36.400 36 200 34 700 500 33.300 101 Valuta 02.05.2003 USD 33.214 EURO 36.952 Vineri -1 USD Euro De 1 Mai.Evadare la ..iarbă-verde ♦ 1 Mai - Ziua Internațională a Muncii a fost sărbătorită la un grătar, între două mașini ♦ Sibienii s-au mutat pentru o după-amiază cu mic cu mare la „Curmătură” ♦ Ocna Sibiului a fost ieri pustie ♦ Ștrandurile au pierdut Startul la căldură continuare în pagina 16 Peste 500 de pâini și 300 de litri de vin transformate in „Paști” Mii de credincioși au participat duminică dimineață la 4 la Slujba de înviere oficiată de Preasfinția sa Episcop Vicar Visarion Rășinăreanu de la Catedrala Mitropolitană. Oamenii au venit în număr mare pentru a lua Lumină și Paști care în credința creștină simbolizează trupul și sângele lui Iisus. Pentru preparare au fost folosite 500 de pâini și 5 bidoane de vin a câte 60 de litri fiecare, adică mai bine de 300 de litri de vin. Mulți dintre sibieni au ales să participe la slujba de înviere de la Mitropolie deoarece aici „Paști” se dau imediat după înconjurarea bisericii. La fel s-a întâmplat și în acest an când oamenii au primit Sfintele Paști de la ora 5 dimineața deși slujba a durat până după 7 și jumătate. Preoții au fost mai mult decât încântați de numeroasa participare, Catedrala dovedindu-se neîncăpătoare. Luminița 11E3JA Prețuri exotice în Piața Cibina ♦ Prețuri record de 1 Mai muncitoresc, roșiile au ajuns delicatese pe mesele sibienilor la aproape 2 Euro kilogramul în acest an, roșiile românești de seră au întrecut orice așteptări. Cu prețul record de 70.000 de lei pentru un kilogram, roșiile aduse din serele de la Codlea i-au lăsat cu gura căscată pe toți cei care, înainte de a merge la iarbă verde pentru un grătar, s-au gândit să își facă ultimele cumpărături în Piața Cibin. „Am vândut și cu 75.000 de lei kilogramul ieri. Astăzi vânzările nu au mers foarte bine, însă există cumpărători și pentru roșii și castraveți,” ne-a mărturisit Adrian Racovean, vânzător la Piața Cibin: în topul celor mai scumpe produse de la piață, roșiile au întrecut până și brânzeturile, care se dau la tarabe cu 60-50.000 de lei kilogramul de telemea, urdă sau caș și riscă să concureze cu carnea. continuare în pagina 16