Obiectiv, iunie 2003 (Anul 2, nr. 181-205)

2003-06-02 / nr. 181

■ Festivalul Internațional de Teatru - Ziua 4 joacă în Parcul Sub Arini se și se filmează Shakespeare. La Radu Stanca „Astă seară se improvizează”. Ritmuri jamaicane și tibetane pe Corso și în Piața Mare. Urbana greșește - Urbana plătește  Societatea Consiliului Local, SC Urbana, care se ocupă de administrarea fondului locativ de stat va răspunde în fața legii Wy în toate litigiile apărute cu chiriașii , și va plăti toate daunele ce derivă din aceste procese. Datorită politicii BIVR, Creditele în lei cresc mai repede ca cele în valută . . Politica Băncii Naționale a României de descurajare a creditelor în valută și încurajare a celor în lei a început să se materializeze. Casă parohială transformată în Casa Papageno B. Asociația Papageno Hermannstadt a inaugurat în Daia, „Casa ■ Papageno pentru copii” Ji, amenajată în Casa Parohială 9 Evanghelică. L Locurile de muncă AJOFM vă pune la dispoziție peste 300 de locuri de mj^y muncă valabile pentru perioada 2-9 iunie. Incendiu la casa viceprimarului din Ocna Sibiului . Un incendiu izbucnit din senin k a fost pe cale să producă vineri l^seara, serioase pagube , gospodăriei viceprimarului localității Ocna Sibiului, Ioan Babeș. Extragerea Loto 6 din 49 Extragerea Noroc 9000776 din 01.06.2003 Valuta 02.06.2003 ♦ USD USD 32.156 EURO 38.084 ♦ Euro £ 13fib Autocros Mureșenii au fost surpriza etapei Performerul acestei runde a fost Popa Iacob, care a reușit să termine pe locul doi în grupa „Open”. 7 AMSO câștigă și urcă pe trei Șoferii” au învins cu 2-1 liderul Oltul Sf. Gheorghe și au urcat pe locul trei în clasamentul seriei C 7. Controalele la magazinele second-hand l-au desumflat pe prefect ■ Controlul anunțat de prefect la magazinele second-hand nu a avut rezultatele așteptate ■ Depozitele s-au închis înainte de venirea comisiei, iar comercianții își văd de treabă în continuare ■ Valoarea totală a sancțiunilor acordate este de 30 milioane de lei continuare în pagina 3 Un jurnalist italian a făcut „teren” în Sibiu Turiștii italieni nu sunt interesați de România ■ Un ziarist italian a vizitat ieri, Sibiul, pentru a scrie un reportaj despre turismul din Transilvania ■ Jurnalistul spune că ideea italienilor, conform căreia românii sunt recunoscuți prin furt, muncă la negru și prostituție poate fi schimbată prin astfel de articole ■ „îmi plac Ungaria și Bulgaria, dar România are mult mai multe lucruri de oferit”, este concluzia italianului după o săptămână de stat în țară Giovanni Ruggeri este ziarist Ministerului Turismului spune că la cotidianul italian „L’Eco di nu a venit cu nici o preconcepție, Bergamo” și a venit în Sibiu pentru că în Italia, țara noastră este pentru a scrie un articol despre ignorată complet din punct de Transilvania, România și români, vedere turistic. Ziaristul, sosit în țară la invitația continuare în pagina 16 Cotonogeală grevistă la Sometra ■ Muncitorii nu vor relua lucrul până nu primesc un răspuns din partea conducerii la solicitările lor ■ Conducerea societății a dat asigurări că răspunsul va veni până cel târziu miercuri ■ Directorul general Dimitrios Samaras și fostul lider de sindicat, Nicolae Blăjan, au ieșit „șifonați” din întâlnirea cu greviștii . Liderul PSD Copșa Mică și consilier local, Blăjan, spune că va renunța la politică, după ultimele evenimente Greva spontană de la Sometra muncitorii furioși. „Am fost în a lăsat urme și pe fețele oamenilor mijlocul lor și «ne-am strâns în din conducere, nu numai pe brațe», «ne-am pupat», «ne-am statisticile de producție. Directorul felicitat», ca la grevă”, susține fabricii, Dimitrios Samaras, și fostul Nicolae Blăjan, președintele lider al sindicatului, Nicolae Blăjan, organizației locale a PSD. au fost „pupați și îmbrățișați” de_____________continuare în pagina 3