Obiectiv, iulie 2003 (Anul 2, nr. 206-232)

2003-07-01 / nr. 206

Morar vrea să deschidă noul terminal al Aeroportului Președintele Consiliului Județean spune că, până în luna octombrie, se vor finaliza lucrările la noul terminal de călători al Aeroportului, iar acesta va putea face față unui flux de 200 de pasageri pe zi. . Aleșii pleacă în concediu . Ședința lunară a Consiliului Local a fost decalată cu o KM săptămână mai devreme, pentru 24 iulie, din cauză că aleșii locali vor să plece în concediu. Sibienii invadează litoralul Tariful la care poate ajunge un sejur pe litoralul românesc îi determină pe unii sibieni să r ■ ~ meargă cu cortul sau să apeleze la proprietarii de case din zonă. Foarte mulți s-au decis, însă, să meargă la 1 mare și prin agențiile locale de turism.  Filarmonica sibiană pleacă in Spania Timp de o lună, orchestra Filarmonicii din Sibiu va pleca într-un turneu în Spania. „Vom susține aproape în fiecare zi câte un concert în Barcelona și, recent am primit o invitație și la Valencia, pe care bineînțeles, că o vom onora”, spune Ioan Bojin, directorul Filarmonicii. Admiterea la Universitatea „Lucian Blaga” prk Facultatea de Inginerie „Hermann Oberth” se pregătește , primească, de la 1 octombrie, peste W 600 de boboci; în toamnă. Ingineria va inaugura două noi specializări. Hagi ar putea fi condamnat la două Coi luni de închisoare !ă Procesul în care Gheorghe Vfz Hagi este acuzat pentru ofensă 9 adusă arbitrului Eroi Ersoy la un meci din anul 2001 va începe săptămâna viitoare, ár tehnicianul român riscă să fie condamnat la două luni de închisoare, a anunțat cotidianul ,Milliyet”. Un olandez a intrat cu mașina într-o turmă de pian olandez a intrat cu Mercedesul, în plină viteză, într-o turnă de oi, duminică, pe Drumul Național 1 • Curs Valutar 38.200 38.000 37.800 37.IOO Joi Vineri Luni Valuta 1.07.2003 USD 33.014 EURO 37.671 Marti + USD 4. Euro Licitație pentru canalizarea din centru La licitația pentru executarea lucrărilor de reabilitare a rețelelor din Piața Mare s-au prezentat cinci firme. Cu sau fără boițeni. Tălmăcel trebuie să fie comună ■ Tălmăcenii vor număra voturile de la referendumul pentru declararea satului Tălmăcel comună, până când vor ieși câte cere legea ■ Voturile valabile exprimate în Boița, Tălmaciu și Tălmăcel abia întrunesc 30 la sută ■ Cu toate acestea, subprefectul Langa spune că Tălmăcelul va fi comună . La un alt referendum din județ, satul Alma a făcut primul pas pentru a deveni o comună Referendumul pentru declararea satului Tălmăcel comună, care a avut loc duminică, a adus la urnele de vot 92 la sută dintre locuitorii acestui sat și aproximativ 4 la sută boițeni, iar orășenii din Tălmaciu au participat în procent de 25 la sută. Declararea satului comună se continuare în pagina 4 face cu 50 plus 1 din voturile valabil exprimate ale cetățenilor, iar prezența la urne trebuie să fie de peste 50 la sută. La Tălmăcel, doar una dintre condiții este valabilă, cea a voturilor pentru, din totalul voturilor, 92 la sută fiind favorabile. De 35 de ani în slujba pantofilor Astăzi, când bătălia pentru imagine este din ce în ce mai accentuată, nu se cade să umbli cu pantofii „nefacuți”. Previziunile specialiștilor s-au adeverit Eurosaltă prețul carburanților ’ ■ De astăzi, benzina la stațiile Petrom este mai scumpă cu 400 de lei pe litru, iar motorina cu 1500 de lei pe litru ■ Majorarea este urmarea deprecierii leului în raport cu moneda europeană rețurile de referință la stațiile Petrom, pentru toate categoriile de benzină, au fost majorate începând de astăzi, ca urmare a evoluției raportului leu-euro. Astfel, toate tipurile de benzină vor costa mai mult cu 400 de lei, iar creșterea prețului de referință la motorină va fi cu 1.500 lei/litru. Potrivit conducerii Petrom, majorarea prețului motorinei a fost determinată atât de creșterea accizei la acest produs cât și de evoluția monedei naționale în raport cu euro, continuare în pagina 16 Foamea de locuințe 9 ■ Municipalitatea a împărțit ieri, în jur de 1700 de cereri tip pentru locuințe ■ Termenul de depunere a dosarelor este 11 iulie Peste 1600 de sibieni au solicitat cereri pentru locuințe de la Primărie, în prima zi de distribuire a formularelor pentru cele 216 apartamente din cartierul Reșița. Coada în fața Primăriei s-a format încă de la ora 6.30, cu o oră înainte de sosirea funcționarilor. „Până la ora 10 am dat deja 800 de formulare, iar la ora 12 erau epuizate toate cele 1200 tipărite pentru a fi distribuite. Am cerut să se mai facă încă 500 de formulare, care se vor da astăzi (n.r. ieri). Cred că interesul este foarte mare din cauza chiriilor mici și mai ales pentru că sunt niște condiții de îndeplinit foarte clare și care stau la îndemâna oricui”, declară viceprimarul Daniel Fântână, continuare în pagina 4