Obiectiv, august 2003 (Anul 2, nr. 233-258)

2003-08-01 / nr. 233

Trecerea în lumea drepților este sponsorizată de stat Familiile pensionarilor, angajaților și șomerilor sibieni primesc, la decesul acestora, circa 7 milioane de lei, de la bugetul asigurărilor sociale. Obî<a,fiv Tinerii vor să se facă ziariști și economiști k Jurnaliștii și economiștii se se bucură de cel mai mare respect , printre tinerii care vor să urmeze o facultate. Anul acesta, cea mai acerbă concurență, în cadrul Universității „Lucian Blaga” din Sibiu, a fost la Facultatea de Jurnalistică și la Științe Economice. ^k|Toamna se numără corigenții . Elevii care nu au reușit să obțină o medie de trecere în t timpul anului vor încerca să își repare greșeala. între 1 și 14 septembrie, elevii din clasele I-VII și cei din clasele IX-XI își susțin corigențele. , Detectivii particulari ^au legea lor Activitatea de detectiv particular poate fi desfășurată nu numai de persoanele care sunt atestate profesional, conform unui act normativ apărut recent în Monitorul Oficial.  Raliul Sibiului e păzit ii de polițiști Polițiștii sibieni vor avea parte de un program mai încărcat WT la acest sfârșit de săptămână. Pe lângă sarcinile uzuale, el va trebui să se îngrijească de buna desfășurare a Raliului sibian, una dintre etapele Campionatului Național de Raliuri.  Unde dai și cui îi IL crapă capul O femeie de 34 de ani, din Upt localitatea Bradu, a încasat o bătaie zdravănă, pentru că a intervenit în cearta re dintre fiul ei și un vecin „cherchelif’. Curs Valutar 37.400 37.200 37.000 36.800 Marti Miercuri Valuta 1.08.2003 USD 32.793 EURO 37.161 Vineri ♦ USD Euro 32.800 (■(in 324(H) 2(H) ♦ fn^.WH iei_____________ tatot de «MOI de Polițiștii îi caută pe copiii cerșetori Organele de ordine organizează, împreună cu autoritățile, o razie pentru găsirea copiilor cerșetori. Razia se vrea cea mai amplă acțiune de acest fel organizată de IPJ Sibiu. „Da” la 82 de ani La azilul de bătrâni, iubirile se nasc și se leagă în curte și la masă. Trei cupluri și-au unit destinele la azil. O bătrână s-a recăsătorit la 82 de ani. Șelimbărul e mai tare ca Sibiul Non-sensul sensului giratoriu ■ Sensul giratoriu de pe DN1, care mai mult încurcă decât descurcă circulația, a fost la un pas de desființare ■ Prefectul și președintele Consiliului Județean nu văd cu ochi buni „nodul” din dreptul comunei Șelimbăr ■ Peste două săptămâni comisia giratoriului se va reuni din nou să caute soluții ■ Șoferii care circulă pe DN1 spre Sibiu trebuie să cedeze trecerea celor care merg în Șelimbăr, după regula noului Cod Rutier Dumitru Ciocoi-Pop nu vrea să mai fie rector ■ în primăvară, Universitatea „Lucian Blaga” își va alege un nou rector continuare în pagina 2 Rectorul Universității „Lucian Blaga” Sibiu a anunțat, ieri, oficial, într-o conferință de presă, că nu va mai candida pentru funcția de rector. Actualul rector deține această funcție din anul 1992 și, conform numelor în vigoare, nu mai poate candida la următorul mandat. Acestea prevăd doar două mandate consecutive. „Nu doresc să mai candidez. Am făcut tot ce mi-a stat în putință și cred că am avut realizări destul de mari în acești unsprezece ani de când am fost ales în această funcție. E rândul ca altcineva să ajungă în această postură”, a declarat rectorul Ciocoi -Pop. Se preconizează ca la alegerile din primăvară 2004 să se dea concurs pentru această funcție, iar viitorul rector să nu mai fie ales de către membrii Senatului. Claudia BUIDAN Zeci de miliarde pentru refacerea centrului istoric ■ Pentru reabilitarea centrului istoric s-au deschis cinci șantiere care vor înghiți aproape 100 de miliarde de lei ■ Sediul Primăriei din Piața Mare, strada Ocnei, scările Turnului, Pasajul Scărilor și Piața Mare sunt șantierele care vor schimba fața Sibiului Săpăturile pentru refacerea amplasamentul către societatea rețelelor de apă și canalizare în Piața Mare vor începe luni, acesta fiind al cincilea șantier din centrul orașului. Primarul Klaus Johannis și Direcția Tehnică vor preda continuare în pagina 4 Simont. Intr-o primă etapă se vor repara rețelele de electricitate, gaz sau telefonie din zonă.