Obiectiv, septembrie 2003 (Anul 2, nr. 259-283)

2003-09-01 / nr. 259

ran Mr Mmmr?-wwww.ziarulobiectiv.ro Î Gafă politică . Un comunicat al PSD Sibiu tulbură apele în partid Comunicatul trimis redacțiilor ziarelor locale este semnat de Biroul de Presă, dar nu este însușit de nici unul dintre fruntașii partidului. Locurile de muncă valabile până în 8 septembrie 1913 . 141 PUR a rupt protocolul cu PSD Președintele PUR, Dan Voiculescu, a anunțat, sâmbătă, că Biroul Permanent al partidului a decis ruperea protocolului de colaborare cu PSD și ieșirea umaniștilor de la guvernare. 15 Un britanic din patru creole Lady și fost asasinată Peste un sfert din britanici consideră că prințesa Diana a fost asasinată, a relevat un sondaj publicat ieri, la șase ani de la moartea prințesei. Pruncucidere în Dumbrava rv. Cadavrul unui bebeluș a fost fungr decoperit, sâmbătă dimineața, de către o patrulă a jandarmlor sibieni, la liziera pădurii Dumbrava, în apropiere de hotelul Palace. Extragerea Loto 6 din 49 Extragerea Noroc 34 19984 din 31.08.2003 Joi Vineri Sâmbătă Luni Valuta 1.09.2003 USD 34.140 EURO 37.240 Gaz Metan revine spectaculos cu un 3-0 pe teren propriu Gaz Metan Mediaș a arătat, sâmbătă, că are cu ce și cu cine să aspire în acest sezon la promovarea în primul eșalon. ♦ USD Euro 37.200 37 000 36 800 36 600 34 000 [UNK] [UNK] i 33 800 - j 33 600 ■ j 33.400 - Incendiile de pădure au provocat pagube de miliarde de lei Pompierii militari sibieni au reușit abia duminică să pună capăt incendiilor declanșate joi în pădurile de lângă localitatea Săliște. \ Sibiul nu poate scăpa de câinii vagabonzi Edilii sunt îngrijorați de numărul mare de câini comunitari de pe străzile Sibiului. DPC-ul se străduiește să facă față, dar chiar dacă au strâns sute de câini, pe străzi nu se observă acest lucru. Canicula a înfuriat insectele ■ Peste 10 persoane au ajuns ieri, în câteva ore, la Serviciul Urgențe al Spitalului Județean, din cauza înțepăturilor de viespi sau albine ■ Insectele sunt atrase de umiditate, căldură și de dioxidul l.v de carbon eliminat de corp prin transpirație ■ Înțepăturile repetate pun viața în pericol a mai puțin de 13 persoane au ajuns până ieri la prânz, la spital din cauza înțepăturilor de insecte. Acesta este cel mai mare număr de cazuri de acest gen, cu care medicii s-au confruntat într-o singură zi. Cadrele medicale spun că în nici un an nu au existat atâtea cazuri de alergii produse din cauza viespilor sau albinelor. Până ieri, la spital veneau zilnic, maxim 3-4 persoane înțepate, continuare în pagina 16 Ultima Capacitate i-a învins pe jumătate din candidați . ■ 790 de elevi din 1598 au promovat probele de la sesiunea a II-a de Capacitate ■ Comisia de examen a primit 130 de contestații . Elevii care nu au promovat se pot înscrie la Școala de Arte și Meserii Doar 790 de elevi au pre- prezenți 1.598. Astfel procentul inovat probele ultimului examen de promovabilitate a acestui de Capacitate dintr-un număr total concurs este de 49,47 la sută de înscriși de 1.772, din care continuare in pagini N Tâlhărit de cei mai buni prieteni ■ Un sibian a fost atacat și jefuit, vineri noaptea, în propria casă, de doi bărbați mascați ■ Polițiștii au reușit să pună mâna pe tâlhari în numai câteva ore de la producerea evenimentului Un bărbat a fost tâlhărit vineri camera de la etajul casei părinților noaptea, în propria casă, de doi săi, de pe str. Traian Demetrescu, indivizi care purtau cagule, în urna nr.6, în jurul orei 4 dimineața, s-a anchetei demarate de polițiști, cei trezit în cameră cu doi bărbați doi s-au dovedit a fi, până la urmă, mascați care l-au imobilizat și legat prieteni cu cel pe care l-au atacat, cu ajutorul unor benzi adezive. Traian Purulean dormea în__________continuare în pagina 16