Obiectiv, octombrie 2003 (Anul 2, nr. 284-310)

2003-10-01 / nr. 284

Cotidian independent ♦ Apare la Sibiu ♦ Anul II ♦ Nr. 284, miercuri, 1 octombrie ♦ 16 pagini ♦ Preț 4.000 lei Mitropoliei Nr. 27, Tel. 0269/206787 Știri de la nunta prințesei Ana Maria au ajuns în Marea Britanie „Violată în noaptea nunții ■ Raportorul României pentru Uniunea Europeană, Emma Nicholson, a cerut Poliției ca Ana Maria Cioabă să fie scoasă din casa unde locuiește cu proaspătul ei soț, Biriță Mihai, anunță, în numărul de ieri, cotidianul „The Scotsman” ■ Reacția reprezentantului UE a declanșat un val de anchete la Sibiu ■ Ministrul Șerban Mihăilescu a declarat că prințesa ar putea fi preluată în îngrijire de un centru de plasament ■ In ziar se spune că „prințesa țiganilor a fost forțată să se mărite la doar 12 ani și a fost violată de către soțul ei, Biriță Mihai” ■ Luminița Cioabă, sora regelui, susține că nu o interesează subiectul, și că „în România este permis orice” .r ■ Prințesa Ana Maria și Christina Aguilera sunt „vedetele” numărului de luni al ziarului „The Scotsman” Aboneaza-te la M meg ! Ziarul I * până în 5 octombrie, vine cu distanța la sediul redacției și participi la tragerea la sorți pentru un geam termopan de 60x60 cm. Montajul este gratuit! Cere factorilor poștali publicația cu numărul 15526. ri. Consiliul Local Mediaș a fost, luni, arena unei noi lupte PSDPNL PSD faultează și câștigă Mircea Bunea este noul consilier PSD din Consiliul Local Mediaș. Locul lui Bunea a fost solicitat, însă, și de liberali, deoarece acesta a fost promovat în Consiliu după suspendarea unui fost ApR-ist, partid ce a fuzionat cu PNL. Primăria nu mai avizează săpăturile Direcția Tehnică nu mai dă avize pentru executarea de săpături la rețelele tehnico-edilitare, din 15 octombrie. 11-13 Singurul șut pe poartă a scos Gazul din Cupa României Gaz Metan a ratat calificarea în optimile de finală ale Cupei României la fotbal, pierzând seri, cu 0-1, pe teren propriu, în fața divizionarei A, Gloria Bistrița. Valuta 1.10.2003 V [UNK] ■ Luni Marți Miercuri Luni Marti Miercuri Spitalul Municipal Mediaș riscă să rămână în beznă ■ Electrica a somat spitalul medieșean să-și plătească datoriile de 300 de milioane de lei până astăzi . Dacă nu achită, conducerea spitalului trebuie să aleagă o clădire care să fie decuplată de la rețea Pentru că are restanțe mari la plata curentului electric, Spitalul Municipal Mediaș riscă să rămână de astăzi fără lumină: —------—■________■ continuare in pagina 16 38.400-38.200-38.000-37.800-- ■ J ■ [UNK] 33 200 USD = 32.952 .Cadou” pentru vârstnici mai fură o mie ■ Sibienii vor cumpăra, de azi, pâine mai scumpă cu aproximativ o mie de lei ■ Scumpirea vine tocmai în 1 octombrie, dată declarată, la nivel mondial, Ziua Vârstnicilor ■ Dacă termenul până la care pot fi realizate importuri de grâu fără taxe vamale nu se prelungește, de la anul, pâinea va fi mai scumpă cu 25 la sută . Potrivit Ministerului Agriculturii, România va importa, fără taxe vamale, 540.000 de tone de grâu, cantitate suficientă până la noua recoltă a anului 2004 continuare în pagina 5 Termenul limită pentru debranșări ar putea fi prelungit ■ Seri a fost ultima zi în care sibienii puteau să se mai debranșeze de la rețeaua de termoficare a municipalității ■ Energie Termică va avea o ♦ situație concretă asupra numărului de debranșări abia peste o săptămână ■ Prefectul vrea să-i convingă pe Ilie Grădinar și pe Dumitru Turc să mai păsuiască sibienii 2 săptămâni Prefectul a decis să organizeze o întâlnire cu autoritățile locale sibiene care au putere de decizie în privința debranșărilor, astfel încât sibienii care nu au apucat să își depună dosarele de debranșare să beneficieze de un alt termen limită.___________ tunte I