Obiectiv, noiembrie 2003 (Anul 2, nr. 311-335)

2003-11-01 / nr. 311

idian independent ♦ Apare la Sibiu ♦ Anul II ♦ Nr. 311, sâmbătă, 1 noiembrie ♦ 16 pagini ♦ Preț 4000 lei www.ziarulobiectiv.com Mitropoliei Nr. 27, Tel. 0269/206787 Control în brutării ■ Inspectorii de muncă au verificat, joi noaptea, cum se lucrează în brutăriile și patiseriile sibiene ■ Razia a găsit muncitori fără contracte de muncă și angajați dormind ■ Inspectorii au dat cinci amenzi contravenționale în valoare de aproape 100 de milioane de lei și au împărțit multe avertismente Brutari adormiți prin colțuri, porți zăvorâte, patroni speriați bătut la ușile a circa 30 de brutării și patiserii pentru a vedea cât de bine cam acestea sunt situațiile peste care au dat inspectorii de muncă, sunt respectate condițiile de protecție a muncii și relațiile de muncă dintre plecați joi noaptea în control prin oraș. Timp de câteva ore, aceștia au angajatori și salariați. V Polisano își face fabrică de medicamente Policlinica sibiană Polisano își va construi o fabrică de medicamente la Sibiu. Consilierii locali au felicitat investitorul sibian, iar unii dintre ei s-au interesat dacă Polisano va produce și viagra. Școala Waldorf este victima birocrației Conducerea Școlii Waldorf solicită o audiență la primar. Economia pe glob. Profit de peste 200 de milioane de euro pentru Metro Profitul operațional al Metro a avansat până la 211,3 milioane de euro (247 de milioane de dolari) în trimestrul al treilea. Filmele lunii noiembrie. Nota spirituală 1 noiembrie -Pomenirea morților Cultul morților este cunoscut în toate religiile lumii, existând dintotdeauna conștiința că omul continuă să trăiască și după moartea trupului său. 11 - 13 . Meciul orgoliilor rănite Gaz Metan joacă, astăzi, de la ora 11, pe teren propriu, cu „U” Cluj, în derbiul etapei a 11-a a seriei a IlI-a a Diviziei B._____________________ SMURD împlinește zece d ^ ani de la înființare Serviciul Mobil de Urgențe, Reanimare și Descarcerare împlinește, în această lună, zece ani de la înființare. Uitucii, stresul ASTREI . Sute de cititori care împrumută cărți de la Biblioteca ASTRA se îndrăgostesc de cuvintele tipărite și „uită” să mai restituie volumele ■ Pentru simplele întârzieri de la termenul stabilit pentru păstrarea unei cărți, respectiv 15 zile, nu s-au instituit nici un fel de amenzi ■ Metoda de recuperare folosită, trimiterea unei cărți poștale la domiciliu, este veche de zeci de ani și se dovedește a nu fi foarte eficientă ■ Bibliotecarii recurg câteodată la apeluri telefonice și chiar la vizite la domiciliu ■ Singurele pedepse sunt interdicția de a împrumuta cărți timp de un an sau suspendarea permisului ■ Biblioteca încearcă o colaborare cu poliția de proximitate, pentru „descinderi” acasă la cei care și-au însușit volumele sau au acut cărțile pierdute continuate în pagina 6 Valuta 1.11.2003 Promovabilitate de 50% pentru administratorii de bloc ■ La cea de-a doua rundă de atestare a administratorilor de bloc, nici măcar jumătate nu au trecut examenul ■ Comisia de atestare nu vrea să tolereze neștiința și îi va chema la pregătire ■ Din 200 de asociații, doar 44 au administratori atestati -------- amănunte in pagina .i ar ti Continental AG are o temelie solidă la Sibiu ■ In maximum cinci luni, Sibiul va avea o fabrică de subansamble electronice pentru automobile ■ Reprezentanții concernului consideră această investiție un punct de plecare pentru intrarea pe piețele est-europene ■ Continental AG reprezintă cea mai mare investiție germană directă în producție de până acum în România Concernul Continental electronice pentru automobile, a pus, ieri, piatra de temelie în cadrul unei impresionante pentru construcția unei ceremonii, fabrici de subansamble continuate in pagina 16