Obiectiv, februarie 2004 (Anul 3, nr. 382-404)

2004-02-02 / nr. 382

Dumnezeul bețivilor Beat, dar norocos Un bărbat de 38 de ani, din Șura Mică, a scăpat nevătămat, ca prin urechile acului, după ce un camion a trecut peste el. Bărbatul se afla întins lat pe șosea, aproape mort de beat. Nicolae Chiriac a venit la Sibiu vineri seară, cu bicicleta, din Șura Mică, în jurul orei 20, s-a hotărât să plece înapoi spre casă. A trecut mai întâi pe la un bar, unde a dat pe gât câteva pahare de tărie. La ieșirea din oraș, pe Calea Șurii Mari, s-a dezechilibrat și a căzut pe șosea. Nici nu s-a mai putut ridica de pe jos, de beat ce era. Un camion se îndrepta în viteză exact spre locul unde Nicolae căzuse. Mihail Ziegler, șoferul mașinii, nu l-a observat și și-a continuat drumul nestingherit. Șoferul și-a dat, însă, seama că a lovit ceva, în momentul în care a trecut cu roțile peste bicicletă. A coborât din camion și a răsuflat ușurat când a văzut că bărbatul căzut la pământ nu pățise absolut nimic. Nicolae Chiriac nu s-a ales decât cu o fractură la piciorul stâng, dar nici aceea din cauza camionului care trecuse peste el, ci în urma căderii de pe bicicletă. A.D.J PSD controlează și Șura Mică PSD a mai cooptat și primarul din Șura Mică, Mircea Marcu Handicapații nu pot circula cu autobuzele Deși sunt prevăzute cu locuri pentru cei cu dizabilități, nici unul din mijloacele de transport în comun din județ nu permite unei persoane cu handicap locomotor să urce singură, pentru că nu sunt prevăzute cu rampe. __ _ 5 I m Condițiile impuse de creditare intră azi în vigoare Băncile nu vor mai acorda credite decât dacă solicitanții îndeplinesc anumite condiții, impuse de BNR. Religie - Cultură și „Croazieră spre iad” la Brukenthal Palatul Brukenthal găzduiește expoziția artistei Hanne Darboven, promotoarea artei conceptuale. 1 10-13 CSU Bere Trei Stejari s-a impus, sâmbătă, la o diferență confortabilă în fața lui BCMUS Argeș Pitești. Extragerea Loto 6 din 49 Extragerea Noroc 8924308 din 1.02.2004 Și-au îndeplinit obiectivul Șerban Mihăilescu, vicepreședinte PSD, despre cazul Fântână: „Nu avem nevoie de scandaluri” ■ Șerban Mihăilescu i-a mustrat pe șefii PSD pentru lovitura de imagine dată partidului, prin asocierea viceprimarului cu cazurile sociale ■ Conducerea PSD recunoaște că Daniel Fântână nu a procedat bine ■ Mihailpcpii cnimp pq numai rlp contirlalun r»n qvpit» novnip în mnnnpntplp *tppcipQ” Mentorul, Șerban Mihăilescu, ia mustrat părintește pe fruntașii pesediștilor sibieni Amendă pentru o tură cu sania Șapte persoane au fost amendate de jandarmii montani, ieri, pe pârtia din Păltiniș, pentru că nu au respectat prevederile legii privind amenajarea, omologarea, întreținerea și exploatarea pârtiilor și traseelor de schi pentru agrement. „Am aplicat amenzi celor care se dădeau cu sania sau cu sacul pe pârtie, de la 250.000 de lei la 800.000 de lei, în funcție de cum au colaborat cu noi. Am dat amenzi mai mari celor care nu și-au recunoscut greșeala sau au fost nepoliticoși”, spune Constantin Crăciun, comandant pluton alpin Jandarmeria Montană, începând cu această lună, jandarmii vor efectua controale și la Bâlea, în paralel cu cele din Păltiniș, care vor continua la fiecare sfârșit de săptămână. C.B. £ A'tj Cursa îmbogățirii continuă ■ Reportul total a atins un record absolut pentru istoria jocului Loto în România - 5 milioane de dolari ■ La o singură agenție loto din Sibiu s-au jucat peste 700 de milioane de lei ■ Pe ultima sută de metri, sibienii au făcut, din nou, cozi la agențiile loto deschise și duminica . Loteria Română a anunțat, aseară, că nimeni nu a câștigat premiul cel mare Cursa îmbogățirii peste noapte a strâns și ieri mii de sibieni care au stat la coad; la cele trei agenții loto deschise și duminica. Maria Topârceanu, responsabilul Agenție de pe Corso, a declarat că sibienii au jucat, în această săptămână, cu peste 66% ma mulți bani, decât săptămâna trecută. continuare în pagina I