Obiectiv, martie 2004 (Anul 3, nr. 407-433)

2004-03-01 / nr. 407

Colidi,in independent ♦ Apare la Sibiu ♦ Anul II ♦ Nr. 407, luni, 1 marți 2004 ♦ 16 pagini ♦ Preț 4.000 lei Mitropoliei Nr. 27, Tel. 0269/206787 V Concurs formal pentru conducerea Bibliotecii Astra Ion Onuc Nemeș a rămas în final singurul concurent pentru ocuparea postului de director al Bibliotecii Județene ASTRA, ceilalți doi fiind eliminați dubios. fSbexT» 10_13l înfrângere previzibilă CSU Bere Trei Stejari a pierdut derbiul de vineri seara, cu Asesoft Ploiești Echipa sibiană a avut jocul în mână doar în prima jumătate a partidei. Imm Munca la gri a înlocuit munca la negru La ultimul control al inspectorilor de muncă, patronii unităților din domeniul textilelor au primit cele mai multe amenzi din țară și s-au ales cu cele mai multe utilaje oprite. Mucurile aruncate anapoda au pornit două incendii . Pompierii sibieni și medieșeni s-au luptat, sâmbătă, cu două incendii izbucnite de la resturi de țigară , aruncate neglijent de necunoscuți. Extragerea Loto 6 din 49 2004 va fi al cincilea an de creștere economică Produsul Intern Brut al României a crescut în 2003 cu 4,9 la sută. Cea mai mare creștere s-a înregistrat în industrie, construcții și servicii. ________________ Extragerea Noroc 1111351 din 29.02.2004 Cronica de 1 Martie Topul Mărțișor Zilele acestea, bunul gust a fost greu de găsit pe tarabele de pe Corso. Pentru a vă înlesni căutarea cadoului celui mai frumos de 1 Martie, am străbătut, cu răbdare, centrul și am găsit, pe mesele pline de kitsch, și mărțișoare frumoase, realizate cu imaginație și migală. După o inspecție atentă, am întocmit un top al mărțișoarelor, un grad pentru cumpărătorii care au lăsat pe ultima sută de metri achiziționarea tradiționalelor atenții de 1 Martie.___________________ Continuare în pagina 1> DOI UNIVERSITARI SE BAT PE POSTUL LUI CIOCOI ■ Ieri a fost ultima zi de depunere a candidaturilor, pentru funcțiile de conducere din Universitatea „Lucian Blaga” ■ Pentru funcția de rector, candidează prorectorul Constantin Oprean și Lucian Giura, decanul Facultății de Istorie și Patrimoniu ■ Alegerile vor avea loc în Biroul Senatului, în 15 martie ■ Actualul rector, Ciocoi-Pop, ar putea deveni președinte al ULBS pe probleme de relații internaționale ■ Surse neoficiale susțin că Universitatea va fi privatizată iar unul dintre investitorii interesați este Ilie Carabulea c ■ . Constantin Oprean Lucian Giura Dumitru Ciocoi-Pop Mărțișor CFR Trenurile, paralizate de grevă Cei peste 600 de ceferiști sibieni vor opri astăzi lucrul, pentru două ore, alături de toți colegii lor din țară. Motivul pentru care în ziua de 1 martie, între 7 și 9 nu circulă nici un tren, este nemulțumirea salariaților CFR legată de salarii și condițiile de muncă. Pe de o parte, sindicatele și federațiile care țin de CNSLR.„Frăția”, unde sunt înregistrați aproape 60 de mii de membri din întreaga țară, cer majorări salariale, condiții mai bune de muncă și tichete de masă, în timp ce lucrătorii gmpați în cadrul Federației „Eleater” și cea a Mecanicilor de Locomotivă de la BNS, cer și reducerea normei de lucru de la 8, la 7 ore zilnic. Greva va fi urmată, dacă revendicările nu sunt rezolvate, de una generală. „Nu știm exact dacă vom declanșa sau nu greva generală și când anume, dar e cert că, în cazul în care revendicările nu simt rezolvate, vom opri lucrul pe timp nelimitat", spune Ion Șandru, liderul de sindicat al mecanicilor sibieni de locomotivă. C.S. Vânătoarea, o pasiune costisitoare ■ Cei care doresc să devină vânători au de trecut printr-un adevărat ritual, de la birocrația obținerii actelor și a autorizațiilor, până la botezul focului ■ O carabină costă de la 1000 de euro în sus, în timp ce o autorizație la urs ajunge la circa 12 milioane continuare în pagina 4