Obiectiv, aprilie 2004 (Anul 3, nr. 434-456)

2004-04-01 / nr. 434

Concurs cu premii de 30 de milioane de lei!!! votidian independent • Apare la Sibiu • Anul II • Nr. 434, joi, 1 aprilie 2004 • 16 pagini • Preț 4.000 lei Mitropoliei Nr. 27, Tel. 0269/206787 Cel mai vârstnic spectator la „Radu Stanca” Octogenar sedus de atingerile Thaliei ** La 84 de ani, Vitalie Ștefănescu e nelipsit de la Teatrul „Radu Stanca”, fiind atras chiar și de spectacolele moderne . Se integrează bine printre tinerii spectatori, cărora simte nevoia să le facă anumite precizări despre piesa care se joacă, apelând la cultura sa enciclopedică ■ Pe lângă faptul că e un rectator fidel, Vitalie Ștefănescu a scris și a tradus piese de teatru ■ De profesie inginer silvic, pe lângă natură, pasiunea vieții lui sunt cărțile continuate în pagina 14 Lucrători forestieri pentru Spania Oficiul pentru Migrația Forței de Muncă (OMFM) îi așteaptă pe muncitorii din domeniul industriei lemnului la o nouă sesiune de înscrieri în baza de date, în zilele de 2, 5 și 6 aprilie. Trihenea: „Eu primar, Johannis ambasador” ■ Constantin Trihenea spune că ar ști să cheltuiască în folosul sibienilor banii aduși de Johannis din Europa ■ Democrații sunt de părere că reprezentanții FDGR au și ei simpatii politice Scandalul vizelor Interdicție pentru omâni în spațiul britanic 5S > 11-13! Găzarii mai pierd un jucător . Atacantul Briciu s-a accidentat foarte grav în timpul meciului și a devenit indisponibil cel puțin 14 zile Partidă de pescuit încheiată tragic Valuta 1.04.2004 USD = 33.440 . MMI 1.41HI 41.2(H) 4 ....1 MM 4 EURO = 40.891 MMI MMI 10.400 Marți Miercuri Joi Marți Miercuri Joi J tâlharilor ■ Strada Johann Sebastian Bach a fost scena a două tâlhării în numai două săptămâni ■ O femeie a fost atacată marți dimineață, la câțiva metri de casă, în timp ce se îndrepta către serviciu ■ Polițiștii au reușit să pună mâna pe infractor în cursul serii ■ în urmă cu două săptămâni, un eveniment aproape identic s-a petrecut pe aceeași stradă . Tâlharul a fost reținut și atunci în mai puțin de o oră BASCHET MASCULIN Vulc își mută echipa la Sighișoara ■ Sătul de scandalurile cu Federația și directorul Sălii Transilvania, antrenorul echipei de baschet a decis ca echipa sa să dispute meciurile de pe teren propriu la Sighișoara ■ Primul meci al CSU Sibiu se va disputa chiar mercurea viitoare, în compania echipei Rapid Isover continuare în pagina 11 Drumurile județene renunță la Comtram ul lui Carabulea ■ Contractul de asociere pentru stația de mixturi asfaltice între Drumuri și Poduri și societatea Comtram a fost reziliat ■ Consilierul Ioan Vraciu a cerut societății Drumuri și Poduri SA, o situație a realizărilor economice pe timpul asocierii continuate în pagina 3