Obiectiv, mai 2004 (Anul 3, nr. 457-479)

2004-05-03 / nr. 457

________________________________Biblia Concurs cu premii de 30 de milioane de lei!!! Topul politicienii . Ziaruljbiecti Privește adevărul 1n iață! Cotidian independent • Apare la Sibiu «Anul II • Nr. 457, luni, 3 mai 2004 • 16 pagini • Preț 5.000 lei 1. Gheorghe Tuluc-PNL-117 2. Klaus Johannis-FDGR-111 3. Constantin Morar-PD-107 Mitropoliei Nr. 27, Tel. 0269/206787 Consilierii pregătesc ședința de adio ■ Aleșii locali vor să își ia adio de la actualul mandat cu un tablou de grup, cu toți consilierii municipali din legislatura 2000 - 2004 ■ Ilie Mitea vrea ca ședința din luna mai să aibă loc undeva în aer liber și să fie invitați toți colaboratorii ■ Primarul Klaus Johannis vrea să scape de intervențiile electorale cât mai repede și a programat ședința din mai cu o săptămână mai devreme ■ Secretarul Iordan Nicola și-a luat măsuri de precauție pentru ca aleșii să-și declare averile înainte de a pleca din scaunele de consilieri continuare în pagina 3 Al Salariul mediu net, mai mare cu șapte la sută în luna martie . Creșterile maxime ale salariilor medii nete au fost înregistrate în domeniul industriei de mijloace ale tehnicii de calcul și de birou (42,5 la sută) și cel al intermedierilor financiare, cu excepția activităților de asigurări și case de pensii (22,8 la sută). Joi Vineri USD = 33.865 Luni Al Zlillakazi 10-131 BASCHET MASCULIN în play-off cu Aradul I CSC Sibiu a câștigat, sâmbătă, la Brașov, ultimul meci al sezonului reulat și ocupă locul trei în clasament. 14] Fanii lui Cioran se întâlnesc la Sibiu I în perioada 6-9 mai are loc la Sibiu . Colocviul internațional Emil Cioran, ediția a X-a. ed:P Sinucidere ratată Extragerea Loto 6 din 49 8110095 din 02.05.2004 Valuta 3.05.2004 41.000 1----40.800 4--40.600 4----40.400 4----EURO = 40.426 34.400 34.200 4- 34.000 33.800 Joi Vineri Luni - SIBI ~1_________ ____. _ Fruntași la mici și bere, repetenți la UE ■ Sute de sibieni au evadat în week-end la Curmătură și Dumbrava Sibiului ■ Ei au sărbătorit Ziua Muncii la un grătar udat cu bere multă ■ Vremea bună i-a scos pe cei rămași în oraș în parcuri și pe terase ■ Cu toată veselia unei zile petrecute la iarbă verde, 1 Mai a fost o zi tristă pentru România . Repetenți la admiterea în Uniune, românii au privit de pe margine bucuria celor 10 state care s-au integrat în UE Cu mic și mare, sibienii au ieșit sâmbătă să sărbătorească la un grătar udat cu bere multă, Ziua Internațională a Solidarității Muncii. Majoritatea au preferat să meargă la Curmătură sau în Dumbrava Sibiului, mult mai puțini optând pentru o plimbare în Muzeul în Aer Liber sau la Grădina Zoologică. Vremea bună i-a scos din case și pe cei care au ales să rămână în oraș de 1 Mai, aceștia umplând până la refuz parcurile și terasele. Mici, bere și veselie pe ritmuri muzicale diverse. Cam așa s-ar caracteriza în câteva cuvinte celebrarea Zilei Muncii la Sibiu, în ciuda bucuriei unei zile sărbătorite la iarbă verde, cu familia sau prietenii, 1 Mai a fost o zi tristă pentru România. De pe pătura întinsă la soare, românii au privit de pe margine cum Europa a sărbătorit extinderea Uniunii cu alte zece state. Cum la capitolul aderare, Romania a rămas repetentă, fiind surclasata binișor de alte state precum Malta sau Cipru, sărbătoarea noastră s-a limitat la a scoate din casă majoritatea clasei muncitoare, dar și a celei politice, aflată în prag de campanie electorală. Politica a pierdut la iarba verde, cei mai mulți dintre viitorii alegători preferând să-și petreacă ziua departe de cele cotidiene și cele politice. Ministrul Mediului a a botezat Agenția Regională de Mediu Sibiu ■ Ministrul Mediului și Gospodăririi Apelor, Speranța Ianculescu, a lansat oficial vineri, la Sibiu, Agenția Regională de Mediu ■ Agenția va fi cu ochii pe Copșa Mică și implicit pe Sometra Recent înființata Agenție Regională de Protecția Mediului Sibiu a primit, vineri, botezul ministerial din partea Ministrului Mediului și Gospodăririi Apei, Speranța Ianculescu. ____________________________________continuare în pagina 1 Copșa Mică Opt case avariate intro explozie ■ Locuința unei familii a sărit în aer, din cauza unei improvizații la instalația de gaz metan ■ Proprietarul casei a ajuns la spital în stare foarte gravă, cu arsuri pe aproape toată suprafața corpului ■ Alte șapte imobile din împrejurimi au fost afectate de suflul exploziei O locuință din Copșa Mică unei puternice explozii petrecute a fost distrusă în totalitate, iar alte în cursul zilei de vineri, în Copșa șapte case au fost avariate, în urna Mică, continuare în pagina 16