Obiectiv, iunie 2004 (Anul 3, nr. 480-503)

2004-06-01 / nr. 480

r tidian independent ♦ Apare la Sibiu ♦ Anul II ♦r. 482, sâmbătă, 5 iunie 2004 ♦ 16 pagini ♦ Preț 5.000 lei Mitropoliei Nr. 27, Tel. 0741101022 BEJ s-a pronunțat Prefectul trebuie verificat de Guvern ■ Biroul Electoral Județean a admis ieri, sesizarea legată de participarea prefectului în campanie și a trimis-o la secretariatul general al Guvernului ■ Președintele BEJ, Liviu Odagiu și reprezentanții PSD au făcut opinie separată . Prefectul spune că nu va contesta decizia BEI, pentru că nu are timp de prostii continuare în pagina 3 BASCHET MASCULIN Repetenți la baschet ■ CSU Bere Trei Stejari a pierdut ieri, la două puncte diferență, pe teren propriu primul meci al finalei mici cu Rompetrol ■ Sibienii au jucat prost împărțind vina eșecului cu brigada de arbitri De nota patru. Asta a fost valoarea echipei CSU în meciul de ieri seară cu Rompetrol București, prima partidă a finalei pentru locurile trei-patru. La finalul celor patru sferturi, CSU s-a recunoscut învinsă de propria neputință și de arbitrajul prost al brigăzii Șerban Lazlo. ----------------t— v J Joi- Continuare in pagina 13 4 Nuevo Tango cu Zero Hour Quintet Cu siguranță, sălile de concert își au publicul lor fidel. invenție a Guvernului ! Produsele crescute în seră trebuie vândute cu etichetă. Gazul alocă doar 40.000 de dolari pentru transferuri I Sabău a dezvăluit ieri că echipa sa nu se aruncă cu bani pentru transferuri scumpe. Femeia secolului XXII Șefa Secției de oncologie din cadrul Spitalului Clinic Județean, dr. Valerian Văleanu, crede că femeile pot să aibă și o carieră de succes, și o viață de familie fericită. Munca la negru ia avânt Pfule'Inspectorii din cadrul departamentului de Relații de Muncă al Inspectoratului Teritorial de Muncă Sibiu au depistat în cinci luni sibieni , muncind la negru aproape cât în cursul anului trecut. Un turc și doi taximetriști implicați în trafic de persoane Valuta 5.06.2004 1 EURO = 40.766 -----------------------------------------------------------------------------------------------------41.000- 40.H00 40.600 mami 1940.400 33.800 33.600 33.400 33.200 Joi Vineri Sâmbătă USD = 33.372 " Joi | Vineri Sâmbătă J CM Maraton de teatru 17 spectacole în două zile ■ In Week-end ne așteaptă o avalanșă de spectacole și muzică ■ „Bulandra” aduce „Scaunele” la GONG iar Andryi Zholdak își prezintă viziunea asupra Veneției ■In muzeul din Dumbravă se cântă „Rusalka”, în timp ce la Cetatea Cisnădioara americanii joacă „Trei inele” ■ Regizoarea Anca Bratu vine cu o coproducție Ungaria-Franța-România: „Hamlet, Intolerable”, o adaptare după Shakespeare, și cu „Trei surori”, după Cehov, jucat de actorii Teatrului „Radu Stanca” ■ După concertul Iris, Festivalul se va încheia cu un foc de artificii Trei Surori - Teatrul Radu Stanca Chestorul Nicolaie Șuteu nu s-a implicat în campania electorală în legătură cu articolul, Alianța continuă lupta cu prefectul”, apărut într-o casetă de pe pagina 1, a ziarului „Obiectiv” din data de vineri, 04.06.2004, în care se fac asocieri în legătură cu o posibilă implicare a șefului I.P. J. Sibiu în activități politice, pe timpul campaniei electorale sau în afara acesteia, pentru o corectă informare a opiniei publice, Biroul de Presă este împuternicit să facă câteva precizări. continuare în pagina 3 Traficanți de carne vie la Cisnădie ■ Intr-o operațiune de amploare, Serviciul de Combatere a Crimei Organizate și Antidrog Sibiu în colaborare cu polițiștii bucureșteni au arestat doi traficanți de carne vie care operau în Cisnădie ■ Cei doi făceau parte dintr-o rețea care racola tinere pentru a le trimite în Franța, Spania, Italia și Olanda la prostituție ■ Vilmus Savu și Cristian Cioflean au facilitat plecarea peste graniță a câtorva zeci de fete de la începutul anului ■ Acestea erau ademenite cu promisiunea unor locuri de muncă decente continuare în pagina 1* *