Obiectiv, iulie 2004 (Anul 3, nr. 504-530)

2004-07-01 / nr. 504

Autobuz direct către Muzeu ■ De ieri, SC Tursib a introdus un autobuz pe distanța Gară - muzeul din Dumbravă, care circulă din oră în oră continuare în pagina 3 Cotidian independent ♦ Apare la Sibiu ♦ Anul II ♦ Nr. 504, joi, 1 iulie 2004 ♦ 16 pagini ♦ Preț 5.000 lei Mitropoliei Nr. 27, Tel. 0741101022 Centrul istoric. în patrimoniul mondial Piețele medievale așteaptă intrarea pe lista UNESCO ■ în aceste zile se discută, în localitatea Suzhou, în China, introducerea Sibiului pe lista Patrimoniului Mondial ■ România a propus Comitetului Patrimoniului Mondial alături de piețele medievale ale Sibiului și Complexul Brâncuși din Tâgu Jiu Secretarul de stat pentru probleme de patrimoniu cultural, Ioan 7 iulie), posibilitatea ca Sibiul să fie inclus în lista Patrimoniului Opriș, va expune, în această săptămână, în cadrul lucrărilor Comitetului Mondial. __________________ Patrimoniului Mondial, care se desfășoară la Suzhou, în China (28 iunie- Continuare în pagina 4 BAC 2004. Subiecte grele la mare ■ Absolvenților de liceu li s-au ■ Wi părut dificile subiectele de la proba de ieri, de matematică, deși r inspectorii de specialitate susțin că acestea au fost de nivel mediu ■ Elevii care au terminat clasa a Xll-a susțin, astăzi, proba la alegere din aria curriculară corespunzătoare specializării 1 ° New York-ul s-a cuibărit In Biserica Azilului ■ Aproape 30 de fotografii alb-negru , cu imagini din metropola americană animă interiorul Bisericii Azilului CUSTODIE Steliana Nistor va sta la mama ei ■ Mama campioanei europene de juniori la gimnastică, Steliana Nistor, a câștigat custodia fiicei sale, după divorțul de tatăl sportivei . Aflată în prezent la lotul național de la Deva, micuța campioană va locui la mama sa când va veni la Sibiu Curs valutar 1.07.2004 EURO = 40.615 Marti Miercuri 41.000 40.000 40.600 40.400 Marti Miercuri USD = 33.473 Joi Joi Gaborii restaurează fostul CEC Stăpânii acoperișului Primăriei De peste o lună, 40 de țigani, din comunitatea gaborilor cu pălărie, lucrează la acoperișul noii Primării ■ Ei sunt cei mai vestiți și pricepuți tinichigii ■ în Mileniul III, gaborii lucrează cu aceleași unelte ca acum sute de ani ■ Ei au refăcut turnurile și toate ornamentele din cupru ale clădirii din Piața Mare, exact așa cum arătau la început de secol ■ Lucrarea este estimată la două miliarde de lei ■ Acoperișul va fi vizibil de la câțiva kilometri depărtare Averile aleșilor, la vedere ■ Consilierii locali trebuie să depună declarațiile de avere până la 10 iulie Foștii și actualii consilieri locali vor trebui să-și completeze declarațiile de avere, potrivit legii, până în 10 iulie. Dacă proaspeții aleșii locali au la dispoziție 30 de zile de la data depunerii jurământului, pentru declararea averii, vechii consilieri trebuie să respecte termenul de 15 zile de la încetarea mandatului, adică din data de 2 .‘Timnie. cohtitwure in p'agina J