Obiectiv, iulie 2004 (Anul 3, nr. 504-530)

2004-07-24 / nr. 524

Cotidian independent • Apare la Sibiu • Anul II • Nr. 524, sâmbătă, 24 iulie 2004 • 16 pagini • Preț 5.000 lei Sibiul în ritmuri de „SENSES” ■ Caravana Senses ajunge astăzi în orașul de pe Cibin . Organizatorii anunță un spectacol inedit cu multe surprize și premii pentru cei prezenți la eveniment_________________ continuare în pagina 4 Inside - un nou club ridică standardele Ieri, la ora 20, a avut loc deschiderea unui nou club în Sibiu. Inside i-a invitat pe toți amatorii de distracție și dans într-un loc mai puțin obișnuit - vechea închisoare a orașului, de pe Avram Iancu nr. 1-3. Locul este ideal pentru un club, oferind o suprafață de 400 metri pătrați și un ring de dans pe măsură, cel mai mare din Sibiu - 70 de m2. Spațiul a permis accesul a peste 500 de persoane, dintre care 140 cu locuri. Fără a se teme de concurență, patronul clubului a venit cu idei îndrăznețe și cu asigurarea că a făcut totul pentru ca amatorii de distracție, indiferent de vârstă, să găsească un loc d de măsură. * _________________________ continuare în pagina 4 Johannis are puși deoparte 50 de Eh miliarde pentru ■z locuințe r ■ Primarul Johannis spune că banii rezultați din vânzarea spațiilor comerciale nu au fost făcuți praf, iar locuințe nu s-au ridicat deoarece Urbana nu a făcut proiecte ■ Primarul vrea să schimbe Consiliul de Administrație la Urbana și abia apoi vrea să ia în calcul schimbarea directorilor 5 în iunie, cea mai scăzută rată a șomajului ■ Cea mai scăzută rată a șomajului din ultimii 15 ani s-a înregistrat în iunie 2004, de 6,5 la sută 11-13 Pledoarie pentru baschet ■ Doi baschetbaliști americani, Courtland Freeman și Omari J. Faulkner, au dat lecții, ieri, în Sala Transilvania MECIUL ANULUI DorofteI „Sunt mai rapid decât Gatti, dar el este mai puternic” Astăzi, la Atlantic City, boxerul canadian Arturo Gatti își pune în joc titlul mondial WBC la categoria super-ușoară, în fața românului Leonard Dorin Doroftei, fost campion mondial WBA la categoria ușoară. I. Vocea care răspunde la „Alo, Salvarea!” ■ Maria Ștefania Mărgineanu?" răspunse, de 25 de ani, la dispeceratul  de la Ambulanța Sibiu ■ Deși a trimis mașini în teren la foarte multe cazuri, cel mai tare a șocat-o un accident cu aproape 30 de victime, la Mândra Service distrus de flăcări [îk ] Incendiul a izbucnit din cauza neglijenței mecanicilor, care au sudat fără măsuri de precauție Curs valutar 24.07.2004 ^ EURO = 41.156 41.000 m______ ____ 40.800 -40.600 -33.800 -Joi Vineri Sâmbătă USD = 33.769 41.200 - 33.600 -33.400 ----------------Joi Vineri Sâmbătă - Elev medieșean, traficant de droguri ■ Polițiștii de la crimă organizată au organizat un flagrant unui traficant, elev la liceul Automecanica din localitate ■ Rareș Alin Chicășan, în vârstă de 18 ani, era consumator și traficant de droguri de un an de zile ■ Complicele său, Dumitru Marius Sicra, de 22 de ani, a fost ridicat în urma unei percheziții organizate simultan cu capturarea elevului Plătiți regește Comisarii gărzii, remunerați cu 1.000 de dolari lunar ■ Până în 2005, comisarii Gărzii Financiare vor avea salarii de 1.000 de dolari, mașini performante și armament în dotare ■ Vor fi angajați 400 de comisari noi, majoritatea femei ■ Luna trecută, comisarii au aplicat amenzi în valoare de peste 2 miliarde de lei continuare în pagina 5 Mitropoliei Nr. 27, Tel. 074110102! Maratonul Nopților Art-Cafe HEADLINER dau concert în Art-Cafe ■ Astăzi la Art- Cafe vă așteaptă o petrecere cu muzică, din care nu lipsește Goran Bregovic ■ Quartetul HEADLINER din Cluj Napoca dă un concert de jazz marți seara ■ Nopțile mai aduc teatru de cafenea și bineînțeles parodia premiilor Art-Cafe Canicula poate fi combătută și cu maratonul Nopților Art-Cafe, întinse pe toată durata lunii iulie. Cafeneaua Art-Cafe, situată la subsolul Filarmonicii, găzduiește, seară de seară, fie un vernisaj, un concert, un spectacol de teatru de cafenea, vizionări de filme de artă sau discuții literare. Pentru această seară, de la ora 21, organizatorii au pregătit un party cu muzică țigănească, nelipsind din program Goran Bregovic. Weekend-ul va continua duminică cu vizionarea unui film din videoteca Institutului Cultural German, continuare în pagina 3