Obiectiv, octombrie 2004 (Anul 3, nr. 582-607)

2004-10-01 / nr. 582

2)biv(~tu CALENDAR CREȘTIN Ortodox și Greco-Catolic Acoperitorul Maicii Domnului; Sf Apostol Anania Romano-Catolic Sf Tereza a pruncului Iisus «pf «ți I AA ;vf» Jazz în Imperium Astăzi, 1 octombrie, ora 21, în Imperium Pub are loc un recital oferit de „Imperium Jazz Band". Inaugurarea Centrului Cultural German Sâmbătă, 2 octombrie, ora 11, la Palatul Brukenthal Centrul Cultural German Sibiu va fi inaugurat în prezența șefului Secției pentru Cultură și Educație din cadrul Ministerului Federal al Afacerilor Externe al Republicii Federale Germania, Wilfried Grosig. Festivitățile vor fi însoțite de un moment artistic susținut de soprana Birthe Bendixen și de pianistul Christoph Grund. Centrul Cultural German Sibiu este sprijinit de Guvernul Republicii Federale Germane, prin mijloace ale Ministerului de Externe al Germaniei, ale Fundației Robert Bosch GmbH și ale Institutului pentru Relații Externe. Program Teatru „Radu Stanca” Marți, 5 octombrie, ora 19: „Am angajat un ucigaș profesionist”, de Aki Kaurismaki, în regia lui Radu Alexandru Nica. Vineri, 8 octombrie, ora 19: „Norii”, de Aristofan, în regia lui Florin Zamfirescu. Sâmbătă, 9 octombrie, ora 19, premiera spectacolului „Nora” de H. Ibsen, în regia lui Radu Nica. Cu ocazia aniversării „Zilei Internaționale a Persoanelor Vârstnice”, suntem onorați și avem deosebita plăcere să vă felicităm, dorindu-vă multă sănătate, să vă bucurați de clipe frumoase și împliniri sufletești alături de cei dragi și vă asigurăm că suntem în permanență la dispoziția dumneavoastră! Cu deosebit respect, Conducerea Casei Județene de Pensii Sibiu Ce mai WWWedem pe net? * N» pegt# fteptay • Micnwift Internm Uptorcr Itt* rttC C o iá j $./•*•* ***•■#** Babyssex.3x.ro Genetica viitorului apropiat spune că ne vom putea alege, pe lângă sexul copilului și culoarea ochilor, a pămlui și alte semnalmente pe care am dori să-l aibă produs în proiect. Poți comanda un copil ca și cum ai comanda o pizza, cu sau fără ardei iute. Adică roșcat sau blond. Sau poate chiar brunet cu ochi albaștri. Ținând cont de preferințele estetice, s-ar putea să nu mai semene cu nici unul dintre părinți. Atunci poate că testele de paternitate vor fi mai cerute. Asta dacă trăim într-o lume a îndoielilor. Dar, până atunci, verifică-i probabilitatea sexului copilului pe care îl ai în proiect sau chiar în burtică. Nu e atestat medical, dar merită distracția. Mie nu mi-a ieșit ce-mi doream în test, poate voi aveți mai mult noroc. Oricum, soarta poate fi înșelată oricând. Adică nu se știe niciodată. Pe site ai un sector „Pentru tine”, „Pentru copilul tău” și unul „Pentru amândoi”. © . FarmaciiA • San Marco Complex Cedonia Tel: 23.21.87 Program: 07:30-24:00 • Farmacile • Tel: 21.78.97 Program: non-stop • Polisano • Complex Vasile Milea Tel: 43.24.32 Program: 08:00-21:00 Cartierul Vasile Aaron Tel: 24.51.11 Program: 08:00-21:00 Str. Mihai Viteazu Tel: 42.14.18 Program. NON-STOP TELEFOANE UTILE Pompieri 981 Salvare 961 I Deranj. Electricitate 929 Deranjamente Gaz 223331 Informații Romtelecom 931 Informații Speciale 951 Informații C.F.R. 952 Poliția 955 Jandarmeria 956 Ora Exactă 958 Meteo 23.51.45 Poliția Mun. Sibiu 20.82.05 Poliția Jud. Sibiu 43.25.48 Gardieni Publici 22.41.71 Agenția Tarom 21.11.57 Agenția C .F.R. 21.20.85 Deranj. Apă-Canal 22.27.77 Urgențe Spital V23.22.89 | Spitalul de Pediatrie 23.02.60 | Informații utile Ii'i Im In următoarele 24 de ore, vremea va fi rece, cu cer acoperit. Temperaturile vor fi cuprinse între 2 și 16 grade Celsius. Posibile averse de ploaie în Sibiu, dar mai ales în regiunile deluroase și muntoase. Soarele răsare la ora 07:07 AM Soarele apune la ora 06:54 PM 1 de-a lungul vremurilor Ziua internațională a persoanelor de vârsta a treia (Rezoluția nr. 45/106 a Adunării Generale a ONU din 1991) Ziua internațională a muzicii (la propunerea Consiliului muzical internațional al UNESCO din 1975) 1957- La Viena s-a deschis prima Conferință generală a Agenției Internaționale pentru Energia Atomică, în cadrul căreia România a fost aleasă printre cei zece membri ai Consiliului guvernatorilor 1849 - Austria adică consulatul de la București la rangul de agenție diplomatică și consulat general 1875-Ion Creangă debutează la “Convorbiri literare” cu “Soacra cu trei nurori” 1890 - S-a născut, la București, compozitorul Constantin C. Nottara, inițiator și dirijor al orchestrei Bucureștiului (m. 9.01.1951) 1920 - înființarea legației române la Budapesta 1921 - S-a născut fotbalistul și apoi tehnicianul Angelo Niculescu 1956- S-a născut scriitorul Cristian Tudor Popescu, redactor-șef al cotidianului “Adevărul”și al săptămânalului “Adevărul literar și artistic” (Premiul pentru publicistică acordat de revista „Cuvântul”, 2002) 1982 - Helmuth Kohl devine cancelar al RF Germania. In urma alegerilor din 1998, postul de cancelar a fost preluat de social-democratul Gerhard Schroeder (n. 3.04.1930) CINEMATOGRAF ARTA Eu, Robot -SUA 2004, orele: 14,16:30,19,21:30 , preț - 50.000 lei Tarif redus (40.000 lei biletul) în fiecare zi, primul spectacol. O lume în care motocicletele rulează singure, roboții dirijează simfonii și fac treburile casnice.Maxima Zilei"... oamenii ceilalți nu există pentru noi decât în măsura în care le cunoaștem dorințele, preferințele nădejdile, actele și atitudinea în decursul vieții. ” (Camil Petrescu, Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război) WMMmm--------------Crochete din carne de vacă Ingrediente: • 700 gr. came de vacă • 50 g. ceapă • sare • 2-3 ouă • 120 ml. ulei • 20 g. pesmet • 20 g. faină. • Pentru sos: 400 ml zeamă de carne (sau lapte) • 50 gr. faină • 100 grunt sau margarină. Mod de preparare. Carnea spălată și apoi fiartă se taie în bucățele și se trece prin mașina de tocat, împreună cu ceapa, curățată, spălată și tăiată. Se adaugă sarea, 2 ouă întregi și se amestecă bine. Separat, într-o crăticioară, se pune untul la încins; când s-a topit, se adaugă faina, apoi zeama în care a fost fiartă carnea sau laptele, amestecând continuu, ca să nu facă cocoloașe. Se lasă pe foc mic, până când sosul începe să se îngroașe, apoi se adaugă carnea tocată și se amestecă bine. După ce s-a obținut o pastă de consistență vârtoasă, se răstoarnă pe un platou și se lasă să se răcească, apoi se modelează cu mâna crochete, rotunde sau lungi de 4-5 cm, care se dau prin făină, prin ou bătut și, la sfârșit, prin pesmet. Se prăjesc pe toate fețele, în uleiul încins. Se servesc cu diverse soteuri de legume (morcovi, mazăre). • Poftă mare! • BANCUL ZILEI Dintr-un avion cuprins de flăcăii iar pe rând pasagerii cu parașuta exact peste un trib de canibali. Primul care îi vede este fiul căpeteniei canibalilor, care fuge repede la tatăl său: - Tăticule, aterizează unul gras! Gras? Cu varză! După două minute: - Tăticule, aterizează unul slab! - Slab? La grătar! După alte două minute: -Tăticule, tăticuțule! Aterizează o blondă sexy! Doamne, ce picioare are! Ce sâni! - Blondă, sexy? In colibă! - Și mama? - Mama? Cu orez! HOROSCOP BERBEC (2 BERBEC (21 mar.-20 apr.) Capacitatea ta de a înțelege sau a simți ce vor și ce gândesc oamenii îți va deschide drumul către o serie de realizări ce vor face numele tău cunoscut pe o scară largă. Ești într-un moment în care ai dorința de a-ți satisface micile sau marile pofte. TAUR (21 apr. - 20 mai) ta. Dacă vrei să-ți finalullizei proiectele, va trebui să călătorești. ’ v Ifi Nu-i lăsa pe ceilalți să-ți stea în drum Nu este o zi pe care sa o irosești cu fleacuri. Profesionalismul tău va conta. WmAp v H . GEMENI mint. GEMENI (21 mai-21 iun.) !Dacă încerci să-ți convingi clienții sau colegii să gândească ca tine nu vei avea decât probleme. Cel mai bine ar fi să asculți și să observi în loc să-ți impui propriile păreri. HAC (22 IUS RAC (22 iun.-22 iul.) Petrece-ți timpul cu prietenii pe care nu i-ai mai văzut de mult. Dacă nu te poți duce la ei, cel puțin dă-le un telefon. Ai nevoie să reiei unele legături pe care le-ai pierdut LEU (23 iul.-22 aug.) Ai grijă de aspectele legale sau de cele care implică contacte cu instituții oficiale. Vei putea rezolva foarte multe dacă iști mai insistent în demersurile tale. Nu accepta un refuz. FECIOARĂ (23 aug.-22 sep.) m ! Fii sincer și deschis în modul în care îți exprimi sentimentele. Partenerul tău dorește un angajament și trebuie să fii pregătit pentru a-ți asuma unul. BALANȚA (23 sep.-23 oct.) Fii creativ și implică-te în acele proiecte care au nevoie a fi de o atenție specială. Abilitatea ta de a lucra cu detalii și de a fi eficient te vor ajuta să te evidențiezi în ochii șefului. SCORPION (24 oct.-22 noi.) Va trebui să-țimezi visurile și inima. Caută acele'*' țSri, activități care să te pună V# în contact cu oameni interesanți. Ai nevoie să-ți extinzi cercul de prieteni și să ai parte de noi provocări. SĂGETĂTOR (23 noi.-21 dec.) Cineva cu care trăiești se pare că se simte total neglijat. Dacă poți ar fi bine să-l incluzi și pe el în planurile tale. Fii pregătit să faci schimbări în hărțiile tale, mai ales în cele privind asigurarea. CAPRICORN (22 dec.-20 ian.) Fă-ți timp pentru a-ți rezolva amânata corespondență cu prietenii sau rudele. Vei avea probleme dacă te implici în dilemele altora dec.-20 ian.) VĂRSĂTOR ( 21 ian. - 18 feb.) Te vei împăca mai bine cu colegii dacă vei accepta unele din ideile lor, începe o afacere pe cont propriu. A venit timpul să transformi hobby-urile într-o afacere prosperă. PEȘTI (19 feb.-20 mai.) Vei atrage atenția celorlalți dacă participi la un program de gimnastică. Este nevoie să ieși mai mult în oraș dacă vrei să te ridici la nivelul potențialului pe care îl ai a Apariții editoriale HUMANITAS Drapelul englez de Imre Kertész Viața văzută prin trei perechi de ochi. Un bătrân scriitor care încearcă să le povestească tinerilor săi discipoli o singură amintire tragicomică din timpul revoluției maghiare din 1956, dar, ca să ajungă la ea, trebuie să dea la o parte un întreg păienjeniș al memoriei. Un „căutător de arme“ care încearcă să-și reconstituie trecutul de prizonier intr-un lagăr de concentrare, eliberându-se astfel definitiv. Un traducător din Budapesta care ia trenul ca să încerce să petreacă câteva zile de relaxare, la Viena Istoria mare a unei țări mici, văzută în trei secvențe subiective. Trei eșecuri ale acestor călătorii în timp și spațiu: scriitorul nu se face înțeles, „căutătorul de arme“ se simte în contratimp ai lumea în care se află și cu propria-i viață, iar traducătorul este coborât din tren la graniță cu proces verbal de contravenție. In cele trei eșecuri o consolare, povestind, înțelegi. Trei nuvele bazate pe o singură idee: orice ar face și oricum s-ar purta, omul este puțin vinovat. KM mmm Vineri Municipiul Sibiu: Bd. Vasile Milea, Calea Dumbrăvii, Șoseaua Alba Iulia Municipiul Meți^,,Str. Sibiel, Str. Nucului, Aurel Vlaicu vineri, 1 octombrie 2004