Obiectiv, noiembrie 2004 (Anul 3, nr. 608-633)

2004-11-01 / nr. 608

AFACERILE, UN „SPORT” PROFITABIL Adrian Radomir are, în prezent, unu I lanț de magazine de carmangerie sub numele Izabel Prod. Afacerea a început în 1992, cu o simplă rulotă unde se vindeau produse fast-food. Radomir spune că munca sa a început să dea roade după aproape șapte ani și asta cu ajutorul oamenilor calificați pe care i-a angajat. .- -----------------------------------------11131 BCU Trei Stejari a avut emoții până în ultimele secunde pentru victoria de sâmbătă, în fața celor de la Farul Constanța. Alex Kovács este supărat pe colegii săi, i care strică imaginea echipei. GREU, DAR A MERITAT Curs valutar 1.11.2004 41.200 41.000 40.800 40.600 32.600 32.400 32.200 32.000 EURO = 40.870 Joi Vineri Luni USD = 32.052 Joi Vineri Luni Grenadă într-un lan de porumb din Mediaș ■ O grenadă defensivă a fost găsită într-un lan de porumb din Mediaș ■ într-un imobil de pe strada Ana Ipătescu, aflat în amenajare, au mai fost găsite îngropate în pământ, un pistol cu butoiaș, două arme vechi, cinci cartușe, gloanțe și 10 tuburi de cartușe Un medieșean a găsit, sâmbătă seară, într-un lan de porumb, din zona Binderbuci, o grenadă. La fața locului s-a deplasat o echipă operativă, însoțită de un specialist din cadrul Protecției Civile din Mediaș, continuare în pagina 16 iWi FOTBAL. SIBIU Gavrilă a bătut un ziarist ■ Ziaristul Cristi Florea și antrenorul Jan Gavrilă au fost protagoniștii unui conflict petrecut sâmbătă, în barul de la Sala Transilvania _______ continuare în pagina 13 j Cotidian independent • Apare la Sibiu • Anul II , Jr. 608, luni, 1 noiembrie 2004 • 16napini • Preț 5.000 lei Scandal politic pe Podul Gării ■ Prefectul Lup dă vina pe societatea Concefa și pe Primărie că au măsluit lucrările de la Podul Gării, iar acum cer bani Ministerului Construcțiilor ■ Municipalitatea arată că lucrarea este în deplină legalitate, iar toate efectele în cazul Podul gării sunt cauzate de lipsa de bani Situația Podului Gării, rezolvată temporar prin alocarea de fonduri organelor de control, deoarece nu a respectat prevederile contractuale, de la bugetul local, a fost reanalizată și de prefectul Mircea Silvestru iar lucrările întârzie în continuare. Lup, care spune că firma Concefa, care a câștigat licitația, va fi supusă continuare în pagina 16 ■ în 1852 se edita, sub egida Episcopiei Ortodoxe de la Sibiu, primul ziar din cetae - „Telegraful român” ■ In condițiile cenzurii administrației habsburgice, dificila sarcină de a conduce ziarul îi revine lui Aaron Florian, primul redactor șef sibian ■ Foaia câștigă, în timp, din ce în ce mai mulți cititori, dar se confruntă și cu numeroase presiuni ■ Habsburgii emit decrete prin care se dorea limitarea la minim a posibilității ca Telegraful să militeze împotriva dominației austro-ungare ■ Paul Vasici, al doilea redactor-șef, se dovedește un simpatizant al partidei național-românești ■ Nicolae Cristea (foto) este numit redactor-șef pe viață, printr-o hotărâre a episcopului Șaguna Accident cu trei răniți aproape de Șelimbăr ■ Un accident de circulație a avut loc în apropierea comunei Șelimbăr, ieri dimineață, în jurul orei 02.45 ■ O Dacia 1300, condusă de D.C. de 25 de ani, din Sibiu, a derapat de pe șosea și a intrat într-un cap de pod ■ Trei persoane au fost transportate la spital Un tânăr a intrat cu Dacia într-un cap de pod, pe un drum forestier din zona Tocile, din apropierea comunei Șelimbăr, care încă nu a fost deschis circulației, ieri dimineață, în jurul orelor 02,45, continuare în pagina 16