Observator de Jimbolia, 1997 (Anul 3, nr. 2-50)

1997-01-17 / nr. 2

Faptele prefecturii de dat presei întâlniri, vizite și luări de contact (pag. 2) Din ciclul: Am fost pe la primărie Azi: Mare lucru n-am (pag. 2) Elemente (noi?) în biografia lui Mihai Eminescu (pag. 4) Profesori de vacarm Am avut cu adevărat bărbați iluștri umbrele lor sunt devorate de spini și de capre înșiruiți la tribuna anotimpului secetos profesori de vacarm încinși cu eșarfa națională între două sughițuri și o jerbă de ceață invocă vestigiile iluștrilor crezându-se ei înșiși emanația Olimpului iar voi ascultați Imperativă Demontați angrenajele false alungați apostolul secetei numit pe post de morar și pâinea voastră va avea aroma soarelui A mai apărut o carte bine la cărțile sale mai ceva ca un bun creștin la Sfintele moaște. De aceea frapează modul în care îți vorbește despre ultima. Dacă n-ar fi a lui, parcă ar fi aflat odată cu tine de ea! "Manevrele de toamnă", așa și-a intitulat poetul Petre Stoica cea mai nouă carte de poezii. Versuri zămislite în perioada august-septembrie 1996, la Jimbolia, au văzut tiparul în miez de iarnă. Deocamdată, doar unii, ceva mai norocoși, au reușit să le citească în întregime. Noi reproducem pentru cititorii "Observatorului" două poezii la care să mediteze până când volumul va fi lansat și la Jimbolia. Unde nu-s bani, dar nici preocupare, vai de căldură (pag. 3) Și la F.C. Jimbolia a sunat clopoțelul ______________________________(pag 7) / A fost lipsă la apel în fotografia aniversară. E realizatorul celei mai vechi și constante rubrici a "Observatorului". E când cu noi, când împotriva noastră. E prof. Gheorghe Avram, dându-se un? г , în fața redacției. Multă sănătate, colega!! R Jcția