Patria, decembrie 1858 - octombrie 1859 (Anul 1, nr. 6-87)

1859-06-11 / nr. 55

| | 3- PATRIER 219 daruri pozitive și de Monitoriul anunțind'o dzice că au fost a nu fi însuflate de Contele Giulai, dupre a ca cere, s'au eli. Noi am făcut prizonieri mai din toate renici un sentiment de părtinire, sepat din comanda armiei a doua, în locul cimentele armiei Franțeze, din care ce vede: Restatornicirea relațiilor diplomatice a lui s'au numit Generalul de cavalerie feld- că inimicul noastră cor- Dupre cum se prevăzure din coresponden oficial raporta anume de perderile Austriene p i a caua puteri proaspete. Eu am considerat toate țiile de la Paris. D. de Brenne este încercare la Magenta. Coma totală a morți ei NA.,sărcinat să meargă spre a reprezenta pe sarge a Ambilor Sicilii și avea să pornească este de 63 ofițeri, și 1302 soldați, din Imperatorul Napoleon HE ne lăngă noul Reluptă, și prin urmare se putea a înfățoșa aceste și am prelungit fiilor de atac pănă cănd voi fi primit raporturile trupelor despre pozițiile cuprinse și pierderile suferite, în Duminica următoare spre a se duce la .4 Abie acum am primit știință, că trupele postul său. . din corpusul 1-iu și al 2 le, care prin ata Lume, cu căt evenimentele ce desvălesc în aven în dosul lor avantajul drumurilor de Paltea, cu atăta poziție a Germaniei, aplecă ferii, prin care Mac-Mahon au putut esbuurile Dietei de la Francfort și ale Prusiei la Magenta. Din direcțiea ce au luat arieu un inters sporitor, și minutul se apropie mica aleată să pare că Piemontezii, iorcănd ele vor desina, mult mai lămurit pomnănd aripa stăngă, au scopu a asedia cetazinea lor. tea Peschiera ce este dhea lacului de Garda. Reprezentanții staturilor de al doileăcar Imperatorul Napoleon va cerca o forțată, carii viețuesc sub șatronagiul Austriei, trecirea riului Mincio. Numai puțin vederat au să facă o anevoință suprimă aa Franceste K. Franțiea a pescop a debarca în fort spre a compromita sau a atrage după dosul armiei Austriene, avănd înlesnirea ele pe Prusien. În fondul lucrează tot mărți care Napoleon I nu avea, între Trieste pentru o diversie asupra Rinului, însă, poași Venețiea, afară de greutatea unei asemene te KB nu se va lămurisi aceasta în public, operații, drumurile de feri înlesnesc pe Auspre a pu să spori sperit de, starea a întămpina cu grăbire, un asemene Circularea de curănd dată a prințului dizbarcu. Gorceacoff, fără îndoeală că au dat de gursa mi înderea raportului contelui Giulai, găndit, însă dupre lămurirele acuzate ce s'au primit în regioanile politece, guvernămintele care s'au pus în capul mișcării TEATRUL REZBELULUI. Inimicul cu toată a sa preponderanță scump au răscumpărat poziția de Magenta, și că el va mărturisi armiei M. Voastre onoare, de a nu se fi retras în paintea unui inimic veteaz și covărșitoriu la număr fără lupte eroice. Eu nu sunt în stare a înfățoșa detailurile luptei, fiindcă în înpregiurările de față nu am putut cere raporturi grabnice. Cred, că vor fi 4 pănă 5000 morți și răniți și că inimicul va fi pierdut desigur un îndoit număr. Feldmarșal-leitenant Baron Raișah sănetat pin șold, și ambii gene.Cănd s'au înnaintit această prigada la atac, rali Lebteltern și Dirfeld din divizia Feldmarșal-Raișad din nou fură s- află între răniți, braț, se Eu nu voiu pregeta înpinele, demi ea, anume brigada General- Madată după primirea relațiilor a supune M. Austriene din confederație, nu ce vor opri țarului Lențestern, care au propășit regi noastre un raport detailat după dinaintea declarației cabinetului de San- Petersburg, pe care se pare a o privi și voesc să o facă a trece în privirea celor alte guverne Confederate ca pe o încunoștiințare fără de loc și, spre a vorbi adevărul, ca un atac, pretinzind, că nu se cuvine guvernului Rosiean, de a da germaniei o lecție despre dreptul public, supra punței vechi de Magenta, acest loc fu vid, au întreprins 158 oameni de infantere veșeleza Modadin 1o și 18 Iunie luat, pierdut, reluat, însă în fine rămase, fie o recunoaștere de aceealaltă parte au. .. . - - - pe pod Regiutua au ordin a unde s'au déc purtat de o barcă, cuprinde pozițiile ce i s'au însemnat. . . . . vrigaă din diviziea Generalului pan s'au le țăne , ca rezervă punctul, prin care rzr- un pichet de gunaruri, ca de 20 sit lăngă Castenodulo ju 16 de gpele””” se urmeze retragerea. . de un fiuri. Baronul Si- Sarde comandante de Garibaldi în număru că în etașe eu am ordonat a în 8u cu 8 oameni ai săi de 4000 oameni cu 4 tunui. Uman au răst Robeco și a se pregăti toate, spre a în care și au primit lupta; în astă întăl țire pe Garibaldi spre Vrustia, eau mauro 14 sirineagi fu 5 lui. Pierzire ei uși ai dușmanului 7 oameni și și dr NA OULUI derile nespuse aipimicului ni da speranță, pe ofițării. În urmarea acestei învingeri ceri, perderea de căl vom găsi uimit, mi vetejiea dovidită de restul cavaleriei Piemonteze sau retras și montezilor este de 400 morți, acea a Austrupele noastre în toate atacurile nu îndrină să mai găndească de a tăe trienilor maișină, între care 3 ofițeri răzeaza așteptarea, că lovirea noastră BA al trienilor, a cărora barcă rămăsăse legată pui. hotărătoare, țărmul Jiului. Franției cu Neapolul, este acum tot în 8 dimineața, genfeld comandant armiei a 4-a. EPMANIE ‘A. „Gareta Cetățană” de Siutarii istorisește: Prințul Braxeam în vrstă de 12 ani, fiiul Prințului Frideric de Biptemsept, șef comandantului corpusului al II-le din armia Germană, au întrebat pe bunul seu, pe Regele, de nu are voe a merge și el la resbelu asupra Franțezilor. Regele zimbindeau zis KB aceasta nu ce poate, fiind KB tu ești aste de #2 ani. Junele ping însă eau răspuns cu statornicie. Pentru ce să nu poi eu face în aa doisprezecele ani aceea ce Hanibal au făcut în al optulea răpiți sănt 218 ofițeri între care 5 Generali, și 4130 soldați. Din acii lipsiți în număru de aproape 4000, cauza acestui număru însemnătoriu este că trupele cu prea mare aprindere să înaintese la atacu prin un teren care i nevoea a se răspăndi și de retrecănd Casano, Lodi și Pingherone, au luat poziție între murile Chezeglio și Mincio, unde se pare că va accepta o bătălie generală, mai ales în cămpurile de Castiglione ilustrate prin alte mari vincele, în astă poziție cunoscută prin renumitul cvadrilateru (cvadrat) a cetăților Peschiera. Dupre o corespondenție de la Paris , Mantova, Bepona și Legnano, Austrienii vor fRANTIEN, pasul Perderea numărului covărșitor spus au întrevuințat choar rezervele oficială: marșul-leitenantelic,ear Generalul Desale, în timp cănd din partea al 5-le și alu-le precum și o divizie concentrată cu Angliea. Gazeta de Siena din 6 (18) iunie Lt. corpusului al 3-le încă nu întrase în slobozirea dispozitul dintăiu a inimicului suferise mai mult, se înturnase și numai după un marș de unde după bătălie mulți s'au înturnat la noapte obositoriu au putut să ajungă la cămurma lor luptei; ele ar fi și purcese de ofițeri vederează înalta bravură a oRF Néranul la 3 oare dimineață, încăt în timpul, căndfițerilor care rivaliza cu acea a oștenilor. După combaterile de arier-gardă de la me ar fi fost cu putință a le înnainti, ele trebue să le fi înturnat. În asemene în Melegnano și Canonica, armita Austrieană pregurări am fost nevoit să păstrez corpuînnainte surile gata de luptă pentru apărarea celor alante, și să ordonez retragerea. Ie la moare bravul regiment de infanterie a marelui Duce de Hessa au asaltat încă odată puntea de Magenta, spre a înlesni mișcarea retragerei. Aceasta au fost cea de pe urmă opintire a unui regiment veteaz, zice Feldmarșal-leuenant. Prinț Swartenberg în raportul său care în ziua trecută au pierdut 25 ofițeri răniți, 1 ofițer de stab și 9 capitani. Eu cred singur, că primirea mentul de infanterie a Imperatorului la un relațiilor și a însemna anume pe acii, cuasalt asupra Bufalorei, răspunsese cu brazii cu deosebire s'au distingat.” Fară mai multe atacuri. Dușmanul necolptinit O scrisoare de la general cvartiza Garadinea în linie trupe proaspete; înfățoșa lasco, cu data din 27 Mai, dzice între altele: rea corpusului al 3-le la flancul inimicului cavalerie. Piemonteză nu pre este consideră ca pe la început bun efect. Brigada Harrată la noi; ea au suferit foarte cumplit și lung sprijinită de General Maiorul Dirfeld au perdut pre mulți lăngă Montevelo. La au făcut în mai multe rănduri asalturi a două dzile după bătălie, baronul Sitanco-