Pentru Socialism, noiembrie 1963 (Anul 13, nr. 3044-3069)

1963-11-01 / nr. 3044

2 Cheltuielile trebuie în cele trei trimestre care s-au scurs, colectivul Fabricii de țigle și cărămizi din Satu Mare a îndeplinit sarcinile de plan ce i-au revenit în domeniul producției materialelor de construcții. Prin depășirea planului producției globale cu 6,1 la sută, șantierele de construcții au primit în plus importante cantități de cărămizi, țigle și blocuri de beton. Obținerea acestui rezultat este o realizare meritorie a întregului colectiv; el scoate in evidență eforturile depuse de toți muncitorii, tehnicienii și inginerii fabricii pentru a satisface cerințele mereu crescînde de materiale de construcție necesare ridicării noilor obiective industriale și socialculturale. îndeplinirea planului de producție nu este însă un rezultat care să poată caracteriza întreaga activitate economică a unei întreprinderi. Ea trebuie să fie urmată și de înfăptuirea celorlalți indicatori ai planului. Or, în această privință, colectivul fabricii a încheiat cele trei trimestre ale anului cu rezultate mai puțin mulțumitoare. De exemplu, prețul de cost rezultatele nu sunt sasatisfăcătoare. De la începutul anului și pînă la sfîrșitul lunii septembrie, în loc ca nivelul prețului de cost să scadă cu 50.000 lei sub cel planificat (angajamentul luat), acesta a fost depășit cu 602.000 lei. Răsfoind evidențele cu privire la Structura prețului de cost, rezultă în primul rînd că cheltuielile neeconomicoase au determinat în mod deosebit creșterea costului producției de materiale de construcții. Au fost efectuate cheltuieli în plus la plata manoperei, a consumului de combustibil, a diferitelor cheltuieli cu caracter gospodăresc. Totodată, fondurile financiare au fost folosite nerațional. Toate acestea dovedesc insuficientă preocupare pentru reducerea prețului de cost, față de posibilitățile existente. In actualul sezon de fabricație, cu manipularea cărămizilor crude și a celor semiuscate s-a consumat volum mare de manoperă, fapt un ce reiese, de altfel, din depășirea destul de însemnată a cheltuielilor pentru salariile directe (223.000 lei). Explicația dată de conducerea fabricii că această depășire a fost necesară datorită capacității redusa a spațiului de uscare este acceptabilă. Insă numai în mică măsură. Scriptele cu privire la ultilizarea timpului de lucru al utilajelor arată că în această perioadă au existat stagnări de peste 38.000 om-ore, ceea ce este egal cu munca a 20 de muncitori. Totodată, absențele nemotivate s-au ridicat la aproape 600 cm-zile. In planul M.T.O. s-a prevăzut scoaterea cărămizilor din cuptoare cu vagonete, în loc de roabe, lucru ce nu s-a realizat, consumul de manoperă rămînînd și pe mai departe ridicat la această operație. Din prevederea de a se extrage argila în mod mecanizat nu s-a realizat decît 50 la sută, astfel că din economia de manoperă prevăzută la acest capitol de 200.000 lei nu s-a realizat decît jumătate. Cheltuielile neeconomicoase au fost influențate și de felul defectuos în care se folosesc tractoarele, acestea nefiind utilizate la capacitate pentru transportul cărămizilor. La Fabrica de țigle și cărămizi din Satu Mare în curtea fabricii sunt depozitate peste 1.000 de tone de anvelope auto uzate pentru a fi folosite ca combustibil în procesul de producție. Datorită însă faptului că mașina de tăiat anvelope nu a fost confecționată decît la sfîrșitul lunii august (în loc de luna martie, așa cum a fost prevăzut, dar chiar și la această dată fiind pusă în funcțiune cu o capacitate insuficientă), nu au fost folosite decît 22 tone de anvelope pentru arderea cărămizilor. S-a folosit în schimb lignit, care este mai scump, cauzîndu-se astfel depășirea cheltuielilor la capitolul combustibil. Nivelul prețului de cost la Fabrica de țigle și cărămizi din Satu Mare a fost influențat și de volumul ridicat al rebuturilor, de neexecutarea unor mecanizări (cum este, de pildă, macaraua portal de la secția blocuri ceramice, care mi s-a instalat) etc. Depășirea prețului de cost în cele 9 luni care au trecut de la începutul anului a determinat de mai multe ori solicitarea unor credite bancare, respectiv plata unor dobînzi după aceste sume, neprevăzute cu ocazia întocmirii planului. Nerealizarea planului de beneficii cu 190.000 lei este tot o urmare a folosirii neeconomicoase a fondurilor puse la dispoziția fabricii. Planul de măsuri tehnico-organizatorice care s-a întocmit pe anul în care prevede multe măsuri concrete cu termene și responsabilități bine determinate. Multe din acestea, ca de pildă, experimentarea și folosirea argilei nemacerate la unitatea ,3“, eliminarea manipulării duble a cărămizilor la așezarea lor pe vagonete-platforme etc., au fost realizate conform predevederilor. Unele însă — după cum s-a arătat mai sus — au fost realizate numai in parte sau de loc. Cu toate că pînă la sfîrșitul anului nu mai sunt decît două luni, conducerea fabricii n-a făcut o analiză temeinică, pentru a se stabili eficiența fiecărei măsuri în parte, respectiv în ce măsură s-au realizat propunerile cu privire la eficiența economică a obiectivelor din planul M.T.O. O asemenea analiză însă presupune punerea la punct și a evidenței urmăririi măsurilor respective, domeniu în care încă sunt multe de făcut. In curînd, la Fabrica de țigle și cărămizi din Satu Mare se încep pregătirile pentru noul an de producție. Printre altele, s-a prevăzut ca în anul viitor nivelul prețului de cost să scadă cu aproape 300.000 lei. Planul de măsuri întocmit în acest scop prevede obiective concrete, care asigură realizarea acestui plan. Este necesar ca, trăgînd concluziile din experiența anului curent, organizația de partid din fabrică să îndrume conducerea tehnico-administrativă pentru a elimina în viitor deficiențele care au existat în anul curent, cunoscind că planul trebuie realizat nu numai în ceea ce privește volumul producției, ci și la toți indicatorii. A. ADAMER neeconomicoase înlăturate Ștefan Sepsi, electrician la Rotația Exploatării miniere Săsar, execută cu o deosebită grijă reparația migăloasă a unui aparat electrotehnic utilizat pentru luarea probelor și analiza compoziției chimice. Eugeniu Obrea — ZIUA DE SJÎINE A OMENIRII. PROPUNERILE R.P. ROMÂNE PRIVIND EDUCAREA TINERETULUI. 72 pag. 1 leu Lucrarea este consacrată prezentării inițiativei R.p. Române în problema educării tineretului în spiritul ideilor păcii, respectului reciproc și Înțelegerii între popoare. PENTRU SOCIALISM Aspect din depozitul de bușteni de la întreprinderea forestieră din Vișeu de Sus. La căminul cultural Programe atractive, educative (De la subredacția din Tășnad). Asigurarea unei activități cultural-educative cu o tematică variată constituie o preocupare principală a căminului cultural din Tășnad (raionul Carei). Sub îndrumarea comitetului comunal de partid, consiliul de conducere al căminului cultural a organizat o ședință cu toți factorii meniți să ducă la îndeplinire sarcinile muncii cultural-educative în perioada de iarnă. Pe baza planului de muncă, s-au stabilit obiective concrete, strâns legate de continua întărire economico-organizatorici a celor trai gospodării agricole colective din comună și de ridicarea conștiinței colectiviștilor. Pentru Îmbunătățirea informării oamenilor muncii asupra vieții politice interne și internaționale, pentru o mai temeinică răspîndire a cunoștințelor cultural-științifice, s-a reorganizat colectivul de conferențiari, care numără in prezent 12 specialiști In perioada de iarnă iți va mai desfășura activitatea și o brigadă științifică. Pe lingă întîlnirile ce urmează a fi organizate la centrul de comună, această brigadă va mai întreprinde deplasări și in satele și comunele vecine. O formă bună folosită In munca de culturalizare a maselor s-a dovedit a fi grija de cltit. Și în perioada următoare, cele 26 cercuri de citît, conduse de cadre bine pregătite, urmează să desfășoare cu sprijinul deputaților de circumscripție, al comisiei de femei și al organizației U.T.M. o vie activitate de informare și îmbogățire a cunoștințelor. In Întocmirea planurilor de lectură s-a ținut cont, de la cerc la cerc, la nivelul cunoștințelor participanților, precum și de preocupările acestora. In planul de muncă pentru perioada de iarnă, căminul cultural și-a inclus organizarea unui număr însemnat de seri de calcul pe diferite ramuri de producție, seri de întrebări și răspunsuri și alte activități asemănătoare. Cu ocazia „foilor tineretului” și a duminicilor cultural-sportive și chiar cu alte ocazii vor avea loc și In continuare cunoscutele concursuri „Cine știe cîștigă", pe teme agrozootehnice sau de știință popularizată, călătorii imaginare pe hartă, concursuri de șah, recenzii și prezentări de cărți, seri literare. In cadrul celei de-a doua etape a concursului al Vll-lea, căminul cultural din Tășnad se pregătește cu formațiile de cor, brigada artistică de agitație și cu orchestrele de mandoline și de muzică ușoară. Piese noi vor pune in scenă și cele două formații de teatru, precum și teatrul de păpuși. Din cele prezentate maleva reiese că pentru perioada de iarnă căminul cultural din Tășnad a pregătit pentru oamenii muncii manifestări cu o tematică variată, bogată și educativă. IOAN NAGY Simbala, 2 noiembrie 1963 PROGRAMUL 15.00 Buletin de știri. 5.05 Concert de dimineață, in pauză la ora 5.20 recomandări din program. 6.00 Buletin de știri. 6.05 Mici piese de estradă. 6.20 Secția de gimnastică. 6.30 Emisiunea pentru sate. Arătura adîncă, mijloc însemnat de sporire a recoltelor.. 6.4Q Jocuri populare. 6.45 Salut voios de pionier. 7.00 Radiojurnal. 7.10 Valsuri interpretate de fanfară. 7.30 Sfatul medicului. 7.35 Anunțuri, muzică. 7.45 Gintă taraful G.A.C. din comuna Romînești, regiunea București. 8.00 centrale. 8.116 Bulerouri Sumarul presei și tarantele. 8.30 Fantezie de Laurențiu Profeta. 9.00 Roza vinturilor. 9.25 Cîntece pionierești. 9.40 Jocuri populare interpretate la diferite instrumente. 10.00 Din melodiile compozitorilor noștri de muzică ușoară. 10.29 Concertul pentru chitară și cvartet de coarde de Mauro Giuliani. 11.00 Buletin de știri. 11.05 nuzică din opera ,,Bastone și Bastiede Mozart. 11.30 Orchestre de estradă. 12.00 Muzică populară. 12.2Qn săli și pe stadioane. 12.30 Concertul în Re major pentru violoncel și orchestră cue Haydn. 13.00 Buletin de știri. 13.05 Recomandări din program. 13.10 Muzică din operete romînești. 13.10 Cotele apelor Dunării. 14.00 Muzică populară. 14.30 Muzică ușoară. 16.00 Fragmente din opera „Mignon" de Ambrisie Thomas. 15.30 Prelucrări corale. 15.45 Actualitatea literară în Ziarele și revistele noastre. 16.00 Cvartetul de coarde în mi de Virgil Onițiu. 16.15 Vorbește Moscova! 16.45 Muzică populară interpretată de Florea Cioacă. 17.00 Radiojurnal. 17.12 Dansuri germane de JSeebrYgn. 1L3g Prietenii mui de remi. 18.00 Muzică ușoară de Vasile Veselovski. 18.20 Poeme simfonice. 19.00 Almanah științific. 19.25 Muzică de dans. 20.00 Radiojurnal. 20.10 Dansuri instrumentale. 20.30 Pe teme internaționale. 20.45 Muzică populară cerută de ascultători. 21.15 Carnet plastic. 21.25 Muzică de dans. 22.00 Radiojurnal. 22.20 Muzică de dans. 23.17 Trei piese pentru pian de Franz Schubert. 23.52—23.55 Ultimele Știri. PROGRAMUL 11 10.00 Buletin de știri. 10.05 Recomandări din program. 10.10 Coruri din opere. 10.30 Muzică de estradă. 11.00 „Spre noi victorii socialiste" — emisiune de cîntece. 11.15 Universitatea tehnică radio (reluarea emisiunii din 1 noiembrie). 11.30 Simfonia în La major de George Stephănescu. 12.00 Buletin de știri. 12.05 Opereta „Vînt de libertate“ de Dunaevski — montaj. 13.02 Soliști și formații de muzică ușoară. 13.30 Cîntece și jocuri populare. 14.00 Buletin de știri. 14.05 Arii vesele din opere. 14.30 Recomandări din program. 14.33 Muzică instrumentală și vocală de Manuel de Faha. 14.55 Melodii populare. 15.26 Cantata „Femeile“ de André Campra 16.00 Radiojurnal. 16.12 Formația de muzică ușoară condusă de Iioria Ropcea. 16.30 Știința în slujba păcii. 16.40 Cîntece de Sergiu Sarchizov. 17.00 Din folclorul popoarelor. 17.31 însemnări de reporter. 17.35 Anunțuri, reclame, muzică. 18.00 Buletin de știri. 18.05 „Săptămîna muzicii sovietice". Muzică voltaire «om £ oz»3si P# 21 ISteM Interpretată de Nikolai 18.25 Din cele mai îndrăgite Timcenko, melodii populare. 19.00 Fragmente din opereta „Vînzâtorul de păsări" de Zeller. 19.30 Program de romanțe. 30.00 Muzică de dans. 20.30 Noapte bună, copil: „Cei trei urși", povestire de Mihail Sadoveanu. 20.40 Muzică de dans. 21.00 Radiojurnal. 21.20 Arii din opere interpretate de Elena Cernea 21.45 Agendă teatrală. 22.00 Canțoneta „O sole mio" interpretată de Nicolae Herlea, Giuseppe di Stefano, Mario Lanza și Claudio Villa. 22.14 Lucrări de Claude Debussy. 23.00 Buletin de știri. 23.05 Muzică de dans. 1.52—1.55 Ultimele știri. Cjmisti É MM00 RAffe Sâmbătă, 2 noiembrie 1963 BAIA MARE — Minerul: Numai statuile tac: Popular: Mărul discordiei: Tineretului: Lupeni 29. 1 Mai: Artistul: SATU MARE — Victoria: Cel mai mare spectacol: Popular: Patru inimi; Metalul: Povestea căluțului cocoșat. CĂRBI : Popular: Pe urmele bandei. 23 August: Permisie pe țărm Colegii. VIȘEU DE SUS: Sighet: Ultimul viraj. BAIA SPRIE: Crimă fără pedeapsă. CEHU SILVANIEI: Dă-i înainte fără grijă. ȘOMCUTA MARE: Rocco și frații săi. NEGREȘTI: Pace noului venit. SEINI: Flăcări și flori. TG. LAPUȘ: Casa de la răscruce. CAVNIC : Gutinul: Flăcări și flori- BAIUȚ: Telefonista. BERVENI: Cerul n-are gratii. CÎMPULUNG LA TISA: Lașul. HALMEU: Nouă zile dintr-un an. SANISLAU: C Bananul &IUAfii Slkjlltf* Audiții pentru selecționarea tinerilor interpreți în vederea constituirii lotului națonal de concurenți la cel de-al 1îî-lea Concurs internațional „George Enescu“ Intre 18 și 25 noiembrie vor avea loc audiții de selecționare a tinerilor interpreți (pian, vioară, canto) în vederea constituirii lotului național de concurenți ce urmează să participe la cel de-al III-lea Concurs internațional „George Enescu“, care va avea loc între 5 și 20 septembrie 1964. Se pot prezenta la aceste audiții tineri interpreți (pianiști, violoniști, cîntăreți) care nu depășesc vîrsta de 33 ani la 31 decembrie 1964. Audițiile se vor desfășura la București, în sala Dalles, după cum urmează: Canto 18—19 noiembrie; pian 20—21 noiembrie; vioară 22— 23 noiembrie. Concurenții se vor prezenta la această audiție cu următorul repertoriu: VIOARA a) J. S. Bach - Părțile I și H dintr-o sonată pentru vioară solo (sol minor, fa minor și do major); b) George Enescu — Părțile I, II și III din Impresii din copilărie, opus 28, sau — Partea I din Sonata a II-a în fa minor, op. 8, sau ■— Partea I din Sonata a III-a în la minor, op. 25, c) Paganini — unul dintre Capri- PIAN a) Beethoven — Una din următoarele lucrări: — Sonata op. 31, nr. 2 In re minor; Sonata op. 53 în Do major (Waldstein); Sonata op. 81 în Mi bemol major (Les Adieux); Sonata op. 109, în mi major; Sonata op. 110 în fn bemol major; Sonata op. 111 in do minor; b) George Enescu — Bourres din Suita a II a în re major op. 10. CANTOR ») O arie dintr-un oratoriu «au cantată de J. S. Bach «au parit dintr-un oratoriu, cantată «au operă (de Haendel. b) Un lied de Haydn, Beethoven, Schubert, Schumann, Brahms, Liszt, Griieg, Musscrgski, Ceaikovskí, Rachmaninov, Dvorak, Deliu», Faur», Puparc, Chausson. c) Darul trandafirului din ciclul „Șapte cîntece“ pe versuri de Clement Marot, de George Enescu. d) O arie dintr-o operă de Beethoven, Weber, Rossini, Beülni, Donizetti, Glinka, Verdi, Wagner, Borodin, Mussorgski, Saint-Saens, Bizet, Delibes, Smetana, Monluszko, Ceaikovski, Rimski-Korsakov, Gounod, Massenet, Dvorak, Puccini, R- Strauss, Jana celt, Szymanowski, Prokofiev, Kabalovski, Meitus. Pentru orice informații concurenții se pot adresa secretariatului Concursului și Festivalului internațional „George Enescu“, str. Franklin nr. 3—5 București, tel. 14 87 29 — 14 79 42. cicle nr. 2, 21, 22, 24, 4, 7, 9, 10, 11, 15, 17, 18, REPETIȚII Artiștii amatori din secțiile Uzinei ,,Unig“ din Satu Mare repetă Intens, după orele de muncă, pregătindu-se pentru faza a doua a celui de-al 7-lea concurs al formațiilor artistice de amatori. Sub bagheta dirijorului Gavril Giurgea, fanfara și-a îmbogățit repertoriul CU următoarele cîntece: „Stă de veghe tot pămîntul“ de V. Popovici, „Glorie clasei muncitoare“" de Florin Comișel, „Hora și sírba gospodăriei colective" de V. Timiș. Brigada de agitație a început să repete un nou text. Este vorba despre „Trio-pregătire“, în care se surprind cîteva aspecte cotidiene din viața secțiilor uzinei. Echipa de teatru se pregătește pentru un spectacol cu piesa „Colega de la seral“. (De la MI1. IOAN, tehnician.) Sinbăiă, 2 noiembrie 1963 19.00 Jurnalul televiziunii. 19.10 Pentru copii: Caietul cu desene. 19.35 „Oameni de afaceri". 21.00 in fața hărții, 2110 Harpagon și ceilalți... de Moglescu. 21.55 Mucă ușoară... In încheiere. Buletin de știri,, sport, buletin aștittfologii. Vineri, 1 noiembrie 1963 Din scrisorile corespondenților Prágát in pentru larni Lucrătorii de la Districtul 10 C.F.R. Necopui, raionul Satu Mare, în frame cu membrii de partid, acordă deosebită atenție pregătirilor pentru a asigura buna circulație a trenurilor și în timpul iernii. Pentru a avea la îndemînă panourile ce se folosesc pentru a evita înzăpezirea liniilor, ei au transportat deja de-a lungul liniilor 2.000 din cele 3.000 de panouri destinate acestui scop. Pentru ca apa să se scurgă în buna condiții s-au desfundat 10 km de șanțuri.. IOSIF KISS Prima lecție la universitatea populară Zilele acestea la U.R.C.C Maramureș a avut loc deschiderea universității populare la care s-au înscris 130 de cooperatori din orașul Baia Mare. Cu prilejul deschiderii universității populare s-a predat prima lecție „Partidul Muncitoresc Român, partid marxistleninist a clasei muncitoare, forța conducătoare în lupta pentru desăvirșirea construcției socialiste în patria noastră“. . I. ILUȚ j ironică de librărie Zilele acestea. »Uzmele librăriilor s-au îmbogățit cu un bogat sortiment de cărți din diferite domenii de activitate. Apărute In primă ediții sau reeditare, noile volume impresionează prin varietatea problemelor ce le ridică si prezentarea grafică excepțională. Astfel, In cadrul acțiunii de editare a „Operelor complete'' ale lui V.I. Lenin, Editura politică pune la dispoziția cititorilor volumele 20 si 21. In Editura stiințifica remarcăm lucrarea lui I. Bonv „Sistemul categoriilor estetice'', lucrare ce dezbate pe larg, Intr-un mod stiințific, principalel« categorii estetic». Aceeasi editură publică lucrarea „Legile naturii" de R. E. Peierls. Acțiunea de popularizare a valorilor literaturii noastre in ediții cit mai complexe se materializează, printre altele, si in recenta apariție a volumelor ,Scrieri literare" de Anton Pann, ediție de lux. Lucrarea cuprinde o largă selecție din creația lui Pann, criteriul principal de selecționare fiind cel al valorii si importanței documentare. In publicarea aacestei ample culegeri (cea mai cuprinzătoare pînă in momentul de față) s-a ținut cont de aparițiile din volumele anterioare. Editura tineretului s-a îmbogățit cu apariția volumului II al romanului „Primăvara pe Târ nave" de Lucia Demetrius. Aceeași editură publică în colecția „Cele mai frumoase poezii" mult așteptata culegere din versurile poetului italian Giuseppe Ungaretti. In aceeași colecție ne reține atenția volumul lui Mihu Dragomir, cu selecțiuni din creația sa poetică apărută deja in alte volume sau in reviste. De o mare valoare este apariția, In Editura Academiei R.P.R., « volumului „Studii de literatură universală și comparată a academicianului T. Vianu, ediția a II-a, revăzută si adăugită. Lucrarea cuprinde aspecte din literatura europeană de la perioada antică pînă la scriitori ai epocii moderne. Folosindu-se o metodă unitară, examinind comparat, lucrarea are in vedere influențele ți filiațiile literare la diferiți scriitori si poeți. Acest amplu si documentat studiu se adresează nu numai specialistilor ai fi tuturor iubitorilor de literatură. In aceeasi editură, istoria arhitecturii In Romania" de Dr. Ionescu aduc» material» competent» asupra lucrărilor de arhitectură din cele mai vechi timpuri pini la sfîrșitul secolului al XVI-lea din țara noastră. Pentru specialișt a apărut »Metalurgia fizică a semiconductorilor» de Aldea, M. Protopopescu si D. Drimer, precum si ,Electroacustica in sonorizare" de Anton Zucșulea. In fine, nu putem trece cu vederea noua si originala antologie a Artei populare romînești intitulată „Cu cu cint, otita sini", apărută sub ingrijirea lui Ovidiu Popadima. Lucrarea cuprinde creații lirice și epice din patrimoniul literaturii populare, Indicind, in același timp, numele si adresa creatorului sau transmițătorului cintecului popular. Un capitol special al antologiei este rezervat selecțiunilor din folclorul nou. VASILE GREBCEANU D .S.A. P. C. Maramureș angajează: — conducător auto, — dactilografe cu salarizare in acord. Informații la sediul D.S.A.P.C. Baia Sprie nr. 59 Baia Mar*. str. Cooperativa de producție "Unirea Invalizilor" din orașul Satu Mare execută pentru viștilor: G A.C. fi pentru gospodăriile Individuale ale colecti— tuburi pentru flutinl, — poduri, stîlpi pentru etc. garduri. Informații suplimentare se pot obține la sediul secției. Uzina „UNIC" Satu Mare oferă spre vînzare fără repartiție următoarele produse: — TROLII PENTRU TRACTOARE UTOL-26, — VAGONETE CU ETAJERE PENTRU ȚIGLE, ecartament 500. Mersul autobuzelor, ediția de iarmă Ar. cursei Plecări din Stedet la: Ora Nr. cursei Sosiri la Sighet de a. Ora 124023 Baia Mare 6,00 124122 Valea lui Francisc 6,59 124125 Satu Mare 6,40 124424 Budești 7,38 124229 Dragomirești 7,30 124222 Dragomirești 8,00 124339 Ocna Șugatag 10,00 124322 Cavnic 8,30 124025 Baia Mare 10,44 120323 Baia Mare 9,25 122352 Satu Mare 13,00 122321 Satu Mare 40,30 122356 Satu Mare 14,00 124025 Borșa Complex 10,39 124044 Borșa Complex 14,30 122325 Satu Mare 11,30 124359 Cavnic 15,00 124240 Dragomirești 11,55 124263 Dragomirești 16,30 124348 Ocna Șugatag 12,57 120364 Baia Mare 16,00 124044 Baia Mare 14,25 124163 Valea lui Francisc 16,00 124064 Baia Mare 19,25 la iân BudiscU 16,09 124158 Satu Mara 19,30