Primăria Sibiului, 1994 (Anul 3, nr. 78-129)

1994-01-08 / nr. 78

8-14 ianuarie 1994 INFORMAȚII PAGINA 3 continuare din pag. 1 și structura personalului și serviciilor Primărei se stabilesc de Consiliul Local. A apărut apoi o hotărâre de Guvern care stabilește un număr orientativ, foarte mic. La nivelul Federației Municipiilor din România am ajuns la concluzia că acest număr este foarte mic și am făcut intervenții la Guvern. Am primit răspuns că hotărârea de Guvern este orientativă, iar Consiliul Local poate stabili acest număr, conform Legii 69, care este superioară unei hotărâri de Guvern. Ca urmare, toate primăriile au mărit numărul angajaților. Mărirea salariilor nu este posibilă pentru că există o altă lege care le limitează. Dl Elefterescu: Hai să nu ne mai uităm la Brașov, lași și alții. Eu trebuie să am încredere in prmarul pe care l-am ales. E nevoie de personal? Dacă e nevoie, să supunem la vot. Haideți să ne schimbam optica. Una-i sa te informezi și alta-i să faci ce fac alții. In numele unor asociații de locatari, dna Drăguțoiu a ridicat problema taxelor maii de întreținere pe care trebuie să le suporte sibienii. .Cetățenii au pus întrebarea dacă centralele termice sunt asimilate cu agenții industriali sau cu consumatorii casnici? La Sibiu s-a majorat Gcal de la 7200 la 10 400 lei. 9000 plătește cetățeanul, restul suporta Guvernul. S-a ajuns, la 3 camere, la 30 000 de lei pe lună pentru agentul termic. Este peste puterile oamenilor. Ei ziceau că anul trecut, la fiecare casă se tăia un porc. Anul acesta doar la două case. Vrem să se implice și Consiliul Municipal. Și, a doua întrebare: Care este situația rampei de gunoi? Se percepe sau nu o diferență de taxe? Să gândim și să vedem ce putem face ca să venim în întâmpinarea oamenilor. Am aflat că RENEL cere garanții anticipate. Trei mafii în Romania avem care ne jupuiesc: „RENEL, ROMGAZ, și ROMTELECOM“. Dl primar. Eu nu pot fi de acord ca tot ce se scrie în ziar să aibă putere de lege. Când s-a analizat Agenția Centrale Termice, dl director Grădinar a spus că dacă este considerat agent economic crește de la 9000 la 13 000 lei/Gcal. Problema este de la 7000 la 9000. Restul 3 suportă statul. Dna Drăguțoiu: Centralele termice plătesc ca agenți economici sau casnici? Dl primar: Casnici. Serviciul tehnic a analizat situația de la groapa de gunoi și s-a ajuns la un preț in care s-a înglobat de la uleiul de schimb pentru compresor până la salariile oamenilor. Groapa de gunoi aparține domeniului public al municipiului, iar Primăria o dă în administrare cuiva. I s-a dat firmei „Getesib“. Prețul de depozitare la groapa de gunoi este unitar și a fost stabilit la nivelul Primăriei. Dna Drăguțoiu: In factură să se precizeze ce înseamnă aceste sume. Dl primar: Când cumpăr o mașină, nu pot cere fabricantului să precizeze: „4 cauciucuri costă 60 000 lei“... Voi cere agenției care este în subordinea Primăriei să treacă pe aceste facturi... Dintru: Cetățenii Sibiului, ca toți ai țării, au priceput următorul lucru: că taxele pentru căldură, deci pentru energie, nu cresc, ci rămân ca la 1 mai. Pe parcurs au aflat că au crescut. De ce au crescut? Pentru că agenția este considerată societate comercială și RENEL îi aplică aceste taxe. Dar cetățeanul a știut că nu crește, că Guvernul le subvenționează. Cetățeanul trebuie să fie informat dacă aceste cheltuieli sunt suportate așa cum s-a angajat Guvernul. Dl primar: Guvernul nu se ține de cuvânt. Dlstiu: Pentru că cetățenii nu mai pot suporta, o să iasă in stradă la un moment dat. Trebuie să spunem cetățenilor Guvernul nu se ține de cuvânt, iar ca să nu vă ținem în frig, Pvă luăm bani mai mulți. Groapa de nuoi s-a discutat de câteva luni... e cetățean nu-l interesează certurile dintre cele două societăți. Dl primar. Serviciul tehnic a fixat taxa pentru toată lumea. Firma „Milucu“ vrea să-și mărească prețul pe motiv că a crescut prețul de depozitare. Nu-i adevărat! Dar eu nu pot să mă bag în troacă... Eu nu pot să oblig asociațiile să renunțe la Milucu, chiar dacă, după știința mea, își dublează prețurile. In privința trecerii parcărilor din administrarea S.C. GETELIE S.A. în cea a Agenției Domeniului Public, subordonată Primăriei consilierii au fost de acord aproape în unanimitate (20 pentru, unul contra). Dl Țuțurea. Eu mi-am lăsat mașina în diferite parcări. Cum s-a procedat până acum nu este corect. Să se dea o chitanță, nu un bilețel oarecare. Comisia de urbanism poate să stabilească un regulament. Dl Știrbik: Dacă parcările rămân la „Getesib” avem obligația contractuală să pretindem o anumită sumă de bani de pe aceste parcări. La Domeniul Public pot fi trecute fără acest contract. Dl Iordache: S-a pus și problema unor automate de parcare? La început ar părea o investiție mare, dar s-ar amortiza pe parcurs. Nu se va pune problema ca beagă mașina banii în buzunar. Din personalul disponibilizat au existat oameni care au continuat să ia bani. Dl Țuțurea: Să apară scris, „parcare cu taxă“, „parcare fără taxa“. Dl Vulcu: Mie mi se pare că ar trebui să creăm condiții mai civilizate. Să se treacă la Primărie, să se liciteze. La ora actuală nu fac plăcere nimănui. Nici nouă, care suntem de aici, nici celor care vin. Dna Drăguțoiu: Aceste parcări să treacă la Domeniul Public. Să vedem ce putem face ca să fie cu adevărat rentabile. Dl Șoiman: Două probleme. Aș vrea să știu pe ce bază s-au stabilit aceste parcări. Văd parcări de întreprindere, la care Primăria n-a pus un delegat. Dacă se pun parcări de întreprindere, să fie toate. A doua problemă: să fie o tarifare unitară. Dl V. Bogdan: Consider că s-a făcut o greșeală când s-au licitat. Acum trebuie să treacă în administrarea RAGOL. De pildă, în parcarea de la „Bulevard“ s-a făcut, cât de cât, ordine. Toate să treaca la Agenția Domeniului Public. Se poate stabili ca întreprinderile să nu se plătească nici o taxă. Le amenajam cum trebuie și sub nici o formă să nu fie date nimănui, ci să rămână la dispoziția orașului. Cu propunerile de completare ale consilierilor s-a aprobat Statutul Municipiului Sibiu. Regulamentul de canalizare în municipiul Sibiu, elaborat de Agenția Apa-Canal, a fost, de asemenea, aprobat. In încheierea ședinței, dl primar a spus: „Consider anul 1993 benefic atât pentru Primărie, cât și pentru orașul Sibiu. Eu reprezentând Primăria, trebuie să recunosc că un sprijin substanțial a venit și din partea dv., a consilierilor. In numele meu, aș vrea să transmit familiilor dv. și colegilor dv. din unitățile care au pus umărul la realizările din acest oraș, cele mai sincere urări pentru anul 1994. Permiteți-mi să vă urez un An Nou fericit, cu împlinirea tuturor dorințelor și să fie un pic mai bun decât acesta“. Anca-Ileana Morara Ședința Consiliului Municipal continuare din pag. 1 • Domnul colonel Constantin Ioniță, comandantul Institutului militar de Artilerie și Geodezie ,loan Vodă“ • Domnul locotenent-colonel Nicolae Ciobotă, comandantul Comandamentului Militar Județean Sibiu • Domnul Alexandru Crauciuc, director și comandant unic al Aeroportului Sibiu • Domnul colonel V. Florescu, comandantul UM 0204 Sibiu • Domnul colonel Dumitru Tatu, comandantul Grupului de pompieri al Județului Sibiu • Domnul colonel-inginer Nicolae Dumbravă - UM 01205 Sibiu • Domnul colonel Ion Vulpe, comandantul UM 01017 Făgăraș • Domnul colonel Vaier Hodorog, șeful Seviciului Informații Sibiu • Domnul locotenentcolonel loan Rusan, șeful Secției de Informații Sibiu • Domnul locotenentcolonel Gheorghe Blăjan, locțiitor al șefului Secției de Informații Sibiu • Domnul doctor Marcel Popescu - Direcția Sanitară a județului Sibiu • Direcțiunea Spitalului Clinic județean Sibiu • Domnul dr. Constantin Lotreanu, directorul Leagănului pentru copii Sibiu • Domnul dr. Victor Gârlența, medic primar, directorul Spitalului de Tuberculoză Sibiu • doamna dr. Rodica Munteanu - Centrul de Sănătate publică și Cercetări Medicale Sibiu • Domnul Nicolae Coroian, comisar șef secție Garda Financiară secția Sibiu • Domnul ing. Gheorghe Ionaș, președintele Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură a Județului Sibiu • Direcția de Muncă și Protecție Socială a Județului Sibiu • Domnul Stelian Braica - Director Banca Națională, sucursala județeană Sibiu • Domnul Gheorghe Nicolaescu - Asociația întreprinzătorilor Particulari Sibiu • Domnul prof. Ioan Igna - directorul Colegiului Gheorghe Lázári1 Sibiu • Domnul Th. Nägler - Academia română - Institutul de Cercetări Socio-Umane Sibiu • Domnul prof. Hermann Schmidt, directorul Liceului „Brukenthal“ Sibiu • Domnul conf. univ. dr. Ioan Sántoi, decanul Facultății de Litere, Istorie și Drept - Universitatea Sibiu • Centrul de Conservare și Valorificare a Tradiției și Creației Populare Sibiu • Cosmin Chelcea, președintele Clubului Adolescenților Sibieni • Uniunea Artiștilor Plastici Sibiu • Direcțiunea Bibliotecii „ASTRA“ Sibiu • Teatrul de Păpuși Sibiu • Domnul prof. Dorin I. Nan, directorul OJTS Sibiu • Domnul ing. Nicolae Tatu, directorul SOS Satul Copiilor Cisnădie • Domnul ec. Comei Nicolae Jucan, director Banca ,Renașterea Creditului Românesc“ S.A., Credit Bank - sucursala Sibiu • Conducerea Sindicatului Pensionarilor din Județul Sibiu • Domnului Nicolae Roman, secretarul ACR Sibiu • Domnul Constantin Lăcătuș - Inițiativa zonal-Geografică „Sibienii Pacifiști" • Domnul Lucian Călin, patron „Evenimentul sibian" • Iulian I, împăratul romilor de pretutindeni • Consiliul județean Argeș • Domnul loan Onisei, președintele Consiliului Județean Neamț • Domnul loan Togănel, președintele Consiliului Județean Mureș • Domnul Nicolae Lupu, președintele Consiliului Iean Bacău • Domnul prof. loan Bembea, primarul municipiului Turda • Domnul ing. Dumitru Chiriacescu, primarul municipiului Botoșani • Domnul ec. Remus Mariș, primarul municipiului Hunedoara • Domnul ing. Virgil Turcan, primarul orașului Lugoj • Domnul ing. Constantin Uzum, primarul orașului Onești • Domnul Nicolae Lațcan, primarul municipiului Focșani • Domnul Nicolae Ion Bâzoi, primarul sectorului 5, București • Domnul ing. Remus Tunaru, primarul municipiului Giurgiu • Domnul Albert Alamos, primarul municipiului Sfântu Gheorghe • Domnul Mihai Nicolae, primarul municipiului Tulcea • Domnul prof. Mihai-Bogdan Bicsi, viceprimarul municipiului Suceava • Domnul Nicolae Vrabiescu, primarul sectorului 6, București • Domnul Tudor Pendiuc, primarul municipiului Pitești • Domnul Savu-Radu Dumitru, primarul municipiului Călărași • Domnul ec. Aurel Găvan, primarul municipiului Bârlad • Domnul Viorel Oancea, primarul Timișoarei • Domnul Gheorghe Ocneanu, primarul municipiului Piatra Neamț, domnul Dan-Marian Lospa, viceprimar, domnul Vasile Vișan, secretar și întreg Consiliul Municipal Piatra Neamț • Domnul inginer Dionisie Bucur, primarul municipiului Mediaș • Domnul Cristian Moisescu, primarul municipiului Arad • Domnul Otto Helmut Mayerhoffer, primarul municipiului Roman • Domnul arhitect Dan Nicolae, primarul Craiovei • Domnul Aurica Avram, primarul municipiului Brăila • Domnul Gheorghe Funar, primarul municipiului Cluj- Napoca • Domnul ing. Gheorghe Berea, primarul municipiului Petroșani • Domnul Victor Săvulescu, primarul municipiului Ploiești • Domnul prof. Nicolae Andrei, primarul orașului Sinaia • Domnul Paul Popovăț, primarul sectorului 2, București • Domnul Marian Toniuc, primarul municipiului Bistrița • Domnul Victor Cristea, primarul municipiului Vaslui • Primarul municipiului Bacău • Domnul ing. Virgil Boca, viceprimarul muncipiului Deva • Domnul dr. Constantin Simirad, primarul muncipiului Iași • Domnul prof. Mariș Bălănel, primarul comunei Miercurea Sibiului • Domnul ing. Gheorghe Filipciuc, primarul municipiului Sighetu Marmației • Domnul ing. ec. loan Mircea Fuior, primarul municipiului Blaj • Domnii ing. Vasile Cercel și ing. loan Tușineanu S.C. „Antreprenorul“ S.R.L. Sibiu • FAUIeurotec GmbH - Nürnberg - domnii Langer și Probst • Domnul Valeriu Ionescu - director regional I.E.S.C. România • Conducerea S.C. „Groupe Canadia“ S.R.L. Sibiu • Conducerea S.C. IPCO S.R.L. Sibiu • Casa de presă și editură „Tribuna" Sibiu • Consiliul de conducere al S.C. „Hidroconstrucii“ S.A. - Sucursala Olt-Superior Rm. vâlcea • S.C. „Prima Ardeleană“ S.A. Sibiu • Domnul ing. Coriolan Budac, director S.C. „CONCEFA“ S.A. Sibiu • Doamnele dr. Maria Livia Suhastru și prof. Ileana Niculina Sărâtean - Cabinet de medicină a familiei Sibiu • Domnul ing. Mircea Popa - director general S.C. „Energica“ S.R.L. București • Doamna consilier șef Crina Popovici - Inspectoratul pentru Cultură al Județului Sibiu • Domnul ing. Cornel Cornea, director comercial Uzina Mecanică Cugir • Domnul ing. Nicolae Dumitra - Direcția Județeană de Drumuri și Poduri Sibiu • Domnul ing. Mircea Niculescu, director general Regia de Gospodărie Comunală și Locativă Sibiu • Domnul ec. Gheorghe Ion Dudău, director general S.C. SIMCA S.A. Sibiu • S.C. „loan și Dan“ S.R.L. Sibiu • Domnul arhitect Dorin Laschescu, director general S.C. PROIECT S.A. Sibiu • Conducerea RAFLCVL Sibiu • S.C. „Creioane“ S.A. Sibiu • Domnul ec. loan Lupu, director sucursala CEC Sibiu • Domnul ing. loan Bozdog, director S.C. „Scandia“ S.A. Sibiu • Domnul ing. Petre Deaconese, director general S.C. COMAT S.A. Sibiu • Conducerea S.C. COVTEX S.A. Cisnădie • S.C. „GETELIB“ S.A. Sibiu • Doamna economist Canciu, director S.C. „Cibinium Com“ S.A. Sibiu • S.M.E.A.C. Sibiu • Domnul ing. loan Munteanu, director general S.C. „Libertatea“ S.A. Sibiu • Domnul ing. Gligor Ciortea, director general D.G.R.A. Sibiu • „ELBA“ Timișoara • Domnul ing. Victor Fuior, director S.C. „Construcții" S.A. Sibiu • Domnul ing. loan Rațiu - Romgaz R.A. - Exploatarea Sibiu • Domnul ing. Marian Zamfirescu S.C. „Retezat" S.A. Sibiu • Banca Comercială Română S.A. - Sucursala Județeană Sibiu • Domnul dr. Ioan Beldean, director Administrația Piețelor Sibiu • Domnul ing. Antonio Malinschi - Transcom S.A. Sibiu • Domnul Constantin Boieriu, director S.C. Cometex S.A. Sibiu • Domnul ing. Dumitru Călugăroiu, director Sucursala Grup Șantiere Drumuri și Poduri • S.C. „Geo Strategies" S.A. Sibiu • Domnul ec. Nicolae Grunca, director general S.C. „PECO" S.A. Sibiu • Colectivul de conducere al Regionalei CFR Brașov • S.C. „Noblesse“ S.R.L. Sibiu • S.C.C. „IOMCOOP" S.A. Sibiu • Romsilva R.A. - Filiala Silvică Sibiu • Domnul ec. Trif T. Petru, director general S.C. Prodimpex Ovidiu S.R.L. Sibiu • Domnul ec. Eftimie Costeiu, director general S.C. Balanța S.A. Sibiu • Domnul Emil Constantin Curea - Direcția de Control Financiar a Județului Sibiu • Domnul ing. Traian Sfercoci, director ICEMENERG Sibiu • Conducerea S.C. ALCOMSIB S.A. Sibiu • Doamna ing. Maria Dobrotă - S.C. „Cochet“ S.A. Sibiu • Domnul ing. Alexe Dumitru, director S.C. „Cibinul" S.A. Sibiu • S.C. Transpres S.R.L. Sibiu - președinte Emilian Zamfirache, director general Mircea Braga • Domnul ing. Hie Grădinar, directorul Agenției de întreținere și Exploatare Centrale Termice Sibiu • Domnul ing. loan Deac, director S.C. „COMPA“ S.A. Sibiu • S.C. Kirschbaum S.R.L. Sibiu - ing. Val Enache și ing. H.P. Heutschy • Mat. Dan Cismașiu - Soft Aplicativ și Servicii S.A. • Doamna Lucreția Dordea. primați ai ateStati b o cum cit tar 1625, 1626, 1627, 1628, 1629, 1630, 1631 - Michael Lutsch 1632 - Johann Schwartz 1633 - Johann Reisner 1634-Valentin Seraphinus Michael Agnethler 1635, 1636 - Michael Agnethler 1637-Johann Reisner senior 1638, 1639 - Michael Agnethler 1640, 1641, 1642, 1643 - Valentin Franck 1644, 1645, 1646-Johann Reisner 1647,1648 - Johann Lutsch 1649,1650-Tobias Stfft 1651, 1652, 1653, 1654 - Johann Reisner 1655, 1658, 1659, 1660 - Andreas Meitzer (alias Werder) 1661 - Jacob Kapp 1662,1663 - Johann Simonis 1664,1665 - Jacob Kapp 1666,1667 - Johann Simonis și Christoph Gotzmeister 1668, 1669, 1670, 1671 - Mathias Semriger 1672,1673 - Valentin Röhrich 1674, 1675 - Mathias Semriger 1676, 1677 - Georg Armbruster 1678, 1679, 1680, 1681, 1682,1683 - Johann Haupt 1684,1685,1686,1687,1688, 1689, 1690, 1691, 1692, 1693, 1694 - Christian Reichert 1695 - Christian Reichert și Johann Zabanius 1696,1697,1698,1699,1700, 1701 - Johann Zabanius Continuam sa publicam LISTA CASELOR NAȚIONALIZATE ÍN SIBIU PRIN APLICAREA DECRETULUI NR. 92/1950 EMIS DE MAN. A R.P.R urmare din numerele 76-77 121. Candea Gheorghe, 5 apartamente, Sibiu, str. 9 Mai nr. 22, str. Turnului nr. 4 122. Comini Leopold, 6 apartamente, Sibiu, str. Croitorilor nr. 14 123. Ciontea Dora, 5 apartamente, Sibiu, str. Molotov nr. 8, str. I. C. Filipu nr. 2 124. Chisaliță Dionisie, 12 apartamente, Sibiu, str. Tribunei nr. 24 125. Cosma Iordan, 5 apartamente, Sibiu, str. Lenin nr. 19 126. Carl Gindhart, 4 apartamente, Sibiu, str. Barbusse nr. 18 127. Ciuchendea Ioan, 5 apartamente, Sibiu, str. Tribunei nr. 39 128. Centea Teofil, 2 apartamente, București, str. Edgar Quinet nr. 3, str. Popa Tatu nr. 23 129. Cristian Ghizela, 17 apartamente, Sibiu, str. 13 Decembrie nr. 3, str. Gutenberg nr. 12, str. Câmpului nr. 16 130. Chirtea oan și Elena, 2 apartamente, Sibiu, str. A. Tolstoi nr.. 131. Crăciun Nicolau, 3 apartamente, Sibiu, str. Zaharia Boiu nr. 5, Cluj, str. Grigorescu nr. 85 132. Crișan Gavrila, 15 apartamente, Sibiu, str. Faurului nr. 5, str. 9 Mai nr. 61 133. Carabulea Dumitru, 3 apartamente, Sibiu, str. Malinovschi nr. 30 134. Crișan Ioan și Negru Ioan, 6 apartamente, Sibiu, str. Lili Paneth nr. 4, str. Abatorului nr. 38, str. Xenopol nr. 15, str. Constituției nr. 19 135. Comșa Aurelia, 8 apartamente, Sibiu, str. 1 Mai nr. 27 136. Crăciun Eugen, 5 apartamente, Sibiu, str. Tolstoi nr. 1, București, str. Pictor Iscovescu nr. 40 137. Ciocș Îrșif, 3 apartamente, Sibiu, str. 9 Mai nr. 74 138. Chisalița Dumitru, 4 apartamente, Sibiu, str. Constituției nr. 9 139. Curechean Nicolae, 2 apartamente, Sibiu, str. Petru Maior nr. 11, str. Nouă nr. 23 140. Cațavet Petru, 2 apartamente, Sibiu, str. Oituz nr. 5.