Radical, ianuarie-martie 1995 (Anul 6, nr. 1281-1323)

1995-01-04 / nr. 1281

COTIDIAN INDEPENDENT • SIBIU miercuri 4 jan. 1995 100 lei ANUL VI NIr. 1281 S perănt.. Sperăm cu toții într-un an mai bun în care mulțumirile noastre să fie mai multe și mai adevărate. Sperăm că iubitul nostru președinte va trudi pentru binele țării altfel decât a făcut până acum. Sperăm de asemenea că cei din Guvern vor renunța la bătut apa în piuă și își vor dovedi competență favorizând creșterea nivelului de trai. Sperăm că parlamentarii vor avea un frison, văzând cât de mult rău au făcut țării până acum și se vor trezi la realitate. Sperăm ca prăbușirea economică a țării va fi stopată de adevărații specialiști. Sperăm că minciuna, corupția, hoția, ticăloșia și altele la fel, vor fi pentru noi niște amintiri neplăcute. Sperăm că va fi mai bine pentru cei care muncesc cinstit și din greu. Sperăm că speranțele noastre se vor împlini, devenind o realitate pe care o merităm. 21 Radical Lupta împotriva "ciumei albe" Nu putem contesta faptul că după evenimentele din decembrie care au dus la căderea unui regim comunist totalitar, societatea noastră, prea “fragilă” din punct de vedere democratic s-a confruntat și se confruntă cu o serie de probleme pe care încearcă să le rezolve din mers, pozitiv. Deschiderea granițelor, a fost una dintre primele masuri care au fost “trasate” de conducătorii noștri după ’89, însă, prin aceste măsuri, apărați de atmosfera febrilă care ne caracteriza, au pătruns în țară o serie de persoane unele de bună credință, alte dimpotrivă. Datorită și acestui fapt, societatea românească se confruntă astăzi cu o nouă și grea problemă, aceea referitoare la traficanții de droguri care, după Revoluție au început să ne curteze teritoriul național. Dacă până înainte de 1990, în țara noastră se captura la punctele de frontieră doar câteva sute de € (continuare în pag. 4) 50 “ar Romeo CRISTE A Gladiatorii ciolanului Se pare că gladiatorii politicii locale se gândesc să intensifice lupta politică în acest an. Bineînțeles că nu pentru interesele alegătorilor ci pentru cele personale. Domnii aceștia care “ne reprezintă”, majoritatea din ei gladiatori ai ciolanului, uită că nu au fost aleși pe viață și că șansa ca să fie aleși din nou, aproape nu există. Planurile d-voastră domnilor, în acest an nu corespund cu ale alegătorilor, așa că... Bell ZEBUTH