Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 1999 (Anul 11, nr. 2704-2727)

1999-01-04 / nr. 2704

PAGINA 2^4 IANUARIE 1999 RENAȘTEREA BĂNĂȚEANĂ Cel puțin pentru o noapte, timișorenii au lăsat la o parte grijile și necazurile, dorind să pășească cu veselie în noul an. în funcție de posibilități, noaptea dintre ani a fost serbată în locuri și în moduri diferite. Alături de familie, prieteni sau,în cazurile mai nefericite, doar cu un pahar în mână, fiecare a trăit cu emoție, speranță și gânduri de cât mai multe împliniri începerea noului an. Restaurantele au fost, și de această dată, un loc potrivit pentru petrecerea Revelionului, fiind asaltate de cei care își mai permit o serbare fastuoasă a unui astfel de moment. Pentru prețuri cuprinse între 400.000 - 500.0000 de lei, ele au încercat să ofere invitaților o atmosferă cât mai plăcută pentru intrarea în 1999. După o pauză de patru ani, la restaurantul "Palace" a fost din nou posibilă organizarea Revelionului, unde au participat 100 de invitați, dornici a-l audia pe interpretul de muzică ușoară Laurențiu Cazan. Organizatorii au încercat să aducă petrecerii o notă de originalitate, sugerând invitaților să se costumeze în haine de epocă. Inițiativa lor a rămas însă, doar în faza de intenție, numai chelnerii apărând travestiți în personaje istorice. La restaurantul "Bulevard" au petrecut Revelionul 120 de persoane, care au avut parte de un program artistic divers: muzică ușoară și populară, balet, concurs de miss și mister, tombolă în care marele premiu l-a constituit un purcel. Restaurantul "Timișoara" a reunit, în două saloane, 150 de invitați,programul artistic necuprinzând, însă, nume sonore. Nici la restaurantul "Cina", unde s-au distrat 90 de persoane, nu au existat nume de răsunet printre artiști. Un revelion reușit i-au oferit unele cantine din Timișoara, la prețuri mult mai scăzute. Cea mai mare afluență de invitați s-a înregistrat la "Restaurantul Studențesc", unde au petrecut peste 500 de persoane. Programul artistic a fost la înălțime: muzică de toate genurile, parada modei, tombolă cu surprize. La Cantina Electromotor a fost organizată o petrecere ungurească, unde fiecare dintre cei 400 de invitați a pregătit încă de acasă preparatele culinare. O petrecere pe cinste, cea a artiștilor, a fost organizată la "Crama 700", unde au abundat surprize de tot felul, inițiatorul acestora fiind colegul nostru de breaslă Gogu Lână. La barul "Formula 1", trecerea în noul an a fost sărbătorită într-un mod foarte reușit, de către viitorii ziariști ai Timișoarei, studenți aflați și de această dată sub pana ocrotitoare a profesorului Gheorghe Crișan. Ca de fiecare dată, și în acest an, Piața Operei a fost asaltată, la miezul nopții, de foarte multă lume. S-a cântat, s-a dansat, s-a băut, s-a tras cu petarde și artificii. Deși se vedeau, poate, pentru prima oară, oamenii se pupau între ei și își urau un an mai bun. Ce mai conta, doar era Revelionul... fI ILIE SÎRBU Dans "artistic" la "Crama 700" Fotoreportaj realizat de SILVIU FLORESCU Declarații de dragoste la cumpăna dintre ani Viitorul presei timișorene la sfârșit de mileniu