Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2000 (Anul 12, nr. 3012-3036)

2000-01-03 / nr. 3012

Actualitate Renașterea RIBANATEAMA Așa după cum era de așteptat, Revelion 2000, acest eveniment unic a fost întâmpinat de către timișoreni așa cum se cuvine a fi întâmpinat de către oricare dintre cetățenii unui oraș vestic. Pentru a vedea cum se distrează timișorenii în această noapte am pornit într-un rond al orașului , care a avut ca punct terminus Piața Operei. Pe străzile orașului inundate de razele salbelor de becuri trecătorii nu păreau ca și în alți ani atât de grăbiți să ajungă la localurile care organizau Revelionul, ba chiar aveau aerul că fac o scurtă plimbare de seară. Pentru început am poposit preț de câteva minute la restaurantul "Stadion". Aici, într-un cadru intim, șeful de local dl Ionel Viorel a organizat masa de Revelion pentru aproximativ 60 de persoane, asigurând pentru aceștia antrenul susținut de formația condusă de Doru Marcel, împreună cu soliștii: Mihaela, Adriana și Ghiță. Aflându-ne în apropierea Casei Tineretului am dorit să vedem cum întâmpină anul 2000 și tinerii. Aici, FIT Timișoara a organizat petrecerea pentru aproximativ 200 de tineri, mesele fiind amplasate la toate nivelurile imobilului. Apropiindune de centru orașului privirea ne-a fost atrasă de silueta hotelului "Continental Cornel" scăldată într-o adevărată baie de lumini colorate. Ca și în anii precedenți, dl Cornel Urcan s-a dovedit o bună gazdă pentru cei ce au hotărât să-și petreacă aici Revelionul, în saloanele hotelului, antrenul a fost asigurat de o serie de artiști cu renume precum Monica Anghel, Jean Palier, Marina Florea, Narcisa Suciu, Bianca Ionescu, precum și corpul de balet al Casei "Continental Cornel". Dl Urcan a afirmat că este bucuros că a putut organiza unul dintre cele mai frumoase revelioane ale vieții sale! Nu am putut trece nepăsători pe lângă studioul Televiziunii "Europa Nova" unde colegii noștri se străduiau să țină antrenul pe calea undelor, avându-l la masa de montaj pe Călin Constantin, iar în platou pe Daniela Bota-Constantin care tocmai trimitea în eter dedicații muzicale. Pentru că până la miezul nopții nu mai era prea multă vreme ne-am încheiat periplul în Piața Operei. Ca niciodată, piața a fost pur și simplu invadată de lume. Cu multă vreme înaintea orei 24, pocnetul petardelor și al artificiilor lansate de către cei prezenți a creat o atmosferă de sărbătoare, ieșită din comun. Miezul nopții, marcat de bătăile clopotelor Catedralei, a fost semnalul stingerii luminilor în întreaga piață, devenită la acea oră supraaglomerată, și începutul unui foc de artificii, organizat de către Primăria Timișoara, care a inundat, timp de aproximativ zece minute, mulțimea într-o lumină feerică. CORNEL RACZ La tate stfle au fost sparte. Solista Marina Florea în plină vervă la "Continental Cornel" Faceți-ne și nouă o poză, dom'le, că vrem să prindem și anul 2100 Călin Constantin a întâmpinat anul 2000 la masa de montaj a Televiziunii Europa Nova La Casa Tineretului, sute de baloane colorate i-au înconjurat pe tineri în noaptea "Revelionului 2000" Ambianța plăcută de la restaurantul "Stadion" creată de solista Mihaela, mai mai să-i ridice pe meseni la dans Ultima modă în noaptea Revelionului au constituit-o coifurile din hârtie, cașerate cu staniol N-au lipsit nici travestiurile. După cum se vede este nevoie de doi miri să poată căra o mireasă de 1,85 m 3 ianuarie 2000 2