Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2009 (Anul 21, nr. 5974-5995)

2009-09-01 / nr. 5974

DBANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Drăgan Nr. 5974 - marți, 1 septembrie 2009 - 24 pagini - 1 leu Poli caută prin vecini Poli vrea să își completeze lotul înaintea meciurilor din grupele Europa League cu un internațional maghiar de 21 de ani. József Varga (foto), de la campioana Debrecen VSC, este noua țintă a formației timișorene, obligată să se reorienteze după ce oficialii brașoveni nu au dat nici un semn că ar fi dispuși să-l cedeze pe Mihai Roman în Banat. Varga este unul dintre artizanii c calificării echipei sale în grupele gii Campionilor, marcând trei goluri în confruntările cu Kalmar FF și Levski Sofia, din preliminariile celei mai prestigioase competiții intercluburi. Echipa de pe Bega a înaintat deja o ofertă de un milion de euro pentru fotbalistul din țara vecină și așteaptă acum un răspuns la cererea de transfer. DARIUS PETRU Furtună într-un pahar cu apă Consiliul Local Timișoara a spus un "nu" moderat Ministerului Transporturilor Forțele politice locale au avut ocazia, ieri, de a sau mai puțin tehnice sau chiar insulte spuse în plen. se expune în toată strădania lor demagogică pe Totul s-a sfârșit caragialesc, pentru că votul a fost parcursul ședinței de două ore a Consiliului Local unanim, toți cei 22 de consilieri prezenți pronunțându- Timișoara. Controversata fuziune dintre Aeroportul se pentru respingerea fuziunii, considerând-o Internațional Timișoara și Aeroportul Arad a constituit prematură și nefundamentată tehnic, prilej de vorbe, recurs la istorie, argumente mai mult Continuare în pagina 3 Punct final la bacalaureat în județul Timiș, doar 16 participanți au fost respinși S-a pus punct la cea de-a doua sesiune de bacalaureat din 2009, de fapt ultima în acest format. în Timiș, din 670 de candidați care s-au înscris, 616 s-au prezentat, iar 600 au și promovat. Potrivit precizărilor dlui Marcel Brancu, inspector școlar pentru discipline tehnice și secretar al comisiei județene de bacalaureat, toți participanții la examen au fost examinați în cadrul a două centre timișorene - Colegiul Tehnic de Vest și Colegiul Economic "F. S. Nitti" -, lucrările lor fiind evaluate la Liceul Teoretic "D. Obradovici. Continuare în pagina 4 Mariaj politic cu destule infidelități Mariajul dintre PSD și PC nu este unul dintre cele mai fericite, cel puțin în județul Timiș. "Nu ne-am bătut, nu ne-am certat, dar nici nu am avut o legătură bună", a declarat Maria Grapini (foto), președintele conservatorilor timișeni. Partidul pe care îl conduce a fost total ignorat de către social - democrați, care nu i-au băgat în seamă pe conservatori la alegerile pentru Parlamentul European. Grapini spune că, potrivit protocolului încheiat între cele două partide, PSD și PC ar fi trebuit să lucreze în echipe mixte, să se întâlnească săptămânal și să stabilească programul de lucru. Nu a fost deloc așa, dimpotrivă, oamenilor din PC Timiș nici măcar nu li s-a dat voie să intre ca observatori în secțiile de votare; în plus, la împărțeala posturilor din deconcentrate, din zece câteleau fost promise, conservatorii s-au ales doar cu două. Grapini susține că situația nu se va mai repeta și la alegerile prezidențiale și că cele două partide vor lucra împreună. "Oricum, chiar dacă ne-am mai supărat noi pe un lider local, tot pe Mircea Geoană o să-l votăm", a declarat Maria Grapini. SILVIU FLORESCU Titlurile zilei Locuitorii blocurilor ANL se mută în fața primăriei Circ la Muzeul Satului Bănățean Pagina 4 Supliment de cultură PARALELA( în interiorul ziarului www .renaștereajo