Renaşterea Bănăţeană, august 2010 (Anul 22, nr. 6252-6277)

2010-08-05 / nr. 6255

NBANATEANA \Director onorific prof, dr. Josif Constantin Drágán Nr. 6255 - joi, 5 august 2010 - 16 pagini - 1,5 lei Primăria a preluat cele patru spitale Unul dintre motivele recente de nemulțumire ale premierului Emil Boc a fost că mai există în țară 20 de spitale, dintr-un total de 372, nepreluate de administrația locală. La Timișoara, primăria s-a conformat semnând în cele din urmă protocolul de preluare, pentru cele patru unități sanitare - Spitalul Municipal, Spitalul de Copii, Spitalul de Boli Infecțioase și Spitalul de Obstetrică-Ginecologie (Odobescu). Anunțul a fost făcut, ieri, de subprefectul de Timiș, Zoltán Marossy, care a avut și unele observații referitoare la această întârziere și la comentariile făcute de unii consilieri locali. "Eu înțeleg că fiecare dorește să se gospodărească mai bine și că există temeri legate de preluarea unor obiective cu datorii. Continuare în pagina 2 Solventul, un mastodont care doarme adânc de 13 ani Autoritățile au promis solemn că vor revigora zona, dar vorbele lor s-au dovedit în timp doar niște reacții chimice cu iz electoral —— 9 MTXX 999 Te abonezi și te relaxezi! "Renașterea bănățeană" oferă două sejururi de neuitat în stațiunea Gyula din Ungaria, renumită prin potențialul băilor din zonă. Câștigătorii celor două premii vor beneficia de cazare, timp de 7 zile, într-un apartament cu 2 camere, pentru 4 persoane, începând din 21 august. Pentru a participa la concurs, cititorii trebuie să trimită la redacție, într-un plic, taloanele din zilele de luni și joi (perioada 1 iulie - 5 august) împreună cu copii ale chitanțelor de abonament pe lunile iulie și august Campania promoțională s-a încheiat. Abonații care au strâns cele zece taloane de la oricare dintre ofertele de mai sus sunt rugați să le trimită pe adresa redacției, însoțite de copii ale chitanțelor de abonament pe lunile iulie și august. Plicurile se primesc până în data de 12 august, când va avea loc extragerea câștigătorilor. Numele acestora vor fi anunțate în ziarul din 13 august. Abonații ziarului pot câștiga două sejururi de vis în însorita stațiune Trogir, o destinație turistică ideală la Marea Adriatică. Sejururile sunt de 7 zile și încep din data de 27 august, iar câștigătorii vor beneficia de transport, cazare în vilă de 3 stele și demipensiune (mic dejun/cină). Pentru a participa la concurs, cititorii trebuie să trimită la redacție, într-un plic, taloanele din zilele de miercuri și sâmbătă (perioada 3 iulie - 7 august) împreună cu copii ale chitanțelor de abonament pe lunile iulie și augustătate. Oferta de vară cuprinde pachete turistice în Croația, Ungaria și în stațiunea Buziaș. Te abonezi și te tratezi! Nu mai puțin de zece cupluri vor avea ocazia de a petrece trei zile în stațiunea Buziaș, un adevărat izvor de sănătate. Pentru a participa la concurs, cititorii trebuie să trimită la redacție, într-un plic, taloanele din zilele de marți și vineri (perioada 2 iulie - 6 august) împreună cu copii ale chitanțelor de abonament pe lunile iulie și august Titlurile zilei agina Cod galben pe Bârzava Suspans cu scandal • în crima de la Medicină Pagina 8 Cină bănățeană cu meniu finlandez 1 www.renasterea.ro