Renaşterea Bănăţeană, mai 2012 (Anul 24, nr. 6783-6808)

2012-05-02 / nr. 6783

Nr. 6783 - miercuri, 2 mai 2012 - 20 pagini - 1,5 lei Componența guvernului anunțată de premierul desemnat Victor Ponta Candidații pentru Primăria Timișoara și pentru șefia Consiliului Județean Timiș Termenul pentru depunerea listelor de candidați la alegerile din 10 iunie a expirat în noaptea trecută la ora 24. Până la închiderea ediției, principalele forțe politice din județul Timiș și-au depus listele de candidați. Astfel, pentru funcția de primar al municipiului Timișoara avem următoarele candidaturi certe: Nicolae Robu (USL), Gheorghe Nediți (PD-L), Adrian Orza (Uniunea Pentru Timiș), Ilie Bertea (PP-DD), Grigore Trif (PRM), Ion Răducanu (UNPR),Francisc Szabó (UDMR), Floare Dragomir (PP), Mihai Baia (Partidul Social Democrat al Muncitorilor) și Coriolan Gârboni (independent). Continuare în pagina 6 1 Mai, sărbătorit la iarbă verde, dar și cu praf din belșug Cu o nouă lege a picnicului, dar tot fără amenajări Cuprinși de aproape totală indiferență față de frământările politice, față de promisiunile sau lamentările care se lăbărțează pe ecranele televizoarelor cât e zlulica de lungă, românii par să devină din ce în ce mai conștienți că aportul lor la guvernare se rezumă, până la urmă, la modul în care pun ștampila din patru în patru ani. De un mult mai mare interes s-a bucurat mini-vacanța de 1 Mai, care i-a scos și pe timișoreni din case, cu mic, cu mare. „ Continuare in pagina 2 Vi Mn Titlurile zilei Liceul de Arte Plastice a ajuns să depindă de... licitații! Fermierii timișeni sunt campionii înmatriculărilor la Registrul Comerțului