Renaşterea Bănăţeană, februarie 2015 (Anul 27, nr. 7616-7639)

2015-02-02 / nr. 7616

□BĂNĂȚEANĂ I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 7616 - luni, 2 februarie 2015 - 16 pagini - 2 lei Praznicul întâmpinării Domnului Biserica sărbătorește astăzi un eveniment important din viața pământească a Domnului Iisus Hristos (Luca 2:22-40). După patruzeci de zile de la nașterea Sa, Pruncul Sfânt a fost dus la Templul Ierusalimului. După Legea lui Moise(Lev. 12:2-8), femeia care a născut un prunc de parte bărbătească nu avea voie să intre în Templul Domnului timp de patruzeci de zile. La împlinirea acestora, mama venea cu fiul la Templu și aducea jertfi Domnului un miel sau un porumbel pentru sacrificiul purificării. Deși preasfânta Fecioară nu avea nevoie de purificare, s-a supus cu smerenie Legii timpului. în acea vreme, Părintele și dreptul Simeon trăia în Ierusalim. Lui i s-a proorocit că nu va muri până nu va vedea pe Mesia cel promis. Prin har de sus, Sfântul Simeon s-a dus la Templu chiar când Sfânta Fecioară Maria și Sfântul Iosif veneau cu Pruncul Iisus să împlinească Legea. Continuare în pagina 2 E bătaie mare pentru pământul arabil timișean . Străinii persoane fizice nu au dat năvală, în schimb există aproape 200 de cereri de cumpărare pe zi numai din partea celor care doresc să-și exercite dreptul de preemțiune ▼ Majoritatea cumpărătorilor este formată din arendașii suprafețelor respective ▼ Prețul terenului arabil timișean ajunge uneori la 7.000 de euro pe hectar ▼ Legea 17/2014 a instituit o birocrație extrem de stufoasă în domeniul tranzacțiilor cu pământ arabil, dar există și o părticică plină a paharului: îngrădirea posibilităților de evaziune fiscală Titlurile zilei CURSUL VALUTAR www.renasterea.ro [