Revista 22, ianuarie-iunie 2005 (Anul 16, nr. 774-799)

2005-04-12 / nr. 788

Bucureștiul ■3ȘP’ Cultural Nr. 6/200 5 dnaid art gallery. București str. Slobozia (Rondul Coșbuc) nr. 34 sector 4 Tel. (021) 337 11 87 / (021) 337 03 43 E-mail: anaidart@rdsmail.ro www.anaidart.ro Amanta unui rege trebuie întotdeauna să facă o reverență înainte de a sări în patul lui. V‘. ’ JS« Contrar reportajelor „fierbinți“ din presă, care prezentau aristocraticul menaj în trei în mod simplist - soțul plin de cruzime, amanta fără scrupule, soția inocentă și trădată -, Isabelle Rivère povestește o pasiune ieșită din comun, dezvăluind o Diana fragilă care luptă să-și păstreze locul, o Camilia plină de căldură și devotată, un Charles singuratic și mult timp rătăcit, gata să renunțe la coroană pentru ființa iubită. HUMANITAS Pierre Desproges Femei secerate citim de în ani împreună Colecția Râsul lumii Christopher Buckley Nu te porți așa cu prima doamnă Des MacHale Vorbe de duh Trăim într-o lume încruntată și prost dispusă. Ridurile de pe frunți au ajuns prea adânci S-ar cuveni să recuperăm cumva arta de a fi senini și cordiali. Iar pentru asta nu e nevoie de terapii sofisticate. Ajunge o carte scrisă cu haz, nerv și talent. O carte pe care s-o deschizi cu un surâs și s-o citești printre hohote. Căci colecția de carte comică RASUL LUMII exact așa ceva își propune, să redeschidă gustul pentru farsă și glumă. Serios îns.w.huimnnui.ro * www.librariik Hummnus.ro * www.rumaniubrights.ro» htm://autori.humnitas.ro .