România Pitorească, 1978 (nr. 1-12)

1978-01-01 / nr. 1

4 PARTIDUL COMUNIST ROMÂN Din nou în mijlocul minerilor din Valea Jiului, detaşament de frunte al eroicei noastre clase muncitoare. Reafirmînd preocupările partidului şi statului nostru pentru creşterea bunăstării poporului, tovarăşul Nicolae Ceauşescu a spus: «Să facem din Valea Jiului nu numai un centru minier puternic, ci şi un centru muncitoresc în care condiţiunile de viaţă şi de muncă să fie exemplare!» Răspunzind acestei griji cu dragoste şi ataşament muncitoresc, cu noi şi mobilizatoare angajamente in muncă, minerii au acordat tovarăşului Nicolae Ceauşescu înaltul titlu de «Miner de onoare al Văii Jiului». «Ziua Recoltei», ediţia 1977 — al 15-lea an de la încheierea colectivizării agriculturii, premiză fundamentală a marilor transformări şi succese ce caracterizează astăzi dinamica acestui domeniu — a fost sărbătorită la Piteşti printr-o mare adunare populară, sub semnul înaltei preţuiri pe care partidul şi statul o acordă hărniciei oamenilor muncii de pe ogoare, al sentimentelor de dragoste şi profundă recunoştinţă ale ţărănimii, ale întregului nostru popor, faţă de partid şi secretarul său general. Tovarăşului Nicolae Ceauşescu, secretar general al partidului, preşedintele Republicii Socialiste România, i-a fost înmînată Medalia de aur «Frédéric Joliot-Curie», cea mai înaltă distincţie a Consiliului Mondial al Păcii, conferită in semn de profundă preţuire pentru remarcabila sa contribuţie la cauza păcii, colaborării şi prieteniei intre popoare, o nouă recunoaştere a prestigiului internaţional dobîndit de preşedintele României. Acolo unde se coace piinea ţării, pe ogoarele C.A.Pecuriş, in timpul vizitei de lucru in judeţul Bihor, acelaşi dialog fertil, cu muncitorii şi specialiştii din agricultură, caracteristic pentru întreaga activitate a secretarului general al partidului.