România - Provincie, februarie 1939 (Anul 2, nr. 241-255)

1939-02-01 / nr. 241

Í и 1939 ROMÁNIA No. 241 Fericire Primăvăratecă pe Marea Mediterană cu motonava „MILWAUKEE" Prima mare călătorie în Orient cu Hapag * dela 4 până la 26 Martie A doua călătorie în Orient cu Hapag dela 29 Martie până la 20 Aprilie Călătorii cu Hapag în Grecia, în Turcia și în insulele din Mediterană dela 23 Aprilie până la 12 Mai : Voiaj cu Hapag prin Mediterană Răsăriteană dela 14 Mai până la 30 Mai Voiaj în insulele din Marea Mediterană și Oceanul Atlantic, cu Hapag dela 1 până la 20 Iunie ■••150 cu motonava „St. Louis", voiaj cu Hapag în insulele din Oceanul Atlantic și Mareea de la 28 Aprilie până la 15 Mai Detalii interesante asupra vieţii şi animaţiei pe bord, ca şi asupra mersului diverselor călătorii, găsiţi în prospectele bogate în fotografii HAIJURG-AMERIKA UNIE S.A.R. -г, Bucureşti 1, Calea Victoriei 32 Timişoara 1, Strada Merculr 61 Cernăuţi, Str. Regele Ferdinand 17 şi Reprezentanţele. •üá®BEíBisüiaas;iiiöiBas®BEB®!5BiassiaaffiSB3S!aES3ía®s!aa!iai£aE£aEBiEaiiiEi«iai(aai Dosar Trib. No, 5038/1933. ROMÂNIA Tribunalul Judeţului Surostor Extras de Afipt şi Publicaţiune de vânzare No 378 din 25 Ianuarie 1939 Se publică spre cunoştinţa generală că în ziua de 16 Martie orele 9 dimineaţa se va vinde prin licitaţie publică în pretoriul Tribunalului Durostor, averea imobiliară a debitorului Iordan C. Bacivarci, proprietar din oraşul Turtucaia pentru despăgubirea creditoarei Banca Naţională a României S. A. din Bucureşti, prin reprezentanţii săi legali din Silistra cu suma de Lei 133.000, capital, cu procente legale de la scadenţă şi până la achitare, plus suma de Lei 10.000 cheltueli de judecată şi onorariu de avocat ce numitul debitor datorează în mod solidar cu alţi sus numitei creditoare în baza titlului executor No. 84/1934 al Tribunalului Durostor pus pe sentinţa comercială No. 11/1934 osebit toate cheltuelile ocazionate cu urmărirea și executarea. Averea imobilă ce urmează a se vinde este următoarea: 1. Un imobil compus din clădiri, situat în orașul Turtucaia, Str. Reg. Ferdinand No. 96, fost No. 100, 92 și 90‘ c'v' curte de Titi’cu 590 m. p. cu vecini: Ivanciu Chermetdef, Ismail Befeci şi Str. Reg. Ferdinand. 2. Ult imobil compus din clădiri situat în orașul Turtucaia Str. Mircea cel Bătrân No. 7, cu curte de circa 500 m. p. cu vecini: proprietatea I. Stoianof N. Aftalion și Str. Mircea cel Bătrân. 3. Un hectar vie pe rod, situat în vatra oraşului Turtucaia la localitatea „Orta-Bolar” cu vecini: Donca Bacivarof şi Ştefan Abagief. Asupra acestor imobile există următoarele sarcini: La cererea creditoarei Banca Românească S. A. din Bucureşti s-a luat inscripţie ipotecară prin ordonanţa No. 524/1930 cum şi comandamentul transcris sub No. 47/931pentru suma de lei 350.000. Valoarea imobilului de la punctul 1 este de Lei 550.000, de la punctul 2 de Lei 144.000 și de la punctul 3 de Lei 30.000 iar strigările vor începe tot de la aceste sume reduse cu 35 la sută conform art. 4 din legea executărilor silite. Sunt somaţi toţi aceia care ar pretinde vreun drept de chirie sau arendă de ipotecă sau, privilegiu, ca înaintea adjudecaţiuni să arate Tribunalului pretenţiunile lor sub pedeapsa de a nu li se mai ţine în seamă.Preşedinte (ss) indescifrabil.Şef portărel (ss) Indescifrabil ilssnisterul Agriculturii şi Cotisiiilor Administaţia Comercială a Cotizărilor PUIUCAIONE 1407 din 20 Ianuarie 1330 Se aduce la cunoştinţa generală că în ziua de 11 Februarie ora 10 dimineaţa, la Administraţia Comercială a Colonizărilor din Bucureşti str. Vasile Boerescu nr. 12 Etajul II, ,va avea loc licitaţia publică pentru procurarea a 2 autocisterne cu o capacitate de circa 3000 litri fiecare, pentru transportarea apei la centrele de colonizare din judeţul Durostor. Licitaţia se va ţine cu oferte închise şi sigilate şi în conformitate cu dispoziţiunile art. 88 până la art. 110 din legea contabilităţii publice şi art. 21,27—53 din Regulamentul Oficiului Central de Licitaţie, şi cu aplicarea condiţiunilor generale tip din M. ’ Ofițerăl.'hiv 127/931 -pag. 5014*- 5025. . .iWu-Mi Supra oferte rru ce primesc,Nu Ш 'admit'la licitaţie " decât firmele de specialitate cari vor dovedi cu certificate în regulă emanate de la autorităţi publice sau întreprinderi particulare calificate că au mai furnizat asemenea autocisterne Concurenţii spre a fi admişi la licitaţie, vor depune o garanţie provizorie de 5 la sută sau in efecte garantate de stat care se va socoti la valoarea nominală. Garanţia se va consemna la Casa de Depuneri şi Consemnaţiuni, pe seama Administraţii Comerciale a Colonizării, iar recipisele se va prezenta Comisiei de Licitaţie în ziua şi la ora fixată, iar în cazul când se depun efecte de Stat sau garantate de Stat, concurenţii vor prezenta borderourile de proprietate ale tablourilor. Cadtul de sarcini se poate vedea în orice zi de lucru la serviciul technic. Administraţia Comercială a Colonizării din Bucureşti str. Vasile Boerescu nr. 12 Et. III între orele 11 și 13. Director General, C. G. Grigorescu Șeful Serv, Ad-tiv, I. Trăilă Edict de Licitaţie şi Somare de Anunţare No. gest. E 110838. Debitorul urmărit Josef Kubusiewicz din Cernăuţi, str. Clopotelor No. 1. La cererea d-nei Karolina Turkiewicz Cernăuţi, str. Cogălniceanu No. 11 ca parte urmăritoare pentru 107.224 lei cu a.c. va afla loc la această judecătorie, camera No. 29, în ziua de 23 Februarie 1939 ora 9 a. m., în baza condiţiunilor aprobate, vânzarea la licitaţie a următoarelor imobile: Registrul fonciar Cernăuţi Plasa No. 279. Numirea imobilelor parcela de clădire No. 835 cu casa str. Clopotelor No. 1. Valoarea evaluată lei 520.000. Oferta minimală lei 390.000. Sub oferta minimală nnu va afla loc licitaţia. Judecătoria mixtă Cernăuţi ca for tabular va nota fixarea termenului de licitaţie. Posesorii de drepturi reale, îndeosebi creditorii ipotecari, posesorii de ipoteci pentru credit şi cauţiune şi, relativ la dări şi impozite, organele publice, ce somează a urma celor indicate în următoarea publicaţiune. Cernăuţi 13 Dec. 1938. Judecător, (ss) GHEORGHIAN Grefier, Ţigan inc . P. conf. Indescifrabil BOLILE de FEMEI DR. VIRGILIU MONDA MAMOS Consult si tratamente 2 6 Str. Batiştei No. 1 (colt cu B-dul Brătianu) Dr. FELICIAN ELSAS VENERICE Ш SEXUALE Cons. a—2 și 5—9. Telefon 3.87.44 *TR. AIAUfciid 1 bi» alături Hotel Esplanade-Bristol Docent Doctor D. I. Vasiliu Medic primar, Nas, Gât, Urechi s’a mutat în LP 95 B. Etajul I. Telefon schimbat 4.94.94 Consult. 46 Dr. DIMITRIE IONESCU Bucureşti, Str. Sfinţii Voivozi 45 Laborator de Analize Medicale Bacteriologice, serologice, biochimice şi histo-patologice. Telefon 3.16.42 ■fc Original S L REFUZAȚI litlTATIUNILE OASE crude şi fierte cumpără orice cantitate Fabrica „Mărăşti", Bucureşti, Calea Moşilor Nr. 25, Telefon 28664. A APARUT Cartea Acţionarului îndreptat bursier de Simon D. Gartenberg, lucrare de mare importanţă pentru acei cari se interesează de Bursă, Efecte şi Acţiuni. LA LIBRARII Tribunalul Saturare Secţia l-a NCHEIÍRE No 242 din 1139 Dos. No. 54-1932. Văzând cererea înaintată de văd. lui Böhm Iosif dom. în Mediaşul Aurit prin care solicită radierea menţiunilor din cărţile funduare referitor la imobilele cuprinse in cf. No. 355, 353, 531, 535, 585, 756, 1485, 1524, a comunei Medieşul Aurit mențiune ordonată prin încheerea No. 1086-1934 a judecătoriei rurală Seini secţia c. f. Având în vedere că cererea urmează de a fi soluţionată de tribunal prin hotărârea ce se va da în camera de consiliu, luându-se avizul tuturor creditorilor, cari figurează în declaraţia de asanare Şi cari trebue citaţi prin scrisori recomandate. Văzând şi disp. art. 27 din Legea de conversiune TRIBUNALUL DISPUNE: Convocarea' 'ei’câit&iîof .pe. ziuia,de 18 Februarie 1939 ora 9 a. m. în tarifera ”db‘/griffe iți a /tribunalului Satu Mare secția I-a pentru luarea avizului asupra cererei debitorului și cari se vor cita prin scrisori recomandate. Copia de pe prezenta încheere se va publica de către debitor într’un ziar cotidian de mare tiraj din București, iar exemplarul in care va apare convocarea se va depune la prezentul dosar de către debitor. Toate cheltuelile de publicare şi procedură vor fi suportate de debitorul petiţionar. Satu Mare la 16 Ianuarie 1939. Prim preşedinte, (ss) D. GRECII Grefier, (ss) I. Pintea P. conf. Grefier (ss) Indescifrabil Dr. H. MARTIN BOALE SUFLETEȘTI (Psihonevroze) NEVROZA SEXUALĂ Psiho-Fizioterapie Consult. 8-11 27. Telefon 4.05.39 B-dul Elisabeta 3 A BEŢIA Se combate cu cel mai eficace produs: „ANTIALCOOL“. Flaconul Lei 140. Flaconul dublu suficient pentru succes Lei 250. La farmacii şi drognerii. Unde nu se găseşte, comandaţi la Farmacia Mătăsaru Bucureşti Cal. Victoriei 110. Reţineţi „ ANTIALCOOL". Cunoscătorii de vin bun preferă Tămâios RHEIN 3 Metri stofă oferă contra unui costum uzat Postăvăria „LUX’ Str Academiei No. 27 Telefon 4.80.25 Ofdionsi ir Aice Georgescu Dobrovici Laureată a şcoalei de stomatologie din Paris Consultaţii 10-12 a. m. 3-7 p. m cu ore reţinute Calea Victoriei 93 scara B et v Palatul Asigurării Româneşti Telefon 5.24.85 31 IANUARIE Un mare luptător ardelean 31 IANUARIE 1837 In Beiriş a văzut luminazilei Partenie Cosma, unul din eroii rezistenţei naţionale a românilor ardeleni. Activitatea pe care el a desfăşurat-o, cu o râvnă fără preget, cu o înălţătoare iubire de popor şi cu o rodnicie binefăcătoare, a cuprins sectorul economic, mai ales. Căci el a ţintit să ridice obiditul popor românesc din fosta monarhie habsburgică din sărăcia şi iobăgia în care zăcea, asigurându-i o bună existenţă materială, condiţiunea rezistenţei sale naţionale. De aci neodihnita lui strădanie, prodigioasa lui trudă de a întemeia instituţiuni economice, de a le consolida şi coordona activitatea. El a condus, după Visarion-Roman, institutul financiar „Albina“ care a avut un rol covârşitor în susţinerea românilor asupriţi de peste Carpaţi. Im sfertul de veac cât a fost în fruntea acestei importante instituţii, el a dus-o la o mare înflorire; a creiat filiale în centrele româneşti mai de seamă; a sprijinit din fondurile şi beneficiile „Albinei" instituţiile şi asociaţiile culturale, focare de propagandă românească in Ardeal. Lui i se datoreşte întemeierea „Solidarităţii", acel mare institut de credit care va grupa aproape toate băncile româneşti ardelene, coordonându se şi susţinându-se activitatea. A mai înfiinţat şi cea dintâi, in Stituţiuine de asigurări, a românilor ardeieni (prima ‘ Ardeleană"),г care a stârnit admiraţie şi pentru care a binemeritat recunoştinţa. Dar, paralel cu strădania pe tărâmul naţional-economic, Partenie Cosma se va remarca şi,în activitatea politică, strălucit exponent şi neînfricat apărător al poporului său. A fost ales deputat al Beiuşului său în 1872. Şi ani dea rândul îşi va spune cuvântul necruţător, în parlamentul de la Budapesta, în toate problemele care priveau interesele ardeleneşti. A fost printre întemeietorii partidului naţional şi a participat, in primele rânduri, la toată activitatea lui zbuciumată, prigonită, dar şi înălţătoare. Remarcabilă a fost deasemeni activitatea sa ca ziarist şi cea profesională, ca avocat. Pravoslavnic credincios a avut un rol îndrumător în treburile bisericeşti, făcând parte din importantele foruri ale bisericei ortodoxe ardeleneşti. In 1916 s’a refugiat în ţara liberă. A pribegit apoi pe meleaguri străine, iar după realizarea Unirei, pentru care a adus şi el jertfelnică şi credincioasă contribuţie, este ales deputat In 1919, tot în Beiuşul său, — după 47 ani dela prima sa alegere, — de data aceasta, însă, în parlamentul României întregite. S’a stins din viaţă în vârstă de 86 ani, amintirea lui rămânând vie, deapururi, în conştiinţa întrgului popor român. 31 IANUARIE 1793: S’a născut celebrul compozitor austriac Franz Schubert. Liedurile, simfoniile şi lucrările lui corale fac parte din patrimoniul muzicei eterne. 31 IANUARIE 1831: In această zi se naşte Henri Rochefort, strălucitul pamfletar ale cărui campanii, duse prin „La lanterne", au avut răsunet adânc şi urmări simţite în timpul celui de al doilea Imperiu francez. Rochefort este rânduit printre cei mai vestiţi pamfletari din toate vremurile. PARTENIE COSMA Paznic de noapte mort intr'un accident ORADEA. — Verechi Emeric, în vârstă de 66 de ani, cu domiciliul în strada Vornicului No. 18, era paznic de noapte la depozitul de lemne din gara Velenţa, al societăţii Fiducitatea. Intr’una din nopţile trecute, vrând să ocolească o grămadă de lemne din cuprinsul depozitului, n’a observat semnul de hotar format din două fiare ascuţite la capăt şi a căzut cu stomacul în ele. In stare foarte gravă nefericitul paznic a fost transportat la spitalul judeţean unde, cu toate îngrijirile date de medici, a încetat din viaţă după câteva zile de chinuri groaznice. . ЛКО Marți 31 Ianuarie 1939 1875 m. RADIO-ROMANIA, 150 kw. 160 kHz. 364,5 m. BUCUREŞTI 12 kw. 823 kHz. ORA DIMINEŢII 7: Deschiderea emisiunii. — Gimnastică ritmică. — Sfaturi medicale. — Concert de dimineaţă (discuri): Dans spaniol şi Bolero de Lucchesi; Luna-vale de Lincke şi Aur şi Argintvals de Lehar; Scherzo de Jadassohn şi Sborul cărăbuşului de Rimsky- Karsakoff; Potpuriu din „Bocacio" de Suppé; Balet din „Carmen" de Bizet. — Sfaturi gospodăreşti. — închiderea emisiunii. 12.00: Muzică variată (discuri): Terme şi Delir-valsuri de Josef Strauss; Două şansonete de Villard (duetiştii: Gilles şi Juilien) ; Potpuriu din „Zâna păpuşilor" de Bayer; Două cântece din filmul „Nu mă uita" de Melichar (voce: Beniamino Gigli); Potpuriu din „Boema" de Puccini; Două cântece de Mostazo (voce: Estrellita Castro); Melodie de Wayne şi La Paloma de Vradier; De dorul tău de Villnov (voce: Aurel Alexandrescu) ; De-ar fi din lumea îtreagă-tango de Mircea Alexe (voce: Viorel Demetriad); Dansul veveriţei-intermezzo de Smith. 13.00: Ora. Culturale. Sport. Cota Dunării. 13.10: Concert de prânz (discuri). Cântece de iubire: Arie din „Aida" de Verdi (voce : Enrico Caruso) ; Aubadă din „Regele Ysului" de Lalo (voce: Joseph Rogatchewsky) ; Finalul act. I din „Otello" de Verdi (voce: Elsa Wieber, Marcel Wittrisch); Focul dragostei de Weingartner (voce: Kari Scmitt- Walter); Duet din „Sámson și Dalila" de Saint-Saens (voce: Cernay şi Georges Thill) ; Cavatina din „Prinţul Igor" de Borodi (voce: Joseph Rogatchewsky); Duet din act. II din „Tristan şi Isolda" de Wagner (voce: Frida Leider şi Lauritz Melchior). 14.10: Radio jurnal. 14.30: Continuarea concertului de prânz (discuri): Alfred Cortot-pian; Studiu No. 7 Op. 25 de Chopin; Preludiu No. 9 de Debussy; Din suita scene de copii de Schumann; Variaţii simfonice de César Franck (Alfred Cortot şi Orch. filarm. din Londra, dirij. de Landon Ronald). 15.10: Varietăţi. Radiofonice. 18.00: Ora. Mersul vremii. 18.02. — Posta technică. 18.17: Concert de mandoline. Orchestra Mutaffian: In preerie-uvertură de Juhion; Suspinul-vals de Ivanovici; Visuri de aur-serenada de Maciocchi; Mazurcă elegantă de Emil Petrescu; Frumoasa andaluză-vals spaniol de Marco Maccicchi; Dans românesc de Emu Petrescu 18.50: Duet de saxofon: E. Busuioceanu şi I. Mitarca: Eleanor de Jessie Deppen (duet); Vals Capriciu de Caterne Tompson (solo: Busuioceanu). 19.00: Cronica ştiinţfică. 19.15: D-na Sofia Munteanu (voce). 19.35 D-na Marica Papagheorghe- Pessione (harpă) ; Pârâiașul de Tedeschi; Serenadă de Zecchi; Amurg de toamnă de Umberto Pessione; Marioneta de Tedeschi. 20.00: Institutul de higienă de Prof. Dr. D. Mezincescu. 20.15. — Muzică de operete (discuri) : Uvertură la „Dama de pică" de Suppé; Melodie din „Rip“ de Planquette (voce: Pierre Deldi); Potpuriu din „Fetiţa din Pădurea Neagră" de Jessel; Selecţiuni din operetele lui Lehar (voce: Rauta Waara şi Peter Anders). UNIVERSITATEA RADIO 20.45: Centenarul fotografiei de Prof. Chr. Muscedeanu. 21.00: Concert simfonc al Orchestrei Radio, dirij. de Th. Rogălski; solist: A A. Sarvas (Concert cu public în studio) : Mozart: 1) Concert în la major pentru vioară și orchestră (vioară: A. A. Servas; 2) Simfona No. 38 în la major. 22.00: Radio jurnal (I) : Sport. 22.15: Arturo Gofman (voce): Muzică cehă: Ochii de Foerster; Iubirea e ca o stea de Novak; Mama bătrână de Dworak; Cântec biblic de Dvorak. 22.40: Concert de pian. D-ra Luise Gmeiner (Berlin) ; Balada în si minor de Liszt; Două studii de Scriabin. 23.00: Radio-jurnal (II). 23.15: Concert de noapte al orchestrei Petrică Moțoi, transmis de la restaurantul „Mircea". 23.45: Jurnalul pentru străinătate în limba franceză și engleză. Miercuri 1 Februarie 1939 1875 m. RADIO-ROMANIA 150 kw. 160 kHz. 364,5 m. BUCUREŞTI 12 kw. 823 kHz. ORA DIMINEŢII 7 . Deschiderea emisiunii. — Gimnastică ritmică. — Sfaturi medicale. — Concert de dimineaţă (discuri)' __ Sfaturi gospodăreşti. — închiderea emisiunii. 12.00. Muzică variată (discuri) : Cântec popular englez aranjat de Quilter, prolog 'din „Paiaţe ” de Leoncavallo şi Cântecul toreadorului din „Carmen” de’ Bizet (voce: Michael Beimen); Lebăda 'de Sanat-Saens, şi Melodie araba' de Glazunov (violoncel: Gaspar Cassado) ; Serenadă maură de Elgar şi Benedictus de Mackenzie (Orch. simf.); Melodii din „Frederica” şi „Contele de Luxenburg” de Lehar; Vals arăbesc şi Aubade de Chaminade (pian: Una Bourpie) ; Piesă sincopată şi Marş vienez de Kreisler vioară: Fritz Kreisler, violoncel: Hugo Kreisler); Potpuriu din „Vânzătorul de păsări” de Zeller (voce: Erna Berger şi Julius Patzak). 13.00: Ora Culturale. Sport. Cota Dunării. 13.10: Concert de prânz. Orchestra Victor Predescu: Vals din opereta „Floarea din Stambul” de Leo Fali; Canzatueta din concertul in re major de Ceaikowsky; Aubade de d’Ambrosio; Vals lent de Helinescu; Legenda de Wieniawski; Tango de concert de Jenny; Potpuriu de valsuri vieneze aranjat de Billy Goldwyn; Potpuriu de cântece românești aranjat de Victor Predescu. 14.10: Radio jurnal. 14.30: Continuarea concertului Orchestrei Victor Predescu: Miocara Napoli-tango de Vasilescu; Să nu uiţivals lent de Schaphrof: Ijutr’un orăşel uitat de lume-romanţă de Vasilescu; Drum bun-tango de Dendrino; Când mă gândesc la tine-slow de Mişu Consstantinescu; Du-te la călugărie şi Cică cică-cântec românesc de Dendrino 15.10: Publicaţii. Radiofonice. 18.00: Ora. Mersul vremii. 18.02: Muzică de dans. Orchestra „Luceafărul” (voce; D-ra Viorica Anghel) : Voi visa la noapte-foxtrot de Whiting; Te conduc eu slowfox de Coots; Unu, foxtrot din filmul „Tura, zeiţa junglei” de Rainger; Drum buotango de Dendrino (voce: D-ra Viorica Anghel) ; In nisip neam scris iubireatango de Villnov (voce: D-ra Viorica Anghel) ; Ceasornicul bunicii-foxtrot de Ketscher; Un vals englez din filmul „Manuela” de Washington; Se spunefoxtrot de Mâner; Nu știu ce dorescblues de Walter Vogel (voce: D-ra Viorica Anghel) ; Tango-Miraj de Ion Vasilescu (voce: D-ra Viorica Anghel); Romanţa înitunericului-foxtrot de Rainger; Deseară voi sta acasă-slowfox de Vilnov (voce: D-ra Viorica Anghel); Тi-am cunoscut prea târziu-tango de Walter Vogel (voce: D-ra Viorica Anghel) ; Plânset cu bantuimba de Alongi. 19.00: ISTORIA MUZICII: Sec. XVIII în Germania („Fiii lui Bach și Chr.. W. Gluck: D-na Rosi Baumann-Rădulescu (voce), V. Jianu (flaut), M. Theodorescu (flaut), I. Fotino (violoncel), N. Rădulescu (clavecin) și Orchestra Radio, cond. de N. Rădulescu: Cuvânt explicativ: Vivace din Sonata în re major de Wilhelm Friedman Bach (V. Jianu şi M. Theodorescu-flaut şi N. Rădulescu-clavecip) ; Cantata: Phiyllis şi Thirsis de Philip Emanuel Bach (voce: D-na Rosi, Baumann-Rădulescu voce, V. Jianu şi M. Theodorescu-flaut, I. Fotino-violoncel şi N. Rădulescuclavecin; Amante din Trio în do major de Friedrich Bach (V. Jianu-flaut, I. Fotino-violoncel şi N. Rădulescuclavecin) ; Aria „Lucero” din „Clemenza di Scipione” de Joh. Chr. Bach (voce: D-na Rosi Baumann-Rădulescu şi Orchestra Radio) ; Dansuri de Chr. W. Gluck (Orchestra Radio). 19.45: Cronica artistică. 20.00: Concert de seară. Orchestra Radio, dirij. de Юп Ghiga: Idila lui Siegfried de Wagner; Suita cehă de Dvorak: a) Pastorală; b) Polca; c) Romanţă; d) Furiant. UNIVERSITATEA RADIO 20.SC: Moda şi sănătatea de Dr. Aurel Voin 21.05. CICLUL MOZART: I — Quintet de clarinet in la exec. de N. Broască (clarinet) şi QUartetul Radio (D. Teodoru-vioara I, L. Bonisvioara H-L, I. Ghiga-violă şi Th. Lupu) violoncel). XX — Gabriel Năruja (voce) . MOZART: Aria lui psmin din „Răpirea din Serai”, act. I. Mulțumire-lied; Veghează-lied; Vraja serii-lied Aria lui Figaro din „Nunta lui Figaro”. 22.00: Radio jurnal (I) : Sport. 22.15: Portrete de compozitori; CHOPIN (discuri) : Marea poloneză Op. 221 (pian: Arthur Rubinctein) ; Sonata îr si bemol 'minor pentru ’ pian executat depertyb. Grainger) ; Studiu in fama, jor No. 8 (pian: Vladimir Horowitz). 23.080: Radio jurnal (II). 23.15: Concert de noapte al Orchestrei Grigoraş Dinicu, transmis de la restaurantul „Continental”. 23.45: Jurnal pentru străinătate în limba franceză și germană.  zdrobiţi de durere: Marmara soţie, Paul şi Teodora Constantinescu soră şi cumnat, Viorica, Ionel, Stela nepoţi, Georgeta Vasilescu soră, Căpitan Traian Vasilescu şi Cateluţa nepoţi, Mimi şi Locotenent Gh. Balataari şi Virgil, precum şi celelalte familii înrudite, aducem la cunoştinţă încetarea din viaţă în seara de 27 ianuarie a. c., ora 21, la sanatoriul „Sf-ta Elisabeta” a scumpului lor. ALEXANDRU PETRESCU în etate de 59 ani fost Administrator Financiar Casier Central al Tezaurului Publics si Inspector General Financiar, pensionar Ministerul de Finanţe / Decorat cu Coroana României în Gradul de cavaler, Răsplata Muncii Si Serviciul Credincios Serviciul religios se va oficia azi Marţi 31 Ianuarie a. c., ora 15, în biserica Popa Chiţu, iar înmormântarea se va face la Cimitirul „Reînvierea” (Pătrunjel). t Adânc îndureraţi: Profira, mamă; Ema, soţie; Titina şi Colonel magistrat Păiş, frate şi cumnată; Maria şi George Georgescu cu copii, soră, cumnat şi nepoţi; Lizica şi Elise, soră şi cumnată, precum şi familiile Isvoranu, Contra Amiral Păiş, Bobancu, Teodoreanu, Inginerii Constantin, Teodor şi Tiberiu Păiş, farmacist Georgescu, etc., etc., au profunda durere de a anunţa moartea prea bunului şi iubitului lor GEORGE PĂIŞ COMISAR în etate de 48 ani, înmormântarea va avea loc azi. Marţi 31 Ianuarie a. c., la orele 15, la cimitirul Sf-ta Vineri, în capela căruia se află depus corpul neînsuflețit.