Rondul, septembrie 1994 (Anul 2, nr. 470-494)

1994-09-01 / nr. 470

F4l Inter - Rapid 1*0 După un meci dominat de la un capăt la altul cu dezinvoltură, sibienii au reușit să ofere publicului spectacolul și victoria dorite, antrenorului satisfacția unui mecanism care începe să funcționeze, lui Viorel Hizo o nouă punere la punct, patronilor garanția unor investiții promițătoare și, nu în ultimul rând, soluții pentru națională. Amănunte în pag. 7 Un medieșean a câștigat 3,5 milioane lei Un cetățean din Mediaș a câștigat la lotul „World Gap ’94“ o excursie la Campionatul Mondial de Fotbal, care s-a desfășurat în lunile iunie-iulie. Cum, în mod evident, câștigul nu îi va mai putea fi acordat, fericitul câștigător va primi suma de 3,5 milioane de lei, contravaloarea excursiei ratate. „Numele omului nu îl cunoaștem încă, dar am înțeles că este vorba de un om sărman, care se va bucura, oricum, mai mult de bani decât de o ipotetică excursie în ne-a declarat America“, directorul filialei sibiene regiei LOTO PRONO, a dl. Ioan Roman. Manuela GEABOC - •" RA"Jf ANUL II • JOI, 1 septembrie 1994 • 8 PAG. 100 LEI locuitorii de pe „Ștefan cel Mare“ , blocarea circulației l ui Dumitru Simion (în imagine) proprietarul casei de la nr. 97 de pe Șoseaua Ștefan cel Mare, ne-a semnalat faptul că de trei săptămâni, de când s-a intensificat traficul greu pe importanta arteră de circulație sibiană, casele din zonă au început să simtă mici„cutremure“. Fisuri, care „promit“ că se vor mări, străbat zidurile caselor, precum zidurile, fețele îmbătrânite, casele de aici fiind chiar îmbătrânite. A d-lui Simion se apropie de o sută de ani. ..Când s-a pietruit aici, prin ’52, drumul era de țară. Nu s-a făcut nici o fundație. Acum s-au pus petice de asfalt, dar nimeni nu s-a gândit să se asfalteze toată porțiunea de un kilometru jumate“, este opinia d-lui Dumitru Simion. Domnia sa ne-a asigurat că vecinii săi sunt în aceeași situație. „Zilele astea ne vom întâlni să facem o petiție și dacă nu se rezolvă în vreun fel situația vom bloca circulația mașinilor mari, că așa nu se mai poate", ne-a mai spus suspărat dl Simion. Dorin TEODORESCU W ■ TTSSTST „De astăzi pâinea Postăvarul, de 1 kg, fabricată de S.C. SIMPA Sibiu va costa 520 lei. Prețurile celorlalte sortimente s-au majorat, de asemenea, de astăzi CU 20 la sută, ne-a informat Ing. șef al societății, dl Ioan Gândea. tei Q E)Ș Congres de fomeopatie In Muzeul Civilizației Tradiționale Populare „Astra“ din Dumbravă, începe astăzi la ora 18,30 Congresul Internațional al Federațiilor Asociației Homeopaților fără Frontiere și Conferința Națională a Societăților Române de Homeopatie. (C.R) Simpozion de sculptura Tot astăzi începe în muzeul din Dumbravă, Simpozionul de sculptură în lemn „Constantin Brâncuși“ aflat la cea de-a treia ediție. Pentru prima oară vor participa la simpozion artiștii din Israel și Ungaria. Expoziție de Icoane fie sticlă La Casa „Hermes“ din Piața Mică, aparținând Muzeului Civilizației Populare Tradiționale „Astra“ va fi vernisată astăzi expoziția de icoane pe sticlă a soților Radu și Alexandra Matei. (M.G.) < ’"Dreptul persoanei de a avea acces la orice informație de interes prim poate fi îngrădit" CONSTITUȚIA ROMÂNIEI Lista medicilor de medicină generală PAG. 3 IPS Antonie se află internat la cardinln de Surse din cadrul Mitropoliei Ortodoxe Sibiu ne-au confirmat faptul că, de luni, ÎPS Antoni έlămădeala, mitropolitul Ardealului, Maramureșului și Crișanei, se află sub observație medicală la secția de cardiologie a Spitalului Județean. „Este o investigație de rutină pe probleme cardiace și diabet. De aceea vrem ca oamenii să ne intre la panică și să evităm un posibil pelerinaj ar obosi pacientul nostru“, a precizat unui reporter de-al nostru un medic din anturajul medicului curant al capului Bisericii Ortodoxe din Transilvania. Manuela GEABOG România va participa la un exercițiu militar istoric Primul exercițiu militar din cadrul Parteneriatului pentru Pace se va desfășura între 12—16 septembrie, în zona de exerciții militare lângă Poznan (Polonia). La acest exercițiu istoric vor participa aproximativ 600 de soldați, din 13 state membre NATO și semnatare ale tratatului. (După El al Ambasadei SUA la Buc., 26 august). Fapt divers Doi gardieni băuți și-au pierdut caschetele 1 Gardianul public Ovidiu Popovici va fi concediat în următoarele zile deoarece s-a prezentat la raport fără cascheta pe care și-o pierduse cu o zi înainte într-o mașină de ocazie la care a apelat pentru a-l duce acasă după ce băuse zdravăn cu colegul său de post. Deși și acesta își uitase cascheta în același autoturism, el va fi doar avertizat, deoarece se află la prima abatere. Cunoscut pentru desele sale aventuri bahice, fapt pentru care cu o lună înainte a fost retrogradat din funcția de șef de grupă, dl Ovidiu Popovici nu a mai beneficiat de aceeași indulgență. Radu ANDRONE