Rondul, martie 1998 (Anul 6, nr. 1453-1478)

1998-03-02 / nr. 1453

De astăzi, începe Postul Mare De astăzi, începe Postul Mare, până la marea Sărbătoare a învierii Domnului, care va fi la 19 aprilie.8 LUNI 2 martie 1998 ,12 pagini, Varianta în limba română pe INTERNET http://verena.roknet.ro/rondul di asul se bate pentru ROMGAZ Medieșenii se împotrivesc tendințelor de fărâmițare a ROMGAZ și de mutare a sediului central la București, exprimate în ultimile zile de reprezentanți ai Ministerului Industriilor. Mediașul va apăra, cu orice preț, ROMGAZ-ul. Regia va trebui restructurată de specialiștii naziști din Mediaș, în baza unei legi și nu a unei ordonanțe de urgență, păstrând sediul central în Mediaș. Acesta a fost mesajul transmis de consilierii medieșeni, prefectului de Sibiu, președintelui C.J.S. și parlamentarilor de Sibiu prezenți (din sală au lipsit doar parlamentarii țărăniști), sâmbătă, 28 februarie, la ședința extraordinară, care a avut ca unic punct înscris pe ordinea de zi, dezbaterea influențelor economico-sociale ale programului de restructurare și reorganizare a actualei regii a gazelor naturale. Punctul lor de vedere a fost confirmat de noul director general, ing. Mihai Zgâia, care printr-un comunicat oficial a precizat că “programul de restructurare va prevede rămânerea tuturor structurilor existente în Mediaș, mai mult, activitatea de exploatare și producție gaze urmând a fi dezvoltată. Programul de restructurare preconizat nu generează șomaj și nici reduceri de personal”. Radu ANDRONE "Rondul" si "DE TOATE PENTRU TOTI" ! Agenți publicitari Tel. 069/21.81.60. 5363 Í Accident la Bâlea Doi băieți, care ar fi împlinit, peste câteva luni, vârsta de 21 de ani au murit sâmbătă, 28 februarie, într-un accident produs în apropierea Cabanei Bâlea Cascadă. Mihai Dragomirescu și Carol Mavrig, din Sighișoara, au alunecat în momentul în care încercau să salveze o altă membră a grupului, ce atârna, prinsă cu mâinile de un jnepen, pe un versant abrupt, acoperit cu zăpadă înghețată, într-o zonă din apropierea cascadei, pe care cunoscătorii o ocolesc. Salvamontiștii ne-au povestit că cei doi s-au rostogolit pe o distanță de aproximativ 150 de metri, lovindu-se de stânci. Prietena celor doi, E.T., din Brașov - elevă a Colegiului de Geografia Turismului, din cadrul Liceului Brukenthal - a reușit să se salveze și să ajungă la Cabana Bâlea Cascadă. R.A. METEO Pentru luni și marți, vremea va fi în general închisă și se va răci. Vântul va sufla slab, la moderat, pe alocuri va ploua și va ninge slab, la munte. Temp. minime vor fi cuprinse între -3 și 2 ° C, iar maximele între 6 și 9 ° C. Pentru intervalul miercuri - duminică, vremea se va încălzi treptat, iar cerul va fi variabil. Vântul va sufla slab, până la moderat. Temp, minime se vor situa între 4 și 6'C, în prima noapte, apoi între 0 și 4”C. Temp: maxime vor oscila între 7 și 10'C, în prima zi, apoi 12 și 16 ° C. Dimineața, local, se va semnala ceață. Prognoza săptămânii . Cereți și suplimentul RONDUS Alunecări de teren Circulația feroviară pe ruta Sibiu - Vințu de Jos, a fost întreruptă la finalul săptămânii trecute, urmare a unor alunecări de teren produse între Săliște și Apold. Specialiștii afirmă că refacerea și consolidarea terasamentului ar putea dura chiar 20 de zile. Oficiali ai Regulatorului C.F.R. Sibiu ne-au declarat, ieri, că pentru navetiști au fost introduse garnituri feroviare care circulă doar între Sibiu - Săliște și Vințu de Jos - Miercurea Sibiului (unele chiar până la Apold). Un singur tren personal, care pleacă din gara Sibiu zilnic, la ora 13, face legătura, prin Copșa Mică, cu Vințu de Jos și cu Sebeș (Alba). Trenurile rapide și acceleratele circulă pe rută ocolitoare, prin Copșa Mică și Simeria. . R.A. Consilierii locali au adoptat, joi, 26 februarie; •Majorarea de la 200.000 la 400.000 lei a impozitului trimestrial, pe venitul realizat de persoanele care practică taximetria cu autoturisme personale; • Constituirea unei comisii consultative pentru refacerea monumentelor istorice din Sibiu. « • Spațiul situat pe str. Arhivelor, nr. 1, va avea destinație de anticariat, iun («t 1 ~ )