Rondul, aprilie 1998 (Anul 6, nr. 1479-1502)

1998-04-01 / nr. 1479

PENTRU , Un bărbat de 61 de ani, din satul Șomartin, și-a omorât, luni, 30 martie, vecina, pentru că nu era de acord cu locul de amplasare a gardului dintre cele două gospodării. Victima . Maria Binder (71 ani) - a fost lovită în cap cu un par și aruncată în fântâna gospodăriei, după o altercație izbucnită între cei doi, în jurul orei 19,00. Corpul neînsuflețit al acesteia a fost găsit, după câteva ore, de un alt vecin, în momentul în care dorea să bea apă din fântână. Pensionarul Silvestru Hanar a fost arestat preventiv, ieri, sub acuzația de omor deosebit de grav. RA. O BUCATA DE PAMANT Cât va dura al doilea guvern CDR-USD* se plătește .Poliția rutieră nu va sancționa, de la 1 aprilie, neplata acestei taxe Contravaloarea taxei "Băsescu", se poate plăti și în luna aprilie, fără majorări, la unitățile C.E.C. desemnate, din județ. Termenul limită, de 1 aprilie, fixat inițial, a fost abrogat. Ministerul Transporturilor nu a stabilit un nou termen. Ambsadorul Angliei a luat presa la întrebări Excelența sa Cristopher Crabbie, ambasadorul Angliei la București, a participat ieri, împreună cu Nicolae Nan, președintele Consiliului Județean Sibiu (în stânga) și cu prefectul interimar de Sibiu, Ioan Virgil Ispas, la o întâlnire cu presa. , Valoarea unui dividend net, pentru o acțiune COMPA SA Sibiu, a fost stabilită, în cadrul ședinței A.G.A., din aceste zile, la 25,7 lei. în aceste condiții, un acționar care deține, în prezent, un certificat cu 875 de acțiuni (pe un certificat sau un cupon), va primi dividende, pentru anul financiar 1997, în valoare totală de 22.500 lei. Potrivit declarației directorului economic, dl Ioan Miclea, distribuirea acestor dividende va avea loc, probabil, în luna august, la fel ca și anul trecut, la sediul societății. M.E Fotbal. Divizia A la TVR1, 14- Cu ocazia sărbătorilor de Paște, firma "CBD" S.R.L. oferă branșări gratuite, în blocuri, la rețeaua de televiziune prin cablu. La instalare, se achită abonamentul până în luna septembrie. Pentru încheierea de contracte, vă așteptăm, zilnic, la sediul firmei, din str. Dimitrie Anghel, nr. 11, între orele 9-17, sâmbăta 9-13, cu buletinul de identitate.