Rondul, mai 2004 (Anul 12, nr. 3300-3324)

2004-05-03 / nr. 3300

2 PÂINE CU UN LEU Ileana ILIE Sibienii au cumpărat, pe 1 Mai, pâine Panasim cu vechea monedă de un leu, “de pe vremea lui Ceaușescu” încă de la 1 primele ore ale dimineții, i clienții celor 150 de magazine participante la promoție și-au spart pușculițele și au dat năvala să cumpere pâine. 1 Mai muncitoresc Potrivit organizatorilor, clienții au fost atrași de ineditul campaniei de promovare și de nota ei nostalgică, pentru că, de multă vreme, pe străzile orașului nu s-au auzit acordurile celebrului “1 Mai 1 muncitoresc”. Campania a debutat joi, iar sâmbătă, numai în supermarketul Iris, din J Cisnădie, s-au vândut peste 60 de pâini și a fost nevoie de splimentarea stocului. Caravană Panalim Pe lângă clasicele mijloace de promovare, Panalim a organizat și o caravană. Spre surprinderea sibienilor, pâinea din mașina în care se auzea imnul muncitoresc a costat un leu. “Caravana a stârnit zâmbete și a fost răsplătită cu saluturi, primite de la toți cei cu care sa întâlnit, indiferent dacă aceștia aveau sau nu monede de un leu. Aceasta este prima campanie din politica de promovare gândită pentru acest an”, mărturisește Mircea Presecan, director executiv al fimei. 4.000 de pâini vândute La vestea că pot cumpăra pâine cu un leu, clienții magazinelor au așteptat și două ore, înainte să se deschidă magazinele al căror program începe doar la 10 dimineața. “Scopul campaniei a fost acela de a răsplăti fidelitatea clienților și de a oferi tuturor posibilitatea de a se convinge că Panasim este, cu adevărat, miezul din pâine”,adaugă Mircea Presecan. In magazinele participante la promoție, s-au vândut aproape 4000 de pâini. w mf H K] Local RONDUL DE SIBIU luni, 3 mai Slujbe pentru studenți Marian CRĂCIUN Studenții își vor putea găsi un loc de muncă, pe o perioadă determinată sau nedeterminată, cu timp parțial sau sezonier, într-o gamă diversificată de meserii și profesii. Acest lucru va fi posibil prin intermediul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Sibiu, care va organiza, în colaborare cu Facultatea de Inginerie, Casa de Cultură a Studenților și asociațiile studențești, Bursa locurilor de muncă pentru studenți. Evenimentul va avea loc vineri, la sediul Facultății de Inginerie, din strada Emil Cioran, după orele 9. “Bursa locurilor de muncă pentru studenți se dorește a fi o măsură de prevenire a șomajului în rândul tinerilor, prin identificarea de posibilități de angajare a studenților înainte de finalizarea studiilor. Locurile de muncă oferite sunt atât în domeniul în care se pregătesc studenții, cât și în alte activități”, spune șeful ANOFM, Ioan Cindrea. Până la această dată, au fost contactați 85 agenți economici, din care au confirmat participarea 11. Aceștia pun la dispoziția studenților un număr de 55 de locuri de muncă, în domeniul tehnic, economic, administrativ, în meserii de agent asigurări, inspector asigurări, contabil, operator introducere și validare date, lăcătuș, electrician, electronist și vânzător. Cartierul Neppendorf așteaptă un alt consiliu local Consilierul democrat Constantin Trihenea a retras, în ultimul moment, proiectul referitor la cartierul Neppendorf. . Florin TUDOSIE în ședința trecută, proiectul urma să fie supus aprobării consilierilor locali, pentru a treia oară consecutiv, dar șansele de reușită ar fi fost nule, înainte ca proiectul să fie discutat, cei patru consilieri PD au votat împotriva unor proiecte susținute de majoritatea PSD, precum atribuirea unui sediu Partidei Romilor Social- Democrate, concesionarea terenului necesar construirii sediului Inspectoratului în Construcții sau vânzarea terenului de sub sediul societății Concefa. Scenariul s-a repetat și în ședințele de lunile trecute. De fiecare dată când democrații au ridicat mâna împotriva inițiativelor PSD, proiectul candidatului PD la primărie a fost respins. Astfel, Trihenea a preferat să retragă proiectul, de teama unui nou eșec, în așteptarea unei alte configurații a Consiliului Local. www.ziarulrondul.ro ÎNCĂ O ȘANSĂ Sesiune specială pentru corigențe Elevii din clasele terminale, care n-au obținut note de trecere la unul sau mai multe obiecte, cu două zile la dispoziție pentru susținerea corigențelor. Ileana ILIE Ministerul Educației a stabilit, în 8 și 9 iulie, o sesiune specială de corigențe, pentru elevii din clasele a VIII-a și a XII-a. Cei care nu pot participa la această sesiune și o pierd și pe cea organizată între 16 și 18 august se pot înscrie la sesiunea generală de corigențe, programată între 1 și 8 septembrie. “Corigenții din clasele terminale de gimnaziu și liceu, care s-au prezentat la sesiunea din iulie, respectiv cea din august, și nu au promovat examenul de corigență, vor fi declarați repetenți și nu mai au dreptul să se înscrie pentru sesiunea din septembrie”, arată Constantin Catrina, inspector școlar general, în schimb, elevii din clasa a VIII-a, care și-au luat corigență, au posibilitatea să opteze pentru un loc la admiterea în școlile de arte și mediuri, în a doua etapă de admitere. Promovarea examenului de corigență le permite liceenilor înscrierea la examenul de Bac, sesiunea din august. In primul semestru al acestui an școlar, din cei 12.505 liceeni sibieni, înscriși la începutul anului școlar, 10.278 au reușit să obțină medii peste patru și au promovat. Cei mai “neastâmpărați” sunt elevii din gimnaziu, iar 169 dintre ei au fost pedepsiți din acest motiv. Elevii din clasa a VIII-a au tendința de a absenta tot mai mult și îi “bat” detașat pe cei din școlile profesionale. consultens ® Networking SRL • Sibiu: 550376, Sibiu Calea Cisnadiei 48 • tel. 0269 206 222 • fax 0269 424 554 info@Directnet.ro»http://www. Directnet.ro :: Internet :: VPN :: telefonie internaționala :: telefonie fixa (in curând si in Sibiu) Directnet Spre mai bine ce Astral Creat să evolueze X