Rondul, iunie 2005 (Anul 13, nr. 3578-3599)

2005-06-01 / nr. 3578

MIERCURI,LuÜTc 8003, ANWAllI, 16 PAGINI, 6.000 / 0.60 LEI de Sibiu SPORT i JOB-uri ] , EVENIMENT PAGINA 10 PAGINA 6 Prefectul Ion Anton a semnat, ieri, un ordin prin care vicepreședintele Consiliului Județean, Constantin Morar, este înlăturat din funcția pe care o deține, pe motiv de incompatibilitate. Anunțul oficial a fost făcut, spre surprinderea multora, de președintele CJ, Martin Bottesch. Imediat ce a aflat de această decizie, vicele de la U a răbufnit. El susține că s-a săturat de mizeriile Alianței D.A. și va ataca decizia in Sibiu s-au impus fără probleme,pe teren propriu, în ultima etapă, în fața formației Sport Club Mureșul Tg. Mureș, cu scorul 30-24 (13- 13), și au revenit, astfel, după o absență de doi ani, în Liga Națională. Cu toate acestea, conducerea clubului susține că "lotul actual este subțire și nu poate rezista fără întăriri". Sibienii dornici de un loc de muncă "afară" pot apela la Oficiul pentru Migrația Forței de Muncă (OMFM), care organizează, aproape lunar, preselecții pentru ocuparea locurilor de muncă vacante, în orice colț al lumii. Printre țările cu cele mai multe oferte sunt Spania, Ministerul Sănătății, prin Casa Națională de Asigurări de Sănătate, a fabricat un cadou special pentru data de 1 iunie, Ziua Copilului - gravidele, lăuzele și copiii vor trebui să-și ia adio de la medicamentele scumpe și eficiente. De azi, CNAS introduce, și pentru categoriile amintite, prețul de referință la medicamente gratuite. Adică va exista gratuitate doar la medicamentul cel mai ieftin și mai slab, din punct de vedere al acțiunii terapeutice. Decizia ministerului de resort îi obligă pe cei vizați să cheltuiască sute de mii de lei și chiar milioane pentru medicamente. Dacă vor avea de unde! Dacă nu, aceștia vor fi nevoiți să se întoarcă la metodele tradiționale ale împachetărilor cu spirt și ale aorăpeilor cu oțet. Că doar progresul medicinii nu-i de nasul muritorilor de rând. 1 |-------------------------1 Comisia Europeană ar putea trimite scrisori de avertisment României, în șapte domenii specifice, ca urmare a monitorizării angajamentelor luate în timpul negocierilor de aderare. Decizia nu va fi luată, însă, decât după consultări cu guvernele Uniunii Europene, cărora comisia le-a trimis în ultimele zile tabere instanță, pentru suspendarea executării ordinului și anulării acestuia Morar mai spune ca va solicita Guvernului demiterea prefectului Ariton pentru abuz, dar și pentru o presupusa situație de incompatibilitate în care se află și reprezentantul Executivului in teritoriu.