Sălăjeanul, aprilie 2012 (Anul 9, nr. 2038-2053)

2012-04-19 / nr. 2047

Sârâjeanul II ""7 Gulaș bograci din Bihor Ingrediente: 1-2 cepe , 3-4 morcovi, 1 ardei gras, 2 roșii, 6oog came (preferabil de vita), 4oo g cartofi, 1 ou, faina, piper, sare, 1 lingurița cu vin, Vegeta, 7 g chimion ,pătrunjel verde, puțin ulei. Mod de preparare: Se taie mărunt ceapa, ardeiul si roșiile si se călesc in ulei (daca avem un ceaun este si mai gustos) . Se adaoga carnea taiata cubulete , se călesc 3-4 minute împreuna ,dupa care se pun 4-5 1 apa .piper sare, si Vegeta ,se lașa sa fiarba pina cind carnea este fiarta mai mult de jumătate. Chimionul se pune intr-un tifon legat cu ata si se pune in mincare. * Se pun morcovii taiati feliute ** rotunde si cartofii taiati cubulete. Intre timp se fac găluște din ou si faina si cind toate sunt fierte se pun * galustele taiate cu lingurita, in compoziție. Lla sfirsit se adauga patrunl felui taiat mărunt. Cine dorește poate sa servească Gulașul ce ardei iute.* : POFTĂ BUNĂ! REȚETA PRACTIC Joi, 19 aprilie 2012 Semn de foc Culoare: Roșu Piatra: Diamant Planeta guvernatoare. Marte Relațiile cu persoana iubita sunt toane bune si avem ocna sa petrecem împreuna momente romantice, poate nu o excursie. Nu este exclus sa cumparam un obiect de valoare, necesar pentru cămin. 24 sep - 23 oct Semn de aer Culoare: Verde deschis Piatra: Marmura: Diamant Planeta guvernatoare: Venus Semn de apa Culoare: Auriu, Rosu inchis Piatra: Topaz, Opal Planeta guvernatoare: Marte . O femeie suna disperata la doctor: I - Die, doctor, pisica mea a baut circa 1300-400 mililitri de benzina si s-a invartit Ica nebuna prin toata casa si acum sta Ii linistita pe canapea. Ce credeti ca s-a Ii intamplat ? II Doctorul se gândește puțin si răspunde: II - Doamna, o fi ramas fara benzina... I Berbec Taur Gemeni Rac Fecioara Leu Dimineața s-ar putea sa Semn de pamant Semn de aer Culoare: Roz Culoare: Verde Piatra: Smarald Piatra: Agatul Planeta guvernatoare: Venus Planeta guvernatoare: Mercur Sunteti indispus pentru ca nu stati prea bine cu banii. Nu este momentul sa luati decizii importante. Vă recomandam sa evitati întâlnirile de afaceri sau cu prietenii. Nu sunteti in forma si riscati sa stricati relatiile. Restrati-va calmul si evitati discutiile in contradictoriu. 23 nov - 21 dec Semn de foc Culoare: Turcoaz Piatra Topaz Planeta guvernatoare: Jupiter Semn de apa Culoare: Argintiu Piatra Perla Planeta guvernatoare: Luna Dimineața sunteti marcat de confuzie. Nu este exclus ca relațiile pareneriale sa aiba de suferit din aceasta cauza. Daca vi se propune sa va asociați intr-o afacere sau sa începeți o colaborare, va sfătuim sa nu va grăbiri. Ar fi bine sa va consultati si cu partenerul de viata. 22 dec - 20 ian Semn de pamant Culoare: Roșu inchis Piatra Chihlimblor. Onix Planeta guvernatoare: Saturn Confuzia si sensibilitatea exagerata din prima parte a zilei va pot afecta relațiile cu prietenii, mai ales ca sunt scrise sa nu ii înțelegeți corect. Va recomandam sa amanati deciziile importante, cu implicatii serioase in activitatea profesionala sau in afaceri. 21 ian -19 feb Semn de aer Culoare. Albaștrii Piatra: Ametist Planeta guvernatoare, Uranus S-ar putea sa fiui irascibil, pentru ca nu reusiti sa terminăm la timp o lucrare împortanta. Ar fi bine sa nu va mai chinuiți astazi, pentru ca va lipsește simțul practic. Se pare ca oboseala acumulata va afecteaza capacitatea de concentrare. 20 feb - 20 mai Semn de apa Culoare: Verde Piatra: Jad Planeta guvernatoare: Neptun Semn de foc Culoare: Oranj Piatra: Rubin Semn de pamant Culoare: Albastru, Bej Piatra, Safirul Planeta guvernatoare: Soarele Planeta guvernatoare: Mercur Balanța si Varsatorii Capricorn