Sălăjeanul, aprilie 2012 (Anul 9, nr. 2038-2053)

2012-04-24 / nr. 2050

Marți, 24 aprilie 2012 DO. O' SPORT MonelȘABOU Federația Europeană de Handbal și-a dat acordul ca manșa retur din cadrul finalei Cupei EHF, dintre Handbal Club Zalău și Lada Toglilati, să se desfășoare în Sala Sporturilor „Toni Alexe” din Oradea, sâmbătă, 12 mai, de la ora 17:00. Manșa tur va avea loc peste 12 zile, în Rusia, mai exact sâmbătă, 5 mai, de la ora locală 17:00. Duelul de la Toglijati va fi arbitrat de o brigadă de arbitri din Muntenegru, format din Ivan Pavicevic și Milos Raznatovic, iar delegat și observator din partea Federației Europene de Handbal va fi prezentă la joc slovaca Janka Stasova. Potrivit managerului echipei zălăuane, profesorul Gheorghe Tadici, manșa retur a finalei cu Lada Toglilati a stârnit un interes enorm în nord-vestul Transilvaniei, pe adresa clubului sosind solicitări de bilete nu numai din județ, ci și din Marghita, Negrești Oaș, Baia Mare, Oradea etc. Confruntarea pentru stabilirea echipei câștigătoare a Cupei EHF va fi arbitrată de Shlomo Cohen și Yoram Peretz din Israel, iar spre deosebire de manșa tur, la meciul de la Oradea vor fi prezenți doi oficiali din partea Federației Europene de Handbal: Jerzy Ehasz din Polonia și László Sinka din Ungaria. Pentru a veni în sprijinul suporterilor care sunt nevoiți să parcurgă drumul la Oradea, chiar dacă este vorba de o finală de cupă europeană, prețul unui bilet va fi de numai 10 lei la tribuna a II-a și peluză, respectiv de 15 lei în zona vip. E oficial. Returul cu Lada Toglilati se joacă la Oradea pot face la mai răndi de telef(ni 0741.138911- persoană de contact GHEORGHE SANA. Salajeanul 5 FC Zalău întâlnește lanterna roșie Liga a III-a, seria a 6-a la fotbal programează azi, la ora 17.00, jocurile etapei cu numărul 23. în cadrul acestei runde, echipa Fotbal Club Zalău, pregătită de Marius Pașca și Cristian Oros, va evolua în deplasare, în compania ultimei clasate, Gloria II Bistrița. Cu trei victorii în cont după disputarea ultimelor trei etape, FC Zalău este la un punct distanță de intrarea în obiectiv, locurile 1-7, și nu concepe altă variantă în partida de azi decât cea a victoriei. „Ne-am făcut calcule și noi. Avem acum un parcurs mai ușor, dar important este să luăm fiecare meci în parte. Am început cu Dejul. Ne-am adjudecat cele 3 puncte și acum mergem la Bistrița să obținem maximum de puncte. Pe noi nu ne mulțumește egalul. Suntem o echipă care joacă pe atac, iar asta o dovedește și numărul de goluri înscrise până acum” - a afirmat Gigi Gorga, autorul unicului gol din partida disputată vinerea trecută în fața echipei CS Unirea Dej. Dornic de victorie este și antrenorul Marius Pașca, ce își face griji în privința stării fizice a jucătorilor. „Chiar dacă vor fi unele schimbări în lotul echipei noastre pentru jocul de la Bistrița față de cel cu Unirea Dej, asta și din cauza faptului că 2 sau 3 jucători au primit cel de-al IV-lea cartonaș galben, sper ca băieții să fie apți din punct de vedere fizic marți, la ora jocului, și să avem aceeași atitudine pe care am avut-o în partida de vineri, 20 aprilie” - a declarat Marius Pașca. Etapa a XXIII-a mai programează azi următoarele partide: Sănătatea Cluj - Universitatea II Cluj; CS Zlatna - SESO Câmpia Turzii; FCM Avântul Reghin - FCM II Târgu Mureș; Gloria II Bistrița - FC Zalău; FC Unirea Dej - CS Voința Livezile; Unirea Ungheni - Olimpia Satu Mare; CFR II Cluj - Unirea Florești; Corona Brașov - Unirea Tărlungeni. (M.S.) > PUBLICITATE ROMÂNIA JUDEȚUL SĂLAJ CONSILIUL JUDEȚEAN . r 4SM5t, MS» Fata 1 Bsffioibrt« 1918,*.17.TtW«.*4<)2M«2 035/»40260 Í14 IM,far.*40 260 66) W7,mhAoffiafefcrâ, wkmrwtjsi.r7 Consiliul Județean Sălaj cu sediul în Zalău, P-la 1 Decembrie 1918, nr.12, județul Sălaj, organizează licitație cu strigare pentru vânzarea spațiilor din imobilul situat în municipiul Zalău, Str. Păcii, nr.10. 1. Dosarul de prezentare pentru fiecare spațiu din imobilul menționat mai sus, care face obiectul vânzării se poate cumpăra de la sediul proprietarului: Consiliul Județean Sălaj, oe la 1 Decembrie 1918, nr.12, județul Sălaj- Serviciul Administrarea Patrimoniului Public și Privat al Județului la prețul de 10 lei. 2. Locul, data și ora începerii licitației - Consiliului Județean Sălaj, etaj 1 - Sala de ședințe, în data de 10.05.2012, ora 13 . 3. Persoana desemnată pentru relații suplimentare - Pop Mircea, tel.0260-614128, int.232. 4. Documentele necesare pentru participarea la licitație: A. Pentru persoane juridice: a .copii de pe certificatul de înmatriculare eliberat de oficiul registrului comerțului, de pe actul constitutiv, inclusiv de pe toate actele adiționale relevante și de pe certificatul de înregistrare fiscală; b) o scrisoare de bonitate financiară, eliberată de o bancă comercială română; c) .dovada privind achitarea tuturor obligațiilor fiscale către bugetul local și bugetul de stat; d) .declarație pe propria răspundere, din care să rezulte că nu este beneficiarul unui alt contract de cumpărare, în condițiile Ordonanței de Urgență, nr.68/2008; e) .declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al persoanei juridice, din care să rezulte că acesta nu se află în litigii, reorganizare financiară sau faliment; f) .împuternicire de la asociați pentru reprezentantul legal al persoanei juridice; B. Pentru furnizorii de servicii medicale persoane fizice : a) . copie după actul de identitate ; b)copie de pe autorizația de funcționare eliberată de autoritatea competentă sau de pe actul legal de constituire, după caz, din care rezultă că are obiect unic de activitate furnizarea de servicii medicale; c) •dovadă privind achitarea tuturor obligațiilor fiscale către bugetul local și bugetul de stat; d) .declarație pe propria răspundere, din care să rezulte că nu este beneficiarul unui alt contract de cumpărare prin condițiile Ordonanței de Urgență, nr. 68/2008; 5.Garanția de participare la licitație: 1000 lei pentru fiecare cabinet re sunt: 6.Taxa de participare la licitație: 100 lei pentru fiecare cabinet Pentru participarea la licitație este obligatorie cumpărarea dosarului de prezentare. Documentele pe baza cărora se eliberează dosarul de prezenta• solicitare scrisă • copie act de identitate (pentru persoane fizice) • împuternicire din partea societății comerciale ofertante (pentru persoane juridice) Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune până în data de 09.05.2012, ora 14 ° °, documente necesare pentru participarea la licitație, garanția de participare la licitație și taxa de participare la licitație. PREȘEDINTE, Tiberiu Marc