Sălăjeanul, aprilie-iunie 2013 (Anul 10, nr. 2278-2336)

2013-06-17 / nr. 2328

Luni, 17 iunie 2013 INVATANANT Salajeanul 3 Festivitate de absolvire la Școala „Mihai Eminescu” Opt clase de absolvenți ai Școlii „Mihai Eminescu" din Zalău și-au luat, vineri, rămas bun de la dascălii care i-au pregătit in ultimii opt ani și de la colegii mai mici Olimpia MAN Moment special vineri la Școala Gimnazială „Mihai Eminescu" din Zalău, unde cele opt clase de absolvenți ai promoției 2013 au încheiat, în mod festiv, cursurile. 11 dintre absolvenți au încheiat toți cei patru ani de gimnaziu cu media 10, fiind aleși astfel șefi de promoție. Este vorba despre Roxana Cristea, Georgiana Cucuian, Ramona Morar și Alexandra Petrea din clasa a VIII-a B, Elekes Lukacs, din a VIII-a D, Alice Fanca și Angel Man, din clasa a VIII-a E, Anamaria Chiș, Victor Labo și Mara Buzici, din clasa a VIII-a G, și Kiss Emese, din a VIII-a H. Cei 11 au transmis, în termeni plini de umor, mesaje de mulțumire profesorilor care, după cum spunea unul dintre ei, i-a adus „din Groapa Marianelor, până pe Vârful Omu, cu perspective de a atinge, în viitor, culmile Everestului". Absolvenții au fost felicitați de primarul Radu Căpîlnașiu și de inspectorul școlar Marcel Lucaciu, în timp ce directorul școlii, profesoara Mariana Meleg, a ales să își ia rămas bun de la elevii săi într-un mod original, dar și specific disciplinei pe care o predă - chimia. a format din simboluri ale elementelor chimice, prezentate pe foi A4 de elevi, cuvântul SUCCES. Emoțiile absolvirii la Școala „Simion Bărnuțiu” 99 . Pentru cele trei clase de absolvenți de la Școala Gimnazială „Simion Bărnuțiu”, clopoțelul a sunat vineri ultima dată în instituția în care și-au petrecut mare parte din ultimii opt ani. Trei clase de elevi au încheiat vineri cursurile la Școala Gimnazială „Simion Bărnuțiu” și se pregătesc, de acum, pentru viața de liceu. Alături de ei au fost, din partea oficialităților locale, subprefectul Lucian Băican, vicepreședintele Consiliului Județean, Valer Crișan, viceprimarul Fazakas Nicolae și inspectorul școlar Marcel Lucaciu, toți felicitându-i pe absolvenți și dându-le și câteva sfaturi pentru a trece mai ușor peste încercările care îi așteaptă. De felicitări suplimentare au avut parte cei cinci șefi de promoție ai școlii, care au avut în clasele V - VIII numai medii de 10: Oana Barbur, Tudor Cornea, Ioana Nechita și Andrada Vid, din clasa a VIII-a C. și Bogdan Eszter, din clasa a VIII-a B. (O.M.) Zi de sărbătoare la Școala „Corneliu Coposu” Elevii claselor a opta de la Școala „Corneliu Coposu” au simțit pentru ultima dată emoțiile sunetului de clopoțel, în ultima zi de școală petrecută în calitate de elevi ai acestei școli. Multe emoții și multe regrete se puteau citi vineri pe fețele elevilor, care, cu melancolie, priveau în urmă la cei opt ani petrecuți în această școală, mai întâi sub tutela domnilor învățători, iar mai apoi sub atenta îndrumare a profesorilor. La ceas de mare sărbătoare pentru tinerii absolvenți, au fost alături de ei părinții, prietenii și cunoștințele care au venit să-i felicite. Vădit afectat de emoții, directorul instituției, Marcel Petrean, și-a exprimat mulțumirea pe care o are, văzând încununarea muncii profesorilor școlii în performanțele elevilor, în cele trei clase care au terminat stadiul gimnazial în acest an au fost înscriși 84 de elevi, dintre aceștia mulți remarcându-se cu rezultate deosebite la olimpiadele și concursurile școlare. Elevele care au reușit să termine toți cei patru ani de școală cu media zece, Baiduc Andreea Larisa, Cupșa Georgiana Ștefania și Riza Andrada Adela au fost felicitate pentru performanța lor și au fost răsplătite de Fundația „Corneliu Coposu” cu suma de 200 de lei. La festivitate au fost prezenți reprezentanți ai Inspectoratului Școlar și ai Primăriei, care au adresat un mesaj de încurajare absolvenților din partea instituțiilor pe care le reprezintă. C. POP