Sălăjeanul, ianuarie-martie 2019 (Anul 16, nr. 3486-3540)

2019-01-16 / nr. 3492

Agenți de plasare a forței de muncă in străinătate, amendați Patru agenți de plasare a forței de muncă în străinătate au fost verificați la finele anului trecut și amendați cu suma de 10.000 lei pentru nerespectarea prevederilor legale privind medierea între cei care vor să ocupe un loc de muncă în străinătate și angajatori. Indicii ROBOR la trei, nouă și 12 luni scad Indicele ROBOR la trei luni, în funcție de care se calculează costul creditelor de consum în lei cu dobândă variabilă, a scăzut marți la 2,89 la sută, de la 2,92 la sută luni, arată datele afișate de Banca Națională a României... S-a dublat numărul virozelor în Sălaj în a doua săptămână din ianuarie, la nivelul județului Sălaj s-a înregistrat o dublare a numărului cazurilor de viroze față de prima săptămână din 2019, înregistrăndu-se aproape 2.000 de cazuri noi. O creștere semnificativă s-a înregistrat și în cazul pneumoniilor, peste 250 de noi cazuri într-o singură săptămână, ceea ce arată o creștere cu 30 la sută a numărului de îmbolnăviri față de prima săptămână a lunii ianuarie. 30 de cazuri de rujeolă au fost confirmate în Sălaj, aproape jumătate dintre acestea manifestându-se la copii cu vârste cuprinse între unu și patru ani. Boala se manifestă prin febră și erupție a unor pete roșii pe piele și se recomandă tratament medicamentos și consult specializat. ^^aim^remform^unp^ja^ 31 de accidente de circulație cu părăsirea locului faptei în anul 2018, pe raza județului Sălaj s-au înregistrat 31 de accidente de circulație în care autorii au părăsit locul faptei fără încuviințarea Poliției sau a procurorului, aceștia fiind identificați ulterior. Dintre acestea, 12 accidente de circulație au fost grave, soldate cu un mort, 11 răniți grav și trei răniți ușor, și 19 accidente ușoare, soldate cu 20 de răniți. ► [UNK] pagina 8