Sălăjeanul, ianuarie-martie 2019 (Anul 16, nr. 3486-3540)

2019-01-15 / nr. 3491

Atelier de cusături tradiționale românești Sălăjenii care vor să învețe ceva nou se pot înscrie în aceste zile la atelierul de cusături tradiționale românești pentru începători unde vor avea ocazia să învețe de la niște localnici iscusiți tainele cusutului. începând de vineri, 11 ianuarie, Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Sălaj realizează activități și controale privind respectarea condițiilor de bunăstare a animalelor cazate la nivelul obiectivelor în care se desfășoară creșterea animalelor, transportul de animale vii, adăposturi de câini fără stăpân, gestionate de unitățile administrative-teritoriale... Muzeul Holocaustului din Transilvania de Nord lansează oficial platforma online Eternal Echoes. Evenimentul va avea loc duminică, 27 ianuarie, la Muzeul Holocaustului - fosta sinagogă din Șimleu Silvaniei, începând cu ora 13.00. T Incendiu la Ulciug Un incendiu de proporții a avut loc în noaptea de duminică spre luni la o casă din localitatea Ulciug, lângă Cehu Silvaniei. A fost o intervenție dificilă, îngreunată de drumul de acces problematic și de vântul puternic care a extins flăcările. Imobiliare a anului 2017, potrivit datelor de la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară. ► [UNK] Mai multe informații în pagina 4 Fapte antisociale în Sălaj în ultima săptămână jandarmii sălăjeni au fost solicitați să intervină la o serie de incidente, de la furturi, până la fapte de violență sau cetățeni mușcați de câini.