Sălăjeanul, aprilie-iunie 2019 (Anul 16, nr. 3541-3584)

2019-05-23 / nr. 3571

Editat de SC MEDIADIFF PRODUCT SRL Fondat în 2004 ălăjeanul 8 pagini • 2 lei CJ Joi 23 mai 2019 I Nr. 3571 www.salajeanul.ro Un milion de lei pentru proiecte editoriale Administrația Fondului Cultural Național a lansat marți, 21 mai, apelul de proiecte editoriale. Bugetul acestei sesiuni, alocat prin subvenție de la Ministerul Culturii și Identității Naționale, este de un milion de lei și acoperă trei secțiuni editoriale: Carte (inclusiv ediții critice), Reviste și publicații culturale și Ediții de poezie. Elevă din Valcău de Jos, locul I la Olimpiada Satelor Alegeri Peste 197.000 de sălăjeni sunt așteptați la urne la alegerile din 26 mai, a anunțat miercuri, 22 mai, în cadrul unei conferințe de presă, prefectul Florin Florian. Potrivit spuselor sale, în județ au fost organizate 312 secții de votare și au fost tipărite 650.760 buletine de vot, un tip pentru alegerile europarlamentare și două tipuri pentru Referendum. i [UNK] [UNK] Mai multe informații în pagina 4 Cea de-a cincea ediție a proiectului educațional de caritate și voluntariat „Petalen vânt”, coordonat la nivel interjudețean de o echipă de profesori valoroși de la Colegiul Tehnic „Alesandru Papiu Marian” Zalău, a ajuns la momentul bilanțului. Acesta va fi marcat sâmbătă, 25 mai, de la ora 10.00, pe terenul de sport al unității de învățământ, prin deja tradiționalul Festival-Concurs Național „Petalen vânt”, la care sunt așteptați nu doar elevii și profesorii implicați, ci și părinții și membrii comunității locale. ;j» »» pagina 5 Prin programul de ucenicie la locul de muncă se urmărește obținerea unei calificări pentru persoanele cu vârsta de peste 16 ani care doresc să se concentreze pe învățare pornind de la situații profesionale reale, concrete, cerute de practicarea unei ocupații direct la locul de muncă, în egală măsură, pot participa la aceste programe și adulții persoane aflate în căutarea unui loc de muncă ce doresc reorientare profesională.