Sălajul European, iulie-septembrie 2009 (Anul 3, nr. 123-188)

2009-08-13 / nr. 154

Sălajul European SPORT FOTBAL Dragomir: L-am convins pe Pițurcă să se ducă la Craiova Președintele LPF, Dumitru Dragomir, a declarat că el l-a convins pe Victor Pițurcă să preia conducerea tehnică a formației Universitatea Craiova, însă nu știe dacă fostul selecționer vrea acest lucru. "Eu l-am convins pe Pițurcă să se ducă la Craiova, dar să vedem dacă vrea. Eu zic că da", a declarat Dragomir, miercuri, la Budapesta, unde a fost prezent pentru meciul amical Ungaria - România. TENIS Sorana Cârstea s-a calificat în turul doi la Cincinnati Jucătoarea de tenis Sorana Cârstea s-a calificat în turul doi al turneului WTA de la Cincinnati (Ohio), dotat cu premii în valoare totală de două milioane de dolari, informează site-ul oficial al competiției. Sorana Cârstea a trecut în prima rundă de americanca Meghann Shaughnessy, beneficiara unui wild-card, cu scorul de 7-5, 7-5. în runda următoare, Sorana va întâlni învingătoarea din meciul dintre germanca Anna- Lena Groenefeld și franțuzoiaca Virgine Razzano. Pentru calificarea în turul doi, Sorana Cârstea va primi un cec în valoare de 10.275 de dolari și 60 de puncte WTA. JOI -13 august 2009 • pagina 6 FOTBAL Dan Petrescu: "Tănase va reuși și cu un picior mai scurt" Fostul fotbalist român, Dan Petrescu, are un picior mai scurt cu 3 centimetri față de celălalt, în aceeași situație se află și noul component al echipei Steaua București, Cristi Tănase, în jurul căruia s-a creat o levatură incredibilă, din acest motiv. "Bursucul" îi transmite lui Tănase că nu are motive de îngrijorare. "Și ce-i cu asta?! Nu am făcut performanță?! Nu este o diferență atât de mare ca să poată avea influențe negative asupra carierei. Cum am reușit eu, cred că va reuși și Cristi. Cei din Ghencea nu se vor crampona de acest mic detaliu. Tănase este un fotbalist de națională și va face performanță în mod sigur, trebuie să aibă psihicul puternic, să treacă peste aceste mici șicane", a spus Petrescu. Jucătorul pentru care Steaua a plătit 1,8 milioane de euro spune că știa de această "defecțiune", dar nu crede că îi va afecta în vreun fel evoluțiile. TENIS Hănescu s-a calificat în turul doi la Montreal Tenismanul român Hănescu Victor s-a calificat în turul doi al turneului Masters de la Montreal, dotat cu premii în valoare totală de trei milioane de dolari, după ce l-a învins pe austriacul Jurgen Melzer, cu scorul de 6-4, 6-3. Pentru această performanță, Hănescu va primi 16.250 de dolari și 45 de puncte ATP. în turul al doilea, românul va evolua împotriva învingătorului dintre germanul Philipp Kohlschreiber și cehul Tomas Berdych. Maradona i-a înfuriat pe jurnaliștii ruși Selecționerul echipei naționale Argentinei,a Diego Armando Maradona, nu s-a prezentat, marți, la conferința de presă înaintea meciului amical cu Rusia, stârnind astfel furia jurnaliștilor ruși care l-au așteptat mai mult de o oră și jumătate, a anunțat cotidianul Gazzetta dello Sport. Purtătorul de cuvânt al federației argentiniene a declarat că Maradona nu a fost informat de respectiva conferință de presă, dar un reprezentant al forului de la Moscova a precizat că delegația sud-americană a fost anunțată de două ori de activitatea cu presa. e-mail, salarul european@yahoo.com