Saptamina, 1989 (Anul 19, nr. 2-50)

1989-01-13 / nr. 2

PROLETARI DIM TOATE TARILE. DNITI-VA 1 întreaga dumneavoastră activitate, îmbinînd in mod armonios vocația muncii de creație științifică a savantului-cetățean cu patosul luptei revoluționare a eminentului militant comunist, constituie pentru noi toți un luminos exemplu de slujire cu nemărginit devotament a cauzei partidului, a înfloririi și propășirii națiunii noastre socialiste, ne însuflețește tot mai puternic în activitatea pe care o desfășurăm pentru înfăptuirea neabătută a hotărîrilor Congresului al XIII-lea și Conferinței Naționale ale partidului, a mobilizatoarelor îndemnuri adresate de marele nostru conducător, tovarășul Nicolae Ceaușescu, în magistrala " Sub semnul recunoștinței profunde a întregii națiuni, pentru îndelungata activitate revoluționară, pentru contribuția inestimabilă la progresul multilateral al patriei, la cauza socialismului și păcii, tovarășa academician doctor inginer Elena Ceaușescu, membru al Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R., prim viceprim-ministru al guvernului, președintele Consiliului Național al Științei și Invățământului, a fost bătorită, cu prilejul aniversării zilei săide naștere și a îndelungatei sale activități revoluționare, împreună cu tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, la solemnitate au participat membri și membri supleanți ai Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R., secretari ai Comitetului Central al partidului, membri ai Consiliului de Stat și ai guvernului, conducători ai organizațiilor Expunere prezentată la ședința comună a Plenarei Comitetului Central al Partidului Comunist Român, a organismelor democratice și organizațiilor de masă și obștești, în această zi de scumpă sărbătoare pentru țară și popor, animați de cele mai înălțătoare gînduri, dorim să vă exprimăm, mult stimată tovarășă Elena Ceaușescu, sentimentele noastre de aleasă stimă și prețuire și să vă adresăm, din adîncul inimilor, urarea fierbinte de viață îndelungată și fericită, plină de mari realizări și satisfacții, multă sănătate și putere de muncă pentru a contribui pe mai departe, împreună cu încercatul revoluționar și genialul conducător de masă și obștești, ai unor instituții centrale. In cadrul festivității, ce a avut loc la Palatul Consiliului de Stat, s-a dat citire Scrisorii adresate tovarășei Elena Ceaușescu de către Comitetul Politic Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român. In semn de profund omagiu și aleasă prețuire, a activității îndelungate desfășurate in mișcarea muncitorească, revoluționară, pentru eliberare socială și națională, pentru contribuția remarcabilă adusă la elaborarea și Înfăptuirea politicii interne și externe a partidului și statului, la fundamentarea și aplicarea planurilor și programelor de dezvoltare economică și socială a patriei, la întărirea independenței și suveranității țării, la creșterea prestigiului României în lume , pentru activitatea deosebită, multilaterală, consacrată creșterii aportului cercetârii științifice, Invățămintului și culturii la realizarea marilor obiective ale construcției socialiste, tovarășei al partidului și statului, tovarășul Nicolae Ceaușescu, la înaintarea patriei noastre, independente, libere și demne, pe calea făuririi societății socialiste multilateral dezvoltate, a înfăptuirii visului de aur al întregii națiuni — comunismul. Cu cele mai profunde sentimente de gratitudine și afecțiune tovărășească, vă adresăm, cu toată căldura inimilor noastre, dumneavoastră și iubitului nostru conducător, tradiționala urare : „LA MULȚI ANI !“ (Din Scrisoarea Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R. adresată tovarășei ELENA CEAUȘESCU) Elena Ceaușescu i-a fost conferit Titlul de Onoare Suprem „Erou al Republicii Socialiste România“, prin Hotărîrea-Decret a Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R. și a Consiliului de Stat. Trei prezenți au adresat tovarășei Elena Ceaușescu cele mai calde felicitări și urări de ani mulți și rodnici de viață, de noi și tot mai însemnate succese în funcțiile de înaltă răspundere încredințate de partid și popor, de multă sănătate și putere de muncă pentru a contribui pe mai departe, împreună cu conducătorul iubit stimat al partidului și statului, tovaodrășul Nicolae Ceaușescu, la ridicarea patriei noastre pe culmi tot mai luminoase de progres și civilizație, la înfăptuirea Programului de edificare a societății socialiste multilateral dezvoltate și înaintarea României spre comunism. Mulțumind pentru aprecierile, sentimentele și urările exprimate, pentru Înaltul titlu acordat, a luat cuvântul tovarășa Elena Ceaușescu, membru al Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R., prim viceprim-ministru al guvernului, președintele Consiliului Național al Științei și Invățământului. „Asigur — a spus tovarășa Elena Ceaușescu — conducerea de partid și de stat, întregul partid și popor că voi face totul pentru a contribui la Înfăptuirea mărețelor obiective ale acestui an, ale întregului cincinal, a perspectivelor minunate pînă în anii 2000, contribuind astfel la ridicarea României pe noi culmi de progres și civilizație, la înfăptuirea Programului partidului de făurire a societății socialiste multilateral dezvoltate și de crearea condițiilor pentru înaintarea fermă spre visul de aur al omenirii — spre comunism !“ Tovarășa Elena Ceaușescu, membru al Comitetului Politic Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, prim viceprim-ministru al guvernului Republicii Socialiste România, președintele Consiliului Național al Științei și Invățământului, a primit, la C.C. al P.C.R., delegații ale Comitetului Național pentru Știință și Tehnologie, Consiliului Culturii și Educației Socialiste, Ministerului Educației și Invațămintului, Consiliului Central al Uniunii Generale a Sindicatelor, Consiliului Național al Femeilor, Comitetului Central al Consiliului Uniunii Tineretului Comunist, Uniunii Asociațiilor Studenților Comuniști, Consiliului Național al Organizației Pionierilor și Comitetului municipal București al P.C.R. I-au fost lumînate tovarășei Elena Ceaușescu mesaje de felicitare și trimise telegrame de comitetele județene, municipale, orășenești și comunale de partid cu prilejul aniversării zilei de naștere și a Îndelungatei sale activități revoluționare și i-au fost adresate, cu deosebită stimă, cu înaltă considerație, cele mai calde urări de sănătate și fericire, de noi și tot mai mari succese și împliniri în vasta activitate pe care o desfășoară, alături de secretarul general al partidului, președintele Republicii, tovarășul Nicolae Ceaușescu, spre binele și prosperitatea patriei, pentru realizarea neabătută a luminosului Program de edificare a societății socialiste multilateral dezvoltate și înaintarea României spre comunism. Mulțumind pentru mesaje, pentru felicitări și urări, tovarășa Elena Ceaușescu a transmis, la rândul său, delegațiilor prezente, tuturor celor în numele cărora i-au fost adresate felicitări mult succes la îndeplinirea sarcinilor ce le revin și a exprimat convingerea că vor acționa, cu abnegație și dăruire, pentru înfăptuirea planurilor și programelor de dezvoltare multilaterală a patriei, de Înălțare a României pe noi trepte de progres și civilizație. Tovarășa Elena Ceaușescu a adresat oamenilor de știință îndemnul de a acționa cu hotărire pentru aplicarea largă in practică, in toate domeniile de activitate a cuceririlor progresului tehnicoștiințific, a subliniat cerința de a se asigura perfecționarea continuă a activității din domeniul culturii și educației socialiste in direcția îmbogățirii orizontului de cunoștințe politice, tehnice și culturale al tuturor cetățenilor țării, a relevat marile răspunderi ce revin școlii românești — puternic factor de progres și civilizație — în formarea cadrelor de nădejde necesare economiei naționale. Membrii delegațiilor au mulțumit în deosebită considerație tovarășei Ceaușescu pentru caldele aprecieri Elen» mobilizatoarele îndemnuri care vor conststitui pentru colectivele de muncă un imbold de a acționa fără preget pentru a intîmpina cu noi și semnificative succese Congresul » XIV-lea al Partidului Comunist Român și cea de-a 45-a aniversare a revoluției de eliberare socială și națională, antifascistă și antiimperialistă. „sâptâmîna" VIBRANT ȘI ALTS OMAGIU¹