Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2010 (Anul 4, nr. 231-256)

2010-07-07 / nr. 231

Marchează informația! Sportul Sălăjean Miercuri, 7 iulie 2010 HANDBAL - VOLEI[Pagina Așa cum ne așteptam, campania de achiziții din această vară nu a fost una bogată, deși Zalaul va intra și în locul cupelor europene, după o pauză de patru sezoane. După îndelungi căutări, Gheorghe Tadici s-a orientat asupra unor jucătoare tinere, fără nume, dar dornice de afirmare. Din păcate, niciuna nu este din Zalău, majoritatea (trei la număr) fiind din Baia Mare, la fel cum s-a întâmplat și în vara trecută, când la poalele Meseșului au sosit Roxana Rob și Andrada Trif. Este vorba despre Cristina Sanda, Simina Vezentan și Adriana Tămaș, toate în vârstă de 19 ani, care se află la final de juniorat cu CS Extrem Baia Mare, după ce tocmai au cucerit medaliile de bronz la Campionatul Național de junioare I. "Toate au semnat contracte pe cinci sezoane cu HC Zalău și sper să confirme încrederea acordată", a menționat managerul Gheorghe Tadici. Al patrulea transfer al Zalăului este Ecaterina Ioana Niță, o jucătoare în vârstă de 23 de ani, care a evoluat ultima dată la Rapid CFR București. "Cu ele vom defila in sezonul ce urmează", a anunțat Tadici. Formația condusă de Gheorghe Tadici va începe ultima pregătirile în vederea noului sezon. Sâmbătă după-amiază, la ora 18.00, are loc reunirea lotului. Vor urma rapid și normele de control, pentru că duminică se pleacă în cantonamentul de la mare. "Deja de luni intrăm într-un program normal de pregătire, cu două antrenamente zilnice", a anunțat Gheorghe Tadici. Dacă sub comanda lui Gheorghe Tadici se vor afla cele patru nume noi, din lot vor lipsi Roxana Bob și Adina Mureșan, ambele plecate cu lotul național de junioare la un turneu în Suedia. De altfel, "tricolorele" mici se vor alătura colegelor de echipă doar în jurul datei de 25 august, deoarece, după revenirea din Suedia, vor pleca într-un stagiu de pregătire centralizată, tot la mare, dar cu lotul național. ■ Călin ONNCAS Patru transferuri pentru cupele europene IBB BHM •^ÎW WSBl Mnf-, BHtttnysttgjnu ațhjga^j-^-. IIHBWW HfflWff i iîii'TilîîBr\LjT^WIIIFj.^'i5nr^ mmmmm - iff-MȚjț-.. TK^ÍIÍiTnPririfi n^nr" fi 11 ^ -1 HC Zalău și-a definitivat lotul cu care va aborda sezonul următor, iar noutățile sunt jucătoare tinere, fără nume HC Zqigu, cea mai "întârziata" echipă din Liga Națională Adriana Holhoș a revenit din SUA Golgetera Zalăului a revenit în țară, după o vacanță prelungită în Statele Unite ale Americii, acolo unde s-au stabilit o soră și fratele ei. Cum ea nu a luat parte la precedentele ședințele de pregătire și nici nu a efectuat vizitele medicale, va intra în program de joi, când va efectua vizitele medicale, alături de cele trei junioare venite de la Baia Mare. "Până atunci, ea are timp să se reacomodeze cu fusul orar. Am înțeles că și în SUA s-a pregătit undeva la altitudine. M-aș bucura mult să o văd la antrenamente și în plutonul fruntaș, nu numai spre coadă", a menționat Gheorghe Tadici. Raluca Ivan, refuzată la Zalău Originară din Moldova, Raluca Ivan sa consacrat la Zalău, unde și-a făcut junioratul. Sub îndrumarea lui Gheorghe Tadici a făcut pasul la loturile naționale de junioare, apoi tineret și senioare. în 2005, ea a devenit vicecampioană mondială în Rusia, alături de Ramona Maier, Talida Tolnai și Roxana Gatzel. Dacă cele trei aveau să plece după doar câteva luni spre Oltchim, Raluca Ivan a rămas la Zalău. După încă un sezon, a ajuns și ea sub comanda lui Tadici la Râmnicu Vâlcea. Revenirea reputatului tehnician la Zalău, în vara anului 2008, a coincis, la scurt timp, cu despărțirea pivotului de campioana României. Și atunci au existat unele discuții privind transferul jucătoarei la HC Zalău. Până la urmă, nu s-a concretizat nimic, astfel că Ivan a semnat cu nou-promovata Știința Bacău. După un singur sezon în Liga Națională, moldovencele s-au întors în Divizia A, astfel că fosta vicecampioană mondială încearcă să-și găsească un angajamanet pe prima scenă. Zilele trecute, ea chiar a purtat discuții cu Gheorghe Tadici, în speranța unui nou contract la Zalău. Din păcate, drumurile celor doi nu s-au mai intersectat, deoarece managerul grupării de la poalele Meseșului nu a fost dispus pentru legitimarea jucătoarei. "Am avut discuții cu Raluca Ivan, dar era prea târziu, deoarece trebuie făcute multe formalități și nu mai era timp; în plus, noi avem postul de pivot acoperit, iar jucătoarea nici nu se încadrează în strategia noastră de a aduce doar jucătoare tinere, pe termen lung, care să crească în valoare", a explicat Tadici. ■ Călin ONICAȘ Brazilianul Lamb rămâne o variantă pentru CS Rerna. Chiar dacă nu a ajuns la o înțelegere cu ridicătorul ce are experiență de Liga Campionilor, campioana României nu a renunțat în totalitate la continuarea colaborării. Dacă danezul Mads Ditlevsen reprezintă un capitol închis, după transferul brazilianului Fabio Dalia Pira, Adriano Lamb poate fi o soluție pentru postul de ridicător. "Noi avem mai multe pise, însă nu am renunțat definitiv nici la varianta unei continuități cu Adriano Lamb", ne-a declarat președintele Liviu Ciupe. Să mai spunem că, în ultimele zile, cei doi foști componenți ai Rematului s-au aflat și în vizorul constănțenilor de la CSM Tomis. Reunirea lotului, pe 9 august Noul antrenor al Rematului, Radovan Gacic, va suna adunarea la începutul lunii august, mai precis pe data de 9 august, când vor începe pregătirile pentru noul sezon intern, dar și pentru Liga Campionilor. Până atunci, conducerea clubului va mai oficializa încă douătrei transferuri, în vizor fiind un secund și unul sau doi centri, care ar putea fi jucători de valoare chiar din România, în altă ordine de idei, să mai spunem că Aurel Vlaicu va rămâne antrenor secund și pentru sezonul viitor. ■ Călin ONICAS Pensiunea Da Mario: Super-ofertă pentru grupuri: Cazare + masă, la doar 60 lei/persoană!