Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2012 (Anul 6, nr. 309-334)

2012-01-04 / nr. 309

lipsit M*Kfe*uá Infonnasbl ly" Sportul Sâlâjean Volei - Publicitate Schimbări masive la campioana Remat Ca și iarna trecută, gruparea de la poalele Comei Țurcaș. Trei jucători au plecat de la Meseșului este foarte activă la capitolul campioană, urmând a sosi la gruparea schimbări. Liviu Ciupe a renunțat la funcția zălăuană alți doi voleibaliști cu care CS de președinte, locul acestuia fiind luat de Remat se află în tratative. Campioana Remat Zalău are un nou președinte La sfârșitul meciului cu Piatra Neamț din cadrul ultimei etape, Liviu Ciupe anunța că va renunța la funcția de președinte, din cauza faptului că are un program încărcat. "Sunt foarte ocupat și nu am timpul necesar să mă ocup de echipă, îi voi lăsa pe alți să conducă și sper să o facă cât mai bine", avea să declare Liviu Ciupe, la momentul respectiv. Noul președinte al campioanei a fost desemnat Cornel Țurcaș un om apropiat al lui Liviu Ciupe, care a făcut parte din cadrul staffului echipei, dar care nu are experiența necesară în volei. "Țurcaș a avut și funcția de vicepreședinte, astfel că el va prelua funcția mea. Va fi interimar până când Consiliul de Administrație va numi un nou președinte, care va fi unul cu experiență in volei. Chiar dacă am renunțat la această funcție, voi rămâne alături de echipă atât cu sufletul, cât și cu susținerea financiară", ne-a mărturisit Liviu Ciupe. Și anul trecut, omul de afaceri anunța că renunță la funcția de președinte al Regatului, din cauza unor neînțelegeri cu unii oficiali din cadrul Primăriei, unul dintre cei mai importanți acționari ai echipei. Referitor la funcția de co-președinte, primarul Zalăului - Radu Căpâlnașiu va rămâne în continuare în această funcție. Michal Sladecek părăsește și el corabia Al treilea voleibalist care părăsește campioana Remat, este Michal Sladecek. Slovacul a fost adus în vară la Zalău de la gruparea cehă VK Ceske Budejovice și era privit ca un mare transfer realizat de campioana României. La cei 31 de ani, ridicătorul slovac a dobândit o vastă experiență pe la cluburile pe la care a trecut. A devenit vicecampion cu VKP Bratislava, în sezonul 1999 -2000. A urmat doi ani petrecuți la Inter Bratislava din țara natală, după care a semnat cu Hypo Klagenfurt din Austria. în sezonul 2003 - 2004, Sladecek avea să obțină primele performanțe notabile, devenind campion cu Tirol Innsbruck și, totodată, intrând și în posesia Cupei Austriei. Patru sezoane de vis a avut slovacul la VK Ceske Budejovice (2006 -2011), devenind de patru ori campion cu gruparea din Cehia, câștigător al Cupei și al Supercupei Cehiei. De două ori obținut și titlul de cel mai bun ridicător în Superliga din Cehia. Experiența internațională a dobândit-o tot cu echipa din Cehia pentru care a evoluat nu mai puțin de patru sezoane în cea mai galonată competiție europeană, Champions League. Un jucător important părăsește Zalaul asta și din pricina problemelor de sănătate, care i-au cam jucat teste în acest sezon. Contractul slovacului a fost reziliat pe cale amiabilă, fiind și o oarecare dorință de a merge în țara natală pentru a se trata la o clinică. "Nu a dat randament, asta și din cauza unor probleme de sănătate. Contractul s-a reziliat pe calea amiabilă. Urmează să aducem un nou ridicător, care sperăm să se ridice la pretențiile cerute", a declarat Liviu Ciupe. Editor: SC Rhonda ONY SRL Zalău Adresa: localitatea Zalău, str. TRAIAN nr. 60 Manager: ec. Călin ONICAȘ Redactori: Ionuț COSTINAȘ, Alin CIUPE și Monica MARE Corespondenți: Florin MORAR, prof. Marin ȘTEFAN (Șimleu Silvaniei), Sergiu DUMA Editorialist: Mihai TIMOC Financiar-contabil: Vasile CRIȘAN Marketing-publicitate: Adrian CHERECHEȘ Responsabil IT: Sorin DREGAN Foto: Daniel ROȘAN e-mail: sportulsalajean@yahoo.com web: www.sportulsalajean.ro ID: sportulsalajean Telefon/fax: 0360 - 56.83.88 Mobil: 0740 - 31.31.76 și 0762 - 66.26.95  codul ISSN: 1841070781 Potrivit art. 205 și 206 CP, responsabilitatea juridică pentru conținutul articolelor aparține autorului, în cazul unor agenții de presă și personalități citate, responsabilitatea ce aparține. Tipărit la SC GARAMOND SRL Cluj-Napoca Articolele publicate în "Sportul Sălăjean" nu pot fi reproduse, parțial sau integral, decât cu acordul scris al conducerii publicației, conform Legii dreptului de autor. Miercuri, 4 ianuarie 2012 Gjoko Josifov pleacă La un moment dat postul de centru era unul foarte bine acoperit la campioana Remat. Nu mai puțin de patru voleibaliști evoluau pe acest post: Răzvan Mihalcea, Andrei Laza, Gjoko Josifov și Joao Carlos Massinatori Dias. Venit în această vară înapoi la Remat Zalău, internaționalul macedonean a evoluat foarte puțin pentru gruparea zălăuană și nu a confirmat așa cum și-ar fi dorit oficialii. Cum Andrei Laza a lipsit o bună perioadă de timp, din pricina unei accidentări la umăr, a fost șansa lui Josifov să evolueze mai mult și să confirme, însă nu a făcut-o. Revenit în circuitul echipei, Lazara luat locul macedoneanului, fiind pe placul antrenorului. Remat Zalău avea patru centri, astfel că s-a luat decizia să renunțe la unul dintre ei, acesta fiind Gjoko Josifov. "Este decizia antrenorului de a renunța la unul dintre centri, îi plăcea mai mult cum joacă Andrei Laza și s-a decis să se renuțe la serviciile macedoneanului. A evoluat foarte puțin și nu prea a convins", a mărturisit președintele Liviu Ciupe. Campioana se pregătește intens pentru meciul cu rușii de la Zenit Kazan Remat Zalău va disputa, joi, un amical la Baia Mare, în compania echipei Știința Explorări Chiar dacă pentru mulți sportivi, Sărbătorile de Iarnă au fost un bun prilej de a se relaxa, nu același lucru îl putem spune și despre voleibaliștii de la Remat, care se pregătesc intens pentru meciul al cincilea cu Zenit Kazan, din cadrul Grupei B, din Champions League. Imediat după Crăciun, voleibaliștii au revenit la antrenamente, urmând ca joi să dispute un amical la Baia Mare cu Explorări. "Pauza de câteva săptămâni în care nu am evoluat, ne-a determinat să facem un amical înainte de meciul cu Zenit Kazan. Ne vom deplasa la Baia Mare pentru a juca un amical cu Explorări. Acest meci este benefic atât pentu noi cât și pentru băimăreni care vor juca în Cupa Challenge, cu Tomis Constanța", ne-a declarat Cristian Ciobănescu - teammanagerul echipei Remat Zalău. Referitor la meciul din Champions League care va avea loc în 11 ianuarie, jucătorii campioanei speră să facă o figură frumoasă pe terenul liderului, care are maxim de puncte în această grupă. Cu toate că Remat Zalău nu mai are șanse la locul doi, Peter Nagy și compania speră să se întoarcă cu puncte de pe terenul rușilor, însă va fi extrem de greu. Campioana se va deplasa de această dată în Rusia cu trei zile mai devreme decât este programată partida, tocmai pentru ca jucătorii să fie cât mai bine pregătiți pentru acest meci, care de ce nu ar putea aduce punce foarte importante în privința luptei pentru locul trei, care asigură în continuare participarea întro cupă europeană. ■lonuț COSTINAȘ Costea P. Dorel întreprindere Individuală Str. Stadionului nr. 38. Mobil: 0746 - 19.88.82 și 0744-47.18.22 Plasă sârmă zincată ; •Sârmă ghimpată; «Plasă rabuz; •Panouri bordurate gard; «Cuie de diferite dimensiuni: «Plasă sudată (planșeu); ► Oțel beton; «Sârmă zincată - neagră; «Alte produse similare