Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2014 (Anul 8, nr. 414-438)

2014-01-08 / nr. 414

„Sportul SäLojean.10_ VOLEI Divizia As Sebastian Krause este achiziția de marcă la CS Volei Municipal Zalău, voleibalist care a mai evoluat la echipe de renume din Germania Nici bine nu s-a despărțit de sârbul Skoric Vojislav și Volei Municipal Zalău i-a găsit rapid înlocuitor. La Zalău a sosit un jucător de marcă, cel puțin așa îl recomandă ultimele echipe la care a evoluat. Sebastian Krause, voleibalist de origine germană, este achiziția cu care oficialii grupării de sub Meseș își pun mari speranțe pentru retur. Voleibalistul de 24 de ani și cu o talie de 2,03 m poate evolua atât ca secund, cât și fals. Are o carte de vizită bogată și a numărat prezențe chiar și în loturile naționale ale Germaniei. Din anul 2000 și până în anul 2012, Krause a evoluat la SCD Berlin, Olympia Berlin și Netzhoppers Königs Wusterhausen, iar cea mai mai mare perioadă a petrecut-o la SCD Berlin, în 2012, neamțul și-a încercat o nouă aventură în Grecia la Foinikas Syros, iar după un sezon a ales VfB Friedrichshafen, fosta campioană a Germaniei. Krause a avut ocazia să fie antrenat un tur de campioani de ’’ Aurel Vlaicu, secundul lui Moculescu la acea vreme la gruparea din Germania. Faptul că “Relu” l-a cunoscut pe jucător a contat, astfel că cele două părți au ajuns rapid la o “ * 1*““ înțelegere, iar Sebastian Krause a semnat cu Volei Municipal Zalău până în vară. Ultima echipă la care evoluat jucătorul a fost Ala Gharafa SC, formație din Qatar. “Aurel Vlaicu îl cunoaște fiindcă a avut ocazia să-l antreneze o perioadă la Friedrichshafen. Am semnat până la sfârșitul campionatului, dar colaborarea poate continua și din vară . Prin intermediul lui Moculescu am reușit să punem la cale acest transfer. Ar trebui să fim mai puternici odată cu aducerea acestui jucător, fiindcă el poate evolua și pe postul de fals, în situația în care i se va cere”, ne-a declarat președintele Petroviță. □ Ionuț COSTINAȘ Volei - Campionatul Național juniori II Cadeții încep anul cu un meci tare Fruntașa, CSS 2 Baia Mare poposește la Zalău Pentru juniorii II de CSS Zalău vacanța a luat sfârșit, elevii lui Dorian Faur au început încă de după “Sărbătorile de Iarnă” cu antrenamentele. La finalul turului, zălăuanii au ocupat locul II în Clasamentul Național, în spatele celor de la CSS 2 Baia Mare, iar la final de săptămână, liderii vor poposi la “poalele” Meseșului pentru cel mai tare meci al campionatului. Dacă în tur zălăuanii au fost învinși foarte greu (25:21, 25:22, 19:25, 17:25, 15:7), returul pare a fi unul interesant din toate punctele de vedere, deoarece zălăuanii dacă înving ajung pe primul loc. Duminică, cu începere la ora 12.00, în Sala de Sport a Liceului “Mihai Viteazul” Zalău, Dorian Faur și echipa vor arăta de ce sunt în stare. □ Ciprian RIZA Zalaul "și-a betonat" lotul cu un jucător din Germania! iatul kost Sârbul Skoric Vojislav, pus pe liber “Noi l-am adus ca să fie titular, dar nu a reușit să se impună”, a analizat președintele Petroviță Volei Municipal Zalău și a încheiat campania de transferuri din vară cu o achiziție de marcă, cel puțin așa spuneau oficialii echipei la vremea respectivă, odată cu aducerea secundului sârb Skorac Vojislav. Pe parcursul primei părți de campionat, s-a dovedit că transferul conducerii a fost total neinspirat, având în vedere că voleibalistul a evoluat extrem de puțin și nu și-a justificat salariul destul de consistent primit din partea clubului. Sârbul s-a confruntat și cu unele probleme de sănătate, care nu i-au dat pace. Mai mult, acesta a evoluat șters chiar și în puținele meciuri când Aurel Vlaicu a apelat la serviciile sale. Drept urmare, conducerea a decis să-i rezilieze contractul jucătorului care a venit la Zalău în iulie, de la o fromație din Kuweit. “Nu a reușit să se impună. Noi lam adus ca să fie titular în echipă. Probabil ar fi avut și ceva probleme medicale care nu i-au dat pace. S-a rezilat contractul fiindcă nu puteam ține un jucător pe care să-l folosim doar la antrenamente și foarte rar în meciurile oficiale”, ne-a declarat președintele Stelian Petroviță. □ Ionuț COSTINAȘ Spălătoria Washet Goră stă la dispoziție 7 zile din 7 între orele 08.00 - 20.00; Duminica 09.00 - 20.00) cu toată gama de servicii de spălare și cosmetizare auto Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 106 (fosta Servirea) Tel.: 0751.598.596 Miercuri, 8 ianuarie 2014 4S Adversar accesibil pentru UCM Tomis Constanța, în Europa După ce a reușit 9 puncte în grupa F a Ligii Campionilor și a prins un loc în Cupa CEV, CVM Tomis și-a aflat în decembrie și viitoarea adversară din Challenge Round. Astfel, campioana României se va bate pentru un loc în semifinale cu CVC Gabrovo (Bulgaria) sau Maliye Milli Piyango Ankara (Turcia), formații pe care le-a învins la începutul lunii octombrie, în turneul de pregătire de la Gabrovo. Dacă se vor califica în semifinale, campionii României pot întâlni pe TV Ingersoll Bühl (Germania), PAOK Salonic (Grecia) sau Paris Valley. Mai mult Tomis va juca returul pe teren propriu atât în Challenge Round, cât și în semifinala sau finala Cupei CEV, dacă va ajunge acolo. Pe cealaltă jumătate de tablou, favorite să ajungă în semifinale sunt Guberniya Nizhniy Novgorod (Rusia) și PGE Skra Belchatov (Rusia). Voleibaliștii zălăuani au sărbătorit Crăciunul și Revelionul prin Europa Zălăuanii s-au bucurat din plin de vremea frumoasă de afară și de vacanța binemeritată Scurta vacanță de iarnă a fost una binemeritată pentru elevii lui Aurel Vlaicu care s-au putut simți bine de sărbători având în vedere faptul că au încheiat anul 2013 în fotoliul de lider. Deși, pauza până la reluarea antrenamentelor nu a fost foarte mare, sălăjenii au avut suficient timp pentru a petrece în compania familiei. Dacă unii au ales să își dedice timpul familiei, alți au ales să vizite Europa. De exemplu, noile achiziții ale Zalăului Leo Dali Agnol și Adriano Lamb au sărbătorit în Ungaria în compania celor dragi. Vizitele lungi și mâncarea bună au făcut parte din itinerariul călătoriei. Tot o mică călătorie a făcut și Mihalcea, care s-a bucurat de câteva zile minunate în București. De pauza competițională s-a bucurat și Adrian Feher, care și-a vizitat familia din Baia Mare și și-a dedicat prețiosul timp liber frumoasei sale fetițe. Și ceilalți jucători de la CSVM Zalău au petrecut sărbătorile alături de cei dragi, atât Crăciunul cât și Revelionul. Le dorim și noi tuturor să aibă parte de împliniri profesionale dar și personale în anul care urmează. □ Monica MARE SC ONESTA PROD SRL CUMPĂRĂ în depozitul din Zalău, B-dul M. Viteazul nr. 149 Informații tel. 0755-036.256 -------------y-------------------------------